Sevgilim başkasıyla mesajlarımı gördü, keşke yok olsan dedi. Ne yapmalıyım?

Ayrılmıştık ben de okuldan 6 yaş küçük biriyle öyle sohbet ettim. Daha sonra biz sevgilimle barışır gibi olduk. O telefon açık dizi izliyordu bana mesaj geldi ben de güldüm sesli. O da neye güldün dedi. Arkadaşım mesaj atmış dedim. İsim söyle çabuk bana at dedi. Ben 6 senede hiç beni sorgulamadığı için istemez sanmıştım ilk defa istedi. Aceleyle bazı mesajları sildim ama diğer tüm konuşmaları gördü tek tek okudu 3 saat hem de her cümlemi neden burada şunu dedin bunu dedin. Çocuğa sesin çok güzel soyadın çok iyi falan espriler yapmıştım. Kardeşim yaşında yani asla aramızda bişey olamaz öyle konuştum. Ondan sonra bana sübyancı demeye başladı. Dün de gülerek keşke yok olsan yaa dedi ama hayatımda duyduğum en ağır cümle. Bu saatten sonra ararsa açmayayım mı? Aramaz ama hayatta duyduğum en iç acıtıcı cümle.

Sevgilim başkasıyla mesajlarımı gördü, keşke yok olsan dedi. Ne yapmalıyım?
Cevapla