Sevgilimle iddiaya girdik, 10 gün boyunca iletişime geçmeyeceğiz. 3 gün kaldı ama hala yazmadı. Sevmiyor mu bu adam beni?

Ya nerden aklımıza geldi bilmiyorum. Bana dedi ki sen bensiz bir gün bile geçiremezsin hemen iletişime geçersin. Ben de dedim öyle mi, var mısın iddiaya dedim. 10 gün boyunca iletişime geçmeyeceğiz. kim iletişime geçerse karşı tarafın istediğini yapacak.

İddianın bitmesine üç gün kaldı ama asla iletişime geçmedi benle. Sevmiyor olabilir mi beni, hiç mi özlemiyor ya? ben özlemekten gebericem mesela, yazmamamın sebebi de beni cepte görmesini istememem...

Sevgilimle iddiaya girdik, 10 gün boyunca iletişime geçmeyeceğiz. 3 gün kaldı ama hala yazmadı. Sevmiyor mu bu adam beni?
Cevapla