En yakın arkadaşımla aramdaki bağın ne olduğunu çözemiyorum. Günün her anını neredeyse beraber geçiriyoruz. Uzun ve uzak mesafe ilişkisi var. Kız beni asla bilmiyor. Beni kızdan resmen saklıyor. Sevgilisini sevdiğini biliyorum. Benim ise 1,5 yılı aşkın süredir sevdiğim birisi vardı ama son 5-6 aydır hiçbir şey hissetmiyorum. Arkadaşıma 2 ay önce sevdiğim insanla ilgili her şeyi anlattım. Anlattığımdan beri kendini onunla kıyaslayıp duruyor. İstemsiz olarak ondan bahsettiğim zaman kıskandığını bana hissettiriyor. Ama ben bizim yaşadıklarımızı anlamlandıramıyorum. Hayatımda ondan başka birisinin olmasını istemiyor. Buna kız arkadaşlarım da dahil.
Birlikte her şeyi yaptık. İlk zamanlar gerçekten aramızda bi mesafe vardı ama şimdi her şeyini biliyorum. Cinsel anlamda da bir şeyler yaşadık. Yaşadıktan sonra ikimizde bundan pişman olmadık. Ama ortak bir kararla bunu sonlandırdık. 2 aya yakın aramızda bir şey geçmedi ta ki geçen haftaya kadar. Onun öncesinde konuşup birbirimize karşı bir şey hissetmediğimizi açıklamıştık ama sonra yine birbirimize karşı koyamayıp bir şeyler yaşadık. Olay anında ben aniden hata yapıyoruz diyip uzaklaştım. Başta buna şaşırdı ama sonra anladı.
Sonrasında hayatından çıkmak istediğimi dile getirdim ama buna asla izin vermedi. Kapıma dayanıp benimle konuşup düzeltti her şeyi. Yıllardır yan yanayız ve birbirimizden vazgeçemiyoruz.
Kafayı yemek üzereyim. Kendimi ikinci kadın gibi hissediyorum. Ona karşı ne hissettiğimi anlamıyorum. Onun hissettiği şeyi de anlamıyorum.
Sizce ne yapmalıyım? Bana karşı ne hissediyor olabilir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer