Eski sevgilimin bana yaptıkları ve ben hâlâ aşığım, sizce ne yapmalıyım?

Arkadaşlar kız arkadaşım benden 6 yaş küçük o 20 ben 26 yaşındayım beni bir anda terk etti çok ağır ailevi sorunları vardı benden ayrılmak istediğini söylediğinde bende sen bilirsin silerim heryerden dedim sonra dayanamadım yazdım 3 haftada 1 er aralıkla hepsi nafile tabi ilk saydırdım sen bizi bitirdin yüzüne bakmayacak vs diye sonra yolda karşılaştık peşinden koştum konuşalım diye bana bağırdı yol ortasında bunun üstünden aradan 8 ay geçti ben bir şey yapmadım istek attı hesap sordum sen niye böyle yaptın vs niye terk ettin beni boş ver konuşmayalım dedi bende buluşalım dedim vs yok dedi konuşmanın ortasında instayı dondurdu bende numarası aklımda wp den saydırdım delimisin amacın ney canımımı yakmak istiyon vs. sonra yalvardım buluşalım çok özledim diye naptıysam nafile peş peşe aradım açtı bana kızdı kapattı engelledi bende mesajda sinir hastasısın vs. yazdım seni çok seviyorum dedim ordanda engelledi aradan 10 ay geçti toplam 1.5 yıl oldu ayrılalı geçen yolda gördüm yazdım istek attım cevap yok sizce burada benim hatam nedir bu arada hiç küfür vs. yok hayatımda etmedim sadece saydırdım hep niye böyle yaptın mahfettin vs yüzüne bakmayacam vs. gibi sinir hastası akli dengen yerindemi gibi nolursunuz söyleyin canım yandı ama ben çok kırmışmıyımdır hata oranım var mı?

Eski sevgilimin bana yaptıkları ve ben hâlâ aşığım, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla