4 yıllık nişanlım beni bırakıp eski sevgilisine gitti onunla da ilişkisi 2 ay sürdü ve köpekler gibi pişman oldu hala herkese beni sevdiğini çok pişman olduğunu değiştiğini söyledi yakın çevremde buna tanık olarak ona bir şans daha vermemi düşündü benim sevgim ona karşı hiç azalmadı sevdim hep kabul ettim bir şans daha verdim ama güvendim kırıldı bir kere içimde hep ya tekrar beni bırakırsa korkusu var. Bana Instagram şifresini verdi girdim direk o kızı engelledim zaten çıkarmış arkadaşlıktan ama ben engelledim ona da söyledim tamam dedi. O eski sevgilisinin ablası da benim nişanlımda ekliydi o kadını bile çıkardım ablasını sonuç olarak eski sevgilisiyle foto atar kadın filan içimde şüphe kalsın istemedim. Neyse az önce nişanlımın ınstagramındaki arama kısmına bakayım dedim aramada eski sevgilisinin ablasının profile bakmış aradım hemen niye baktın ablasına dedim o benim ablamdı hep dedi ben dedim ki sana bunu en baştan söyledim eğer aklında biri varsa bana gelme dedim oda sen niye ablasını çıkardın ki benim hesabımdan dedi çıkarırım dedim çıkaramazsın diye bağırdı sonra da si*****tir git dedi kapadı yüzüme telefonu 😢😢😢
+1 yılo bi zahmet kendisi ssiktirsin gitsin hiç bir şekilde peşine düşme ne kadar seversen sev peşine düşme sana ssiktir git diyen birine onurumu çiğnettirmem
o zaten sırf eski sevgilisini kıskandırmak için adeta vicdansızca seni kullanmış orada burada seni sevdiğini söylemeside bitür yaygara taktiği yapmış yani o yaygara eskinin kulağına gidecek ki oda kıskanacak geri dönecek ve başarılı olmuş
burdan tüm KS deki kızlara sesleniyorum
bir erkek yakışıklı diye parası var diye osu var busu var diye gtünde koşmayın tanıştığınız kişilerle gerek kafede gerek başka yerde gerekse görücü usülü durumda kişinin geçmişini iyice araştırın içinde geçmişe dair izleri olan bir adamla evlilik olmaz.
bu sadece kendinizi kullandırmak olur yazıktır hayat akıp gidiyor yıllar geçip gidiyor
bi kızın hayallerini süsleyen en güzel yaşlar 20 li yaşlardır ondan gerisi boşdur tutarlı bişey olmadığı sürece sadece vakit geçirmek olur
Tavsiye
bukadar oorospu çocuğunun fink attığı ülkede gecenin verdiği ihtirasla sabah kalkar kalkmaz önünüze çıkan biriyle tanışmaya yeltenmeyin
aaa bizim mahalledenmiş ne kadar yakışıklı falan mahalleye sokim
aa bizim iş yerinde çok iyi bir insan iş yerine sokim aa üniversiteden tanıdığım çocuk üniversitesi yede sokim o çocuğuda sokim üniversitesi den tanıdığın kişilerin sadece dersteki yüzünü bide kafede orada burada toplanıp cepde çay parası bile yok ama olsun argo hallerine tanıklık edersiniz evlilik yürütemez lerinde babadan zenginler hariç babadan zenginler de zaten gariban okulunda okumaz
mahallede tanınan kişi mahalledeki kızlara sorun araştırın ne boktur nedir öğreniniş yerinde tanıdığını zannettiğin kişi araştırın sorun aksi halde hayat zehir zemberek olur121 Yorumla- +1 yıl
Eski geçmişini nasıl sorgularız bana 1sene oldu ayrılalı demişti Meğer daha 4gün öncesine kadar konuşmuşlar nişan atıldıktan sonra öğrendim. İlk buluştuğumuz insanın telefon geçmişine mi bakalım ki ver telefonu deyip en son ne zaman konuşmuş ona mı bakalım
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)+1 yılÖncelikle onun ne hissettiği hakkında yorum yapmak hiçbirimizin haddine değil çünkü kimsenin sevgisinden de nefretin de %100 emin olamayız. Yani kimse duygular hakkında net konuşamaz, konuşmamalı. Ve evet, insanlara güvenilmez. Sevgilin seni seviyordur hâlâ belki de ama anlattığına göre karakteri ortada. Bazen insanları yıllar geçse bile tanıyamıyoruz, tanısak da konduramıyoruz onların kötü kalpli olduklarını. Senin sevgilin sana yaptığı yanlışlarla güvenilmez birisi olduğunu belli etmiş. Sevgi her zaman tek başına sorunları çözmez, saygı ve güven de gerekir. Ben diğer yorum sahipleri kadar iddialı bir yorum yazmayacağım buraya çünkü dediğim gibi hayatta hiçbir şey net değil. Benim tek diyebileceğim, dikkatli olmalısın ve o adamı hayatında tutacaksan bile her ihtimali (iyi ya da kötü) göz önünde bulundurmalısın.
06 Yorumla
Soran+1 yılHayatımda tutmak istiyorum gerçekten pişman olmuş gibi duruyor ama içimde hep bir şüphe güvensizlik var bir aptallık ettim diyor seni bırakarak diyor bir daha bırakmayacağım diyor
Soran+1 yıl@asyaburcu evet bir daha seni bırakmayacağım bir canım ettim her şey benim yüzümden oldu diyor zaten o kızla beraberken de habire bana yazıp beni arıyordu belli ki unutamamış beni
Cevap sahibi+1 yıl@asyaburcu o kızdan yüz bulamayıp soran kişiye yazdığını nereden biliyorsunuz ki? Soru sahibi böyle bir bilgi yazmamış ayrıca kimsenin zihnini okuyamazsınız.
Cevap sahibi+1 yıl@soran bence içinden affetmek geliyorsa bir süre affetme, bakalım uğraşacak mı. Hem böylece ona kaybetme korkusu yaşatırsın ve değerini daha iyi anlar. Sonrasında ise seni kaybetmekten korktuğu için yeni bir hata yapmaya kolay kolay yeltenemez. Ama söylediğim gibi, soruda anlattığına göre ufacık şeyleri büyütüp hata kendisinde olduğu halde sana karşı ağzını bozan birisi bu. Her ihtimali lütfen göz önünde bulundur ve affedeceksen bile hemen affetme, kendine biraz zaman ver.
- Aşk İlişkileri konusunda 364 cevap paylaştı.
+1 yılOna tekrar dönmen seni üzer gibi geldi bana. Aklı başkasında kalmış. İster engelle ister başka bir şey yap. Seni 2. Planda görmüş ki 4 yıl bile olsa bırakıp gitmiş. Sonra o kapıdan kovulunca garantisin diye sana geri gelmiş. Ama o kız tekrar gel dese gider bence. Olan sana olur. Önüne bak derim ben. Severken bunu yapmak zor biliyorum ama senin aşkına, saf sevgilerine yazık olur diye düşünüyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılUmarım bu dediğiniz doğru bir hikâyedir. Çünkü burada atıp tutan çok oluyor. Eğer ki gerçekse adınıza çok üzüldüm. Fakat öyle bir zamandayız ki en yakınımıza bile güvenemez olduk. Boşuna dememişler babana bile güvenme diye. İçinizden ne geliyorsa ona kulak verin.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
99Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılMaalesef insanlar güvenilmezdir.
00 Yorumla
+1 yılSeninle nişanlıyken yani evlilik yolunda ilerlerken seni bırakıp eski sevgilisine dönen bir adama neden ikinci şansı verdin? Bir daha üzülmek için mi? Seni yarı yolda bırakan biri evlenince de bunu yapar. Böyle adamlarla kendinizi neden yipratiyorsunuz kendinize olan öz saygınızıda yitirirsiniz. Sevgiyi aşki geç önce kendini sev kendine saygı duy o adam seni hak etmiyor, bas tekmeyi
90 YorumlaHaketmissin otur şimdi çek acı birde arkasından ağla ziirla ya bukadar malll olunmaz yemin ediyorum Allah akıl vermiş irade vermiş fikir vermiş ya bazı şeyler değişmez diye heryerde okumuyor musunuz adam degismeeeezzzzz. Bir kere yapan birdaha yapar. Ayrıca dört yıldır nişanlılık dönemi nedir. Dört yıl nişanlı kalıyorsun bu adamla nişanlılık dönemi tanıma donemidir sen bu adamı dört yıl boyunca zaten taniyamamissin. İlla boka koşmak istiyorsunuz bende sizi anlayamıyorum. Şaşırmıyorum. Sende sil gitsin kendini ne diye düşürüyorsun
80 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılEski sevgilisi bunu parmaginda oynatmis. Kizlar yapar boyle seyler. Kendi kendini kanitlama pesindeler. Yani olay şu kiz bir ara buna takilmis sonra buna yol vermis. Sonrasinda bu senle nisanlanmis kizda bunu gormustur senin fotolarini falan gormustur. Sonra ben bundan iyiyim hıh diye dusuustur. Somra bunu kanktlamak icin seninkine gel oglum bak buraya senin sahibin k goster herkese demis. Senin himbil da dusmus olaya hemen gitmis. Kiz kendini kanitladiktan egosunu tatmin ettikten sonra buna yine tekmeyi basmis. Ama bu himbil hala hep onu ister cunku bunu parmaginda oynatiyor. İsi biliyor o kiz. Siz evlendikten aonra da arada bir posta cagiracak. Hasta ruhlu insanlar heryerde var.
