25 yaşındayım, Artık yalnızlığımdan kurtulmak ve bu yüzden bir erkekle sevgili olmak istiyorum nasıl yapacağım?

şu an 25 yaşındayım sessiz sakin bir kız oldum her zaman hep "güzel ama sessiz sakin" denilirdi hakkımda. Arkadaşım yok, erkek arkadaşım zaten yok hep yalnız oldum. Artık sevmek ve sevilmek istiyorum ve bunu bir erkekle yaşamak istiyorum. Arkadaşım olmadı en azından sevgilimin olmasını istiyorum. Fakat bu tarz işlerin nasıl yürüyeceğinude bilmiyorum ben utangaç bir insan olduğum için ilk adımı atmakta bana göre değil. Nasıl yapacağım?
25 yaşındayım, Artık yalnızlığımdan kurtulmak ve bu yüzden bir erkekle sevgili olmak istiyorum nasıl yapacağım?
Cevapla