Güncellemeler
+1 yıl
Cevaplar gelsin
Bana göre hayat kendini geliştirmektir. Hayatı boyunca hiçbir şey yapmamış, hep hazıra beklemiş ve başkalarına muhtaç olmuş bir insan benim için yaşamamış bir insandır. Sevgili gelip geçici bir şey, bu zamanlarda gerçek bir dost bile bulmak zor. O yüzden bence sevgilisiz yaşamak boş yaşamak değildir
Cevap
5Cevap
Boş yaşamıştır
Pek sayılmaz kendi işine vs odaklandıysa kaybettiği pek bir şey olduğunu düşünmüyorum ama kız ve ilişki işlerinde hiç bir deneyimi tecrübesi yoktur kızları iyi bilmez
Aşktan duygusal ve fiziksel birliktelikten mahrum kalmıştır en güzel hislerden yani
İnsanın sevdiği biri olunca hayata daha olumlu bakıyor
Boş degilde sıkıcı geçmiştir
Hayır gerek görmemiş olabilir
Biraz boş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?