Lütfen okuyun, kendimi dökmeye çok ihtiyacım var anlatacak kimsem yok. Sevgilim memur sabahtan öğlene kadar çalışıyor. İş vaktinde aramıyorum onu işine engel olmayayım diye. Ama işten çıktığında aramak istiyorum. O ise aramıyor, sürekli arkadaşlarıyla beraber. Bana gelince yorgunum zaten diyor arkadaşlarıyla sohbet muhabbet. Ben sürekli benimle konuşsun demiyorum ki 2 dk sesini duymak istiyordum. Sıkılmış benden boğmuşum, herkesten koparmışım. Biz zaten uzaktan ilişki yürütüyoruz tek görüşme aracımız telefon. onu seviyorum bu yüzden konuşmak, derdimi paylaşmak istiyordum. Ben onu kimseden de koparmadım. Sadece kızlarla görüşmesin istedim. Çünkü bende erkeklerle görüşmüyorum o istedi. Ama ben ondan aynısını isteyince kısıtlamış oluyormuşum. 4 senelik birlikteliğimiz vardı tek kalemde silip attı.
Askerliğini yeni yaptı 6 ay bekledim onu kahrını çektim. 3 sene sınavı kazanmasını bekledim bir kere bile terk etmedim, babamdan dayak bile yedim yine de onu yüzüstü bırakmadım. O ise bana ''Ben askerliğimi yaptım, atandım. İstediğim her şey oldu önümdeki engeller kalktı sana mı tahammül edeceğim'' diye silip attı küfürler etti her yerden engelledi. 2 hafta sonra da memleketine dönüp kız isteyecekmiş aklındaymış.
Ben ne yaptım, sadece onu sevdim. Yarı yolda bıraktı gitti beni çok üzülüyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer