Çok yalnızım artık sevilmek istiyorum, ne yapabilirim?

22 yaşındayım. Çok yalnızım. Ya çok merhametli, çok iyi biriyim aslında. Çok anlayışlı, hiç kıskanmaz, insanı sıkmaz bir tipim de. Çok değer de veririm, masum severim. Fakat yalnızım. 2 tane üniversite okuyorum mezun olmaya az kaldı, 3. üniversiteden devam edeceğim. Fakat bir türlü beni seven olmadı. Olmadı yani. Tamam tip olarak da harika bir güzelliğe sahip değilim ama güzel kalbim var yetmez mi. Neden sevilmiyorum. Bir kız da başka ne aranır ki. Ben de artık bi ciddi ilişki istiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Kimseyle öpüşmedim bile hiç 😓 22 yaşında olmama rağmen
Güncellemeler
+1 yıl
Ecem erkek'e benzetiyorlar, hele gözlerimiz aynı, karagözlüyüm. Yasemin yalçına da benzettikleri oluyor. Güzel ve sempatik olduğumu düşünüyorum.
Çok yalnızım artık sevilmek istiyorum, ne yapabilirim?
Cevapla