71 Yorumla- +1 yıl
İsi on numara özetlemiş kra
Kişilere göre değişir amaa bir çoğuna güvenilmez.. bir kere yapan hep yapar düşüncesi insanı yer bitirir.
Güvenin olmadığı yerde sağlam bir ilişki oşamaz, temeli sağlam değil
Çok üzülürsün. Çok kırıldım diyorsun bak daha ötesi evlilik aynı şeyleri yaşamaya dayanabilir misin?30 YorumlaÖncelikle çok üzüldüm hanım efendi. Ben bu durumda genelde yaşayan insanı eleştirmem. Ayrıca sonuna kadar haklısınız. Başka bir nokta ise affetmeyin asla. Zaten 4 sene sonunda bunu yaptıysa evlenseniz neler neler yapacaktı. Eski kız arkadaşına gitmeyi bırakın bu tipte insanlar aldatmaya da meyillidir. Ayrıca sizi anlıyor olsam da, az bir zaman geçirmemişsiniz. İster istemez irtibat ve konuşma durumları olur. Asla ve asla bir görüşelim vs durumlarına dahi girmeyin. Bende benzer durum yaşadım ve maalesef hala yalnızım. Bu süreç çok kolay geçmese de emin olun karşınıza size değer verecek çok güzel insanlar çıkacaktır. İnsanlara güvenmek kolay olmasa da, bir zaman gelir iyi ki sen varsın dedirtir. Ya evlenmiş olsaydınız ve böyle bir durum olsaydı. O yıkım çok daha şiddetli olurdu. Allah sabır versin ve karşınıza güzel insanlar çıkartsın.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılArkadaşlar sevmeyen insanı zorlamayın zor la ma yın. Olmuyosa olmuyodur ya bi turlu kabullenemediniz agzin mi egri gozun mu kör niye kendine güvenip dik durmuyosun. Yapmak isteyeni odalarada kapatsan gözlerini de bağlasan YAPAR arkadaşlar. Kendinde diyosun ablasini cikardim eski sevgilisini engelledim cunku bunlari ona guvenmedigin icin yapiyosun guvensiz iliski SİFİRDİR zorlamayin. Bende 4 sene birini çok sevdim çok pişman oldu kabul etmedim etmem benim hakkimda kuskusu olan biri bidaha benim hayatima giremez.
211 Yorumla- +1 yıl
Tabiki suçlu kadın
- +1 yıl
Evet suçlu kadın, kendisine karşı suçlu. Senin saflığın zaafin sevgin başkasının kötülüğü haline gelecek kadar çok olmayacak. Kendi kul hakkına giriyor.
- +1 yıl
Adam zaten karaktersiz onu hayatına alıp affedip kadın bu hayatı yapıyor her olayda erkeği suçlama huyunuz bir bitmedi maalesef
- +1 yıl
Tabiki erkekte karaktersiz ve suçlu ancak kadın onu hayatına almasa bunlarda olmayacaktı hatasını gördüğü halde bide
- +1 yıl
@asyaburcu soruyu erkek sorsa erkek bakış açısından yola çıkar yorumların kız sormuş kızın beynini açmaya çalışıyoruz bak nöronlar çalışmıyor beyin hiç çalışmıyor göremiyor bazı şeyleri. Evet kızım erkek haksız sen aynı mallık ta devam mı et diyelim ne istiyorsun?
