Görücü usulü evlenmek nasıl bir duygu üzülüyor musunuz?

Dusununki sevgiliniz oomadi yani olmuyor iste birileri sizin ivin oneriyor iyi aile iyiler hoslar frlan diye bi sans vermek lazimmi sizce cunku benim sevilim olmadi olmazda olmuyor kimse bana boyle bi acilimda bulunmuyor yani guzelde biriyim aslinda cevrem ailemmde oyle soyluyor ama olmuyor gorucu usulunde ask multluluk sevgi samimiyet olur mu mesela evlenme teklifi felan olur mu yani erkek bunu dusunurmu yoksa zaten gorucu usulu evleniyoruz zaten evleniyoruz diyip yapmazm i
Görücü usulü evlenmek nasıl bir duygu üzülüyor musunuz?
Cevapla