
Kıskançlık hangi tarafta ortaya çıktığında daha yıkıcı sonuçlar doğurur?

Kıskançlık hangi tarafta ortaya çıktığında daha yıkıcı sonuçlar doğurur?
*Kadının kıskançlığı genelde duygusal yıpratır
*Erkeğin kıskançlığı daha çok kontrol ve baskıya kayabilir
Sonuçta, güven yoksa, kıskançlık ilişkiyi boğar ve her iki taraf içinde sağlıksız bir iletişim.
Erkeğin kıskançlığı daha tehlikeli, dövesim geliyor
Sert kadın seni
Saç baş yoldururum damarıma basılıyor o an benim :D
Teşekkür ederim 🌷
İki tarafta kıskanç bunun erkeği kadını yok bence ama kıskançlığın fazlası zararlıdır bunun dozu olması lazım yoksa hiç çekilmiyor
Detayı oku, kadın cinayetleri genelde neden oluyor 🥹
Cevap
14Cevap
Seven kıskanır
Ben kıskançlığımın tamamını göstermem eğer gösterirsem tehlikeyi o zaman hisseder cinsiyet farkeder mi bilmem ama sağlam gererim ortamı
Kadınların kıskaçlığı daha tehlikeli oluyor
Sercanı kıskanacağım bi mevzu varsa direk engellerim başlamadan bitiririm
Kiskanç biriyim valla kıskanmayan sevmiyordur zaten
İkisi de yapısı aklı bozuk insanlar bazen bu tür insanlar aşırı ileri gidiyor cinayete kadar
abartılmadıkça kıskanmak hoşuma gder ama kıskanırsam emmin olunki kimmsenin hoşuna gittmez magramdada geyyet mutluyum
Buda sorumu 😄 kadın tabiki
Kadınlarınki yıkıcı olmuyor ki
Benimki yıkar yakar😅
Karşı cins mevzusuysa ilk çağ insanına dönerim
Her şeyin fazlası zarar
Erkeğini kıskanan kadınn net ✨
Kıskanan insan tehlikeli
İkisi de değil. Seviyesizlik sıkıntı
Kadınını kıskanan erkek... Dehşet yaratır
karakterlere göre degisir.
Kadını kıskanan erkek
Her ikisi de tehlikeli
İki tarafta kıskansın
Kadın fena. Erkeği rezil de eder vezir de.
Kadin daha tehlikeli kıskançlık konusunda
Kadın daha tehlikelidir
Her ikiside
Kadın
İkisi de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?