- +1 yıl
@asyaburcu kes
Cevap sahibi+1 yılArkadaslar ayni sozleri yazip bir erkek bu soruyu sorsaydi onada ayni cevabi verirdim mevzu tukurdugunu yalamamak kendinize saygınız olsun kendinize değer verin mühim olan başınızdan geçen olaylar ve kişiler değil sizin nasıl tepki verdiğiniz.
Aşk İlişkileri konusunda 397 cevap paylaştı. en başta güvenmemen gerekiyordu. bir kere yapan bir daha yapar. ve boyle bir insanı kabul ederek kendinize olan saygınızı nasıl koruyorsunuz? onu kabul ettikten sonra o da sana saygı falan duymaz, önceden de duymuyormuş ki seni aldatmış zaten. en azından evlendikten sonra falan olmamış. hayatından tamamen çıkar ve yoluna bak. boyleleriyle işin olmasın.
40 YorumlaEvet hala daha ona karşı umut besliyor. Zor bi insan bi kere başkasına giden hep gider.
Ilk zamanlar özlemi yerden yere vursa da zamanla alışılmayacak şey yok.
Onu her yerden silmeni öneririm sana ulaşamayacağını anlayıp gerçekten kaybetmekten korksun.
Daha sonrasında bir zaman sonra diler affeder dilersen zamanla da acısı azalmış olacağından tamamen silersin.
Erkekler geç kadınlar erken özlem duyar bunu unutmamalısın.30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 688 cevap paylaştı. böyle bi karaktersize nasıl şans verebiliyorsunya o ettiği küfürden sonra umarım anlamışsındır bir şeyleri :( boş ver kendi kaybeder sen kimseye muhtaç değilsin onun sahte sevgisi kendi gibi karaktersizlere kalsın hem seni böyle aldatacak hemde ablası için sana küfredecek... verdiği değeride gerçek yüzünüde göstermiş oldu
21 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılAy sanki arkadaşımın yazısını okudum… böyle saçma sapan bir adamla ilişkisi olan ve ayrılması gerektiğini asla anlamayan bir arkadaşım var. Sende öylesin. Peşini bırak bunun, konuşma son noktayı koy. Diyorum size, olmaz böyle adamlardan. Ay sıkıldım herkese aynı şeyi demekten.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 467 cevap paylaştı.
+1 yılSen exin yarabandisin. Bitmedi gitmedi kapanmadı. O mal exle de toksik ilişkileri var, sana da saygısı yok. Niye olsun ki bulmuş sessiz sakin her hatasını affeden kandiracabilecegi safı iki laf güzel söz okeysin. Sozlere değil hareketlere bak nişanlın karatersiz.
01 Yorumla Öncelikle durununuza üzüldüm.
Ama yazdıklarınızı okuyunca maalesef sağlıklı bir sonuç alacağınızı zannetmiyorum.
Dünyada bir çok insan var ve sevgi ile bağımlılık farklı şeyler olduğundan bunu fark etmeniz ve bitirmeniz için kendinize şans vermelisiniz.00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 831 cevap paylaştı.
+1 yılAyrıl ve bir daha yüzüne bile bakma affetmen bile büyük bir hata kendine birazcık saygın varsa hiç mi değer vermiyorsun kendine ya üç kuruşluk herif için kalbine gom. sevgini bitir evlilik bu kolay değil bunu kabul edersen sana karşı hata yapma lüksünü vereceksin çünkü onca ihanete rağmen yine affetin ne demek ya ablası için sana öyle konsuure bir daha ağzına bile almamasu lazım vitir kızım bu işin başka yolu yok
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGerçekten çok m@lsın bu nasıl bir yokluk kızım? Piyasada erkek mi kalmadı? Alışmış kudurmuştan beterdir sözünüde mı duymadın hiç? Bu adam akıllanmaz çünkü artık biliyor ki ne yaparsa yapsın sen dönüp onu affedeceksin. Gerçekten Allah akıl fikir versin sizin gibi kızlara yani sizi aldatan, ihanet eden başkasını size tercih eden erkeklere körü körüne bağlanıyorsunuz sanki başka erkek yokmuş, yoklukta kalmışsınız gibi...
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılCelladına aşık olmuş ve bütün özsaygını yitirmişsin. O yüzden sana verilecek akıl, söylenecek söz yok bence. Adam terk edip gidiyor ve sen affediyorsun. Sana neden saygı duysun ki. Onun gözünde gurursuz ve kendine saygısı olmayan birisin. O yüzden yapmaya devam ediyor ve edecek. Sen de üzülüp üzülüp ''ama seviyorum'' diyerek bir hayat tüketen o kadın olacaksın.
