AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
100Cevap
Adamı elinde tutmak için mi nişanlandın? Neden nişanlı olarak o kadar uzun beklediniz?
İyyt eski sevgilim gibi kesinlikle bir daha berabe rolma sonu bir yere varmıyor
Önemli olan bazen bırakmayı bilmektir. 4 yılı boş ver ömrünün geri kalanını heba etme.
Sen de bir daha arama sorma. Kolay değil ama seni haketmiyor.
Pisligin teki ya bırak pesini
Canı cehenneme
Sana erkek mi yok
yav he
Sürekli aynı hataları tekrarlıyorsun çünkü.
Demekki seni hiç sevmemiş, gerçekler acıdır ama durum bu...
Hayat ne kadar acımasız ve zalim oldupunu bir kez dsha gösterdi buna sigara yakarım ben :(
Yanlış yapmıssın o başkasına gittiği anda bitirecektiniz yazık olmuşs.
Hemen bırak onu sen neden ona böyle bir lüks verdin ki? İstediginde gitsin istediginde gelsin. Aldatıldığını nasıl unutuyorsun? Evlilik ömür boyu demektir demek ki ömür boyu aldatılmak istiyorsun. Kendini topla çabuk öyle bir s... tiri çek ki tekme at daha hızlı gitsin.
Net bir şekilde seni sevmemiş sevmiyor bu adam bence ayrılmalısın
Nişanlılık dönemi böyle bişey işte bırakanda olur bırakmayan da yapacak bişey yok
Bence onu bırak
Zaten nişan 4 yıl sürmez
Kesinlikle bırak çünkü olmaz
Gönül eğliyo
Olur böyle vakalar. 4 sene heba olmuş ama önüne bak.
haketmişin sen yani daha ne şans felan veriyonki
4 yil nişanli kaliyosa suphelen zaten. Olayi evlilige bile tasimamis
Yani bu adama kısaca gav at denir. Başka bir şey de demeye lüzum bulmuyorum.
En kısa zamanda onu unut ve hayatına devam et. Ondan sana hayır gelmez.
Ya peki artık önümüze çıkan bi insana bundan sonra nasıl güvenicez
Yuh demekten başka bir şey gelmiyor içimden.
Sevmek bu kadar mı ucuz.
Geçmiş olsun onun da bir yerlerinden çıkar ileride merak etme
4 yıldır evlenmeniz lazımdı. Acele etmeyince olabilen durumlar çıkabiliyor şu lanet zamanda.
Evlenseydi böyle olmaz mıydı?
@Yomeyamo olmazdı. Bu saatten sonra da o adam kabul edilmez zaten.
Sende bu kadar yüzsüz olma gelmiş sana gram değer vermeyen insanın yaptıklarını buraya döküyorsun
keşke afetmeseydin ama yine gelir bence asıl o zaman napican yine aferemisin o önemli
Tek açıklaması var diğer taraftan istediğini alamadı veya bulamadı. Diğer bir olay ise arkadaş büyük ihtimalle tekme yedi tıpış tıpış sana döndü. Herkes hata yapar ama arkadaş şans deniyor bence hiç uğraşma derim.
4 yıl nişanlı kalmak bu hikayedeki en saçma detaylardan biri. La bi insan 4 yıl niye nişanlı kalır evlensenize.
O adam seni sevmiyo uzak dur bence çünkü zamanında çok sevmiş biri olarak söylüyorum seven insan asla sana öyle bir tavır sergileyemez..
Eski sevgiliyle tekrardan yol alamayınca sana dönmüş güven gitmiş sizin ve cok zor bi evlilik süreci olur olursada sürekli takip ve şüpheyle yaşıyacaksınız hep kaygılı olacaksınız buda hem sizin sağlığınıza hemde ilişkinize zarar verecek.
Abla konusunda zaten belli etmiş affedilmeyi haketmediğini. Eski sevgilisi bi ışık yaksa yine seni bırakıp ona gidebilir bence. Onunla olamadığı için sana gelmiş olabilir. Bence ayrıl uzatma, sonradan daha zor olur...
benim nişanlım bunu yapsaydı gebermişti şimdi varya
HAhahaha yavaş
Nişanı bozup ona gidecek kadar o kızı seviyorsa sence aklından silmesi mümkün olur mu bazen zorlamamak gerekiyor kendini yıpratmadan kendi yolunu çizmeni öneririm
senin o iş yaş beee gidişat iyi değil evlensen bile adamın aklı o kadında
Ya mesela bende değersizlik duygusu var aklı o kadında ya ben gğzel değil miyim o kadının unutulmayacak neyi var diye düşünüyorum
Hiç mi gururunuz yok? Bi defa yapan hep yapar biri size daha nişanda küfrediyorsa evlilikte şiddet e kadar gider Biri telefonu yüzüne kapatıyorsa kaç ondan Erkek mi yok defolsun gitsin
Kanka kendine gel başkasını seviyor? Bırak onu. Acın çok fazladır ama böyle bir insana gerek yok bende şu an aşk acısı çekiyorum ama bırakmak zorundayım
4 yıl nişanlı kalırsanız olacağı bu 😄
Kötü olmuş unutun onu
Dört yıllık nişanlısın. Nişanın suyu çıkmış.
Nişan atıp eskiye döndüyse daha ne bekliyosun ki. Hala kızdan umudu var aranızda cinsellik varsa boşta kalmiyim diye sana geri dönüyor olabilir. Cepte olarak görüp faydalanıyor senden
Bir daha görüşme bence sende s*ktiri çek aklı hala o kızda üzgünüm ama
4 yil nisanli kalmaniz bastan hatta mk 4 yil nisanli kalmak ne demek? 2 aylik bir otel icin 4 yillik evini yikkan bir heriften hayir gelmez ayril gitsin 4 yil boyunca nikahi basamayandan bi b*k olmaz
Serfsizz kardeşim inan nefret bile etme agzina sicacak o kiz onun
Yapılan kötülukleri hafifletmeye çalişmaktan asla hoşlanmam ama bazen hic beklemediğimiz seylerin altindan psikiyatrik hastalıklar çıkabiliyor iyi analiz etmek gerek
Canım kb ama en fazla nişanlı kalma süresi 6 aydır ya 4 yıl ne siz kafayımı yediniz o çocuğun başkasına gitmesi gayet normal yapma be onu aklından çıkar o adam düzelmez kb
Nişanlılığın max. 6 ay olması gerektiğinin kanıtı
Başta hatayı ona bir şans daha vererek yapmışsın unutma ki bir kere yapan hep yapar
Zaman herşeyin ilacıdır. Ve bir kadın onuru için yaşar bir erkek için değil! Hayatına devam et Allah daha güzel bir hikaye nasip etsin sana
Sakin inanma bu seni sevmiyor sadece boşlukta kalmis ve gelmeye çalışıyor sakin sakin şans verme üzülen sen olursun yapma
Seni sevmiyo ki. Seni sevse nisanlıyken yapmazdi. Evlenince kim bilir neler yapar nişanlıyken böyleyse
Bana evet diyip nişanlansaydın Şu an evli olurdun ama bana bakmayıp kekolara bakarsan olacağı bu geçmiş olsun :)
Dakika durma hemen ayrıl. ben kendi ablasını bile takipten çıkartırım kaldı ki eski sevgilisinin ablası kim oluyor? Bu adamdan sana yar olmaz
Belkide bitmesi sizin için iyi olmuştur eski sevgilisini unutamadan sizinle zaten sağlıklı bir beraberliği olamazdı
Böyle insanlar var mı ya 4 sene hiç olmuş büyük ihtimal sen daha güzelsindir erkeklerin böyle şeyleri oluyor bağlanınca
Benim de nişanlım daha önceki sevgiline dönmek için uğraşıyor ayrıldık biz ona göndermeler yapıyor benimle ayrıldığına hic mi üzülmüyor anlamıyorum ben o kızdan daha mı çirkinim onun unutulmayacak neyi var diyorum Ya hic mi anlamı olmamış benle yaşadıklarının hepsi oyunmuş
Üzgünüm ama zaten bu kişi, eski sevgilisini unutamamış :( ...
Güven giden ilişki yürümez kendine yeni bir sayfa açmalısın
Kadınlar yanlış erkeğe aşık olur, erkekler doğru kadına yanlış yapar.
kusura bakma ama hata sende defol git diyip yoluna bakman gerekirken hep kanmam saçma olmuş
Bunu kendine yapmaa lütfenn bırak gitisn sonra cok üzülürsün Affetiğin icin böyle yapıyor Affetmee
4 yillik nisanlimi olunur :) cok uzunmus yinede gecmis olsun
Akradssim 4 yıl nisanlinkalmak ne demek neyse ki gerçek yüzü ortda
Bence çok geç olmadan gerçek yüzünü görmüşsünüz şükredin
Kırıcı konuşmak istemem ama sen deli misin yahu? Bir kere yapmış zaten yapacağını neyse sevginden dolayı affetmişsin ama bu yaptığı kabul edilir gibi değil. Eski sevgilisi nasıl biri?