Yıllardır boşanmak istiyorum ama adam boşanmıyor eşim degil sanki kaynanam gibi?

Arkadaşlar yardım edin 17 yıldır evliyim 16 yaşında evlendim adam sanki eşim degil de kaynanam görümcem gibi davranıyor hiçç eşim gibi hissetmiyorum. sürekli eleştiri sürekli evde bişi olsa ailesini arayıp konuşuyor. evde asla bir etkinlik iletişimimiz yok yıllardır ayrı yatarız beraber yemek yemeyiz mesela gece oturuyorum sabaha kadar oturuyo ne bilim oluyo sabah uyanıyorum erkenden bugün nereye gideceksin erken uyandın gece kalkıp banyo yapıyorum gece niye banyo yapıyor kime süsleniyon çalışıyorum işe giriyorum. bu kez de aylıgımı sorguluyo eve gidiş geliş saatine kafayı takıyor ne yapsam batıyor resmen. cocuklara iyi örnek degilmişim onları benim yanımdan uzak tutuyor. boşanmak için kaç defa dilekçe verdim asla yanaşmadı kaç kere annemgile gittim yani evi terk ettim yine aynı gün geçtikçe iyice sapıttı. Çıkmaza girdim çalışsam param olcak elimde de bişi yok bi gün beni dımdızlak ortada bırakcak o günde benim halim hal olmicak. Onu sadece evde benim acıklarımı arayan biri olarak görüyorum. kendisi de içkisi karı kız gece hayatı vs herşeyi oluyo ona gelince bişi yok biz evde napıyosak. bıktım artık maddi manevi herşeyi geçtim cocuklar nolcak. onlar a da tat vermiyor sanki askeri eğitim veriyor. herşeyi tlfdan okuldan cıktın mı eve git yemek ye ödev yap yat kalk sürekli bi kaygıyla yaşıyoruz. çünki gidip ona buna laf ediyo. dünya da bir ilk böyle bir evlilik olamaz. boşasa bari gidip çalışıp iyi kötü yaşama şansı yakalarım ee ev kira elde bişi yok 17 yıl boşa geçti. Elinde ne var deseniz 1 lira Yok yani. sürekli harcıyo parasını görmedik. Offff Allah herkesi iyi bir eş nasip etsin yemin ederim kapıyı örtünce cehennem de Cennet de orada belli oluyo🥺🥺🥺🥺🥺 çok çıkmaz dayım çokkk her şey çocuklarım için onların suçu yok. bir çocuk annesiz yarım kalır büyümez. sadece gününü geçirir ama hep eksik🥺

Güncellemeler
+1 yıl
Mutsuz
Yıllardır boşanmak istiyorum ama adam boşanmıyor eşim degil sanki kaynanam gibi?
Cevapla