20 YorumlaGüvenip tekrar olman hata yakacaktın köprüleri bittiyse bitti gitti diyip defteri kapatıp yeni sayfa sayfa açacaktın bir nevi boşa kürek çekmişsin keza 4 yıl içinde fiziksel veya tensel bir teşebbüs oldu ise veyahut beraberlik bu daha da vahim çünkü her iki açıdan bakarsak seni oyalamış ve kullanmış oluyor ikincisi ise artık istesen de evlilik senin için bu saatten sonra zor olur tabi birliktelik veya fiziksel temas olduysa olmadıysa nereden dönersen kar diye bakıp yoluna bak
#Hükümdar10 Yorumla
+1 yılS... n gitsin hem suçlu hem güçlü adi herif.
Sen de seni seveni sev, sana değer verene değer ver. O çocuktan hiçbir halt olmamış, bundan sonra olmaz da. İstediği kadar pişman olsun, değişmez. İnsanoğlu yine aynısını yapar yine bildiğini okur.20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 825 cevap paylaştı. O adam hala eski sevgilisine aşık ve davranışlarına bakarsak unutacağını sanmıyorum. Evlendiğinizde bile eski sevgilisi sorun olabilir. Ayrıl devam etme ilişkiye, birgün yalnız kalıcak çok pişman olucak
10 Yorumla
+1 yılCan çıkar huy çıkmaz bence asla şans verme. Birde ablası ne alaka yani. Kesinlikle o kızı takip etmek için bı kapı buldu kendine o kapıda ablasının instgrami. Ne istediğini bilmeyen kararsız bilinçsiz cahil erkeklerden uzak durun👍
10 Yorumla
+1 yılBi daha da gelirse affetme bildiğin seni kullanmış ve gönlü eski sevgilisinden ama aklıyla hareket ederse de seni seçiyor bence artık cidden affetme ne yaparsa yapsın giderse gitsin sen değil o kaybeder
00 YorumlaKesinlikle evcil hayvanlar daha sadık bence kedi köpek varken ve ailen ne diye elaleme sevgini veririsin ki o da sadece aldatır da bazıları hariç bazıları ruhuna ya da kalbine dokunuyor tabi bu kişiler elmas kadar az.
00 Yorumla
+1 yılHatayı en başta onu affederek yapmışsın. Bence insanlar ikinci şansı hak etmez, ilkini iyi değerlendiremiyorsa defolsun gitsin..
30 Yorumla" -İkinci bir şans kazanmak, ilk şansı kaybetmek demektir, tam kazanacakken birden yenilmek demektir. İkinci hayat ilkinde ihanete uğramak değil, ilkine ihanet etmektir. Herkes ikinci hayatı yeni bir şans olarak görür, ama öyle değildir. İkinci bir şans kazanmak kızım, ilk şansı kaybetmek demektir. "
10 YorumlaYaa bacım Allahını seversen akıl var mantık var seni aldatmış bir hıyarı sen ne diye tekrar affedip hayatına sokuyosun ki sen ne sanıyosun aldatıldıktan sonra ilişkin aynı şekilde mi devam edecek hiç aklına gelmicek mi sana baktığı gözlerle ona bakması senin ellerini tuttuğu ellerle onun ellerini tutması seni öptüğü dudaklarla onu öpmesi belki de daha fazla niye yapıyosun kendine bunu niye niye niye seviyorum deyip geçiştirme sevmek bu değil….
10 Yorumlaİlerde daha çok üzülmek ve yıkılmak istemiyorsan şimdi o nişanı atıp o adamı tamamen hayatından çıkartmalısın. Ne olursa olsun seni asla haketmiyor ve bir şansta haketmiyormuş. Ayrıca hepsini bir kenara bırakalım sana böyle bir küfür ettikten sonra onu tekrar affedersen bundan sonra sana daha kötü davranacak. Kendini sev ve sana saygısı olmayan insanı sil
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAaa arsıza bak neyin hesabını soruyor senden? Şüphelerinde haklıymışsın bu dengesize güvenilmez. Ablaymış ne ablası ya iyi valla abla ayağına ablanın kardeşiylede dolaylı olarak kesişeceklerdi uyanık tam tilki
12 Yorumla
Soran+1 yılAblasına bakması bir şey aramada. Tut ben ablasını çıkarmasaydım ablası da eski sevgilisiyle foto paylaşsa ordan izleyecekti aklına getirecekti.
