6-7 aydır konuşuyoruz 10 kez bluştuk bn 30 o 35 yaşında ve bana hala tanıyoruz birbirimizi diyor iki gündür de aramıyor yazmıyor?

Güya 6-7 aydır konuşuyoruz 10 kere buluştuk ben 30 o 35 yaşında ve bana hala tanıyoruz birbirimizi diyor iki gündür de aramıyor yazmıyor normalde de hep ya ben arardım ya ben mesaj atardım kendisinden hiç ses yok sizce bu ilişkiden bir şey çıkar mı benim de artık kendisine yazasım yok tek taraflı çaba harcamaktan çok yoruldum :( siz ne düşünüyorsunuz bu konusa lütfen bana akıl verin
6-7 aydır konuşuyoruz 10 kez bluştuk bn 30 o 35 yaşında ve bana hala tanıyoruz birbirimizi diyor iki gündür de aramıyor yazmıyor?
Cevapla