Cevap sahibi+1 yılYa canım benim o tarafla bağı koparmamak onun derdi o yüzden kıçını yırtmış o kadar. Bir abla kalmıştı o kızla aradaki iletişim sebebi sende çıkarınca ablayı planı bozuldu
Evlenince eski müşteri leri ile iletişimi yatmayı asla kesmez kadın lar ihanet iftira dolandırma boşanma nafaka yıkım başka müşteri den çıkan çocuk başka bişey göremez
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 370 cevap paylaştı.
+1 yılGüveninizi sarsmış birine şans vermeniz en büyük hatanız olur, son telefon konuşmanız ve eski sevgilisinin ablası için size yaptığı tavır affedilir gibi deyil
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 344 cevap paylaştı.
+1 yılGururlu, onurlu ol acını içinde yasa hemen gezi programlarıyla gezmeye başla yeni insanlarla tanış ve bu konu ile ilgili kimseyle konuşma o zaman darbe indirmiş olursun herkese
00 Yorumla
+1 yılBak güzel kardeşim bir daha geri gelirse barışalım diye döndürüyorsun o arkadaşın sırtını kendine basıyorsun tekmeyi diyorsun ki nereyse çöplüğün git orada otlan...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılDemekki sen o şansı vermeyecektin ona bir başkası için seni bırakan biri daha aynı şeyi tekrar yapar çünkü senin ne olursa olsun onu affedeceğim bilir. üzüldüm senin için
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Sizin ilişki çığırından çıkmış. Ne saygı kalmış ne sevgi. Bir ömür nasıl yaşarsın? Ağırlığını koruyabil bu ne onun hesabına girmek yönetmek? Çok saçma!
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Karaktersiz adammiş vesselam seven için unutmak zordurda goruştugun biri de değil nisanlim diyorsun insan nişanliysa eski defterleri açmamak uzere kapatir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 463 cevap paylaştı.
+1 yılOnunla yürütememiş ama aklı hâlâ onda kalmış, bir gün yürütebileceklerine dair bir umudu olursa yine arkasına bakmadan gider.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKusura bakma ama hak etmişsin
Kendi ağzınla diyorsun bir kere yapan neden ikincyi yapmasın sonra da dönüp adamı kabul ediyorsun
Neyse bir musibet bin nasihatten iyidir kendin denedin gördün20 Yorumla
+1 yılZaten gideceği 4 yıllık nişanlılık süresinden belliymiş amacı evlenmek vs değilmiş seni garantiye almış başkalarından yüz bekliyormuş
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yıl00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen hatalısın. nişanlın seni bırakıp eski sevgilisine gittikten sonra tekrar sana geri geldi , ve çok pişman olduğunu değiştiğini söylediğinde affetmeyecektin hayatına tekrar girmesine izin vermeyecektin
00 Yorumla
+1 yılİnsanoğlu çiğ süt emmiştir kesinlikle insanlara güvenmiyorum hiç kimseye Ben bir tek Allah'a güveniyorum Bir de Azrail'e En azından niyeti belli
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe gıcık bir adam. sen bu adamı affettigin için eski sevgilisinin ablasıni falan ekliycem niye sildin diyebiliyo. ya bu adami yanında niye tutuyosun, kopamıyor işte o kişi kimse. birak emin ol o eskisinden haber almak için yapıyordur 🙄
00 YorumlaYüreğini göremeyene en güzel yarınlarını harcatma. Sen, ben dahil belkide birçok kişinin en güzel hayalisin lütfen! Değmeyenlerin hikayesi olma...
00 YorumlaAsla seni haketmiyor embesssil herifi çıkar hayatından bırak kendi piss. Liklerinde boğulsunlar Allah aşkına ya
00 Yorumla
+1 yılKusura bakmadan hayırlı iş fazla uzatılmaz 4 yıldan bahsediyorsun sıkılmış belli ki evlenmiş olsaydın bu duruma cesaret edemezdi
00 Yorumla
+1 yılKafayı yemişsiniz siz böyle aşağılık birini nasıl tekrar hayatına aldın ki bence sen akıllanmazsın.
00 Yorumla
+1 yılÇok sıkıntı ya saf olma bence böyle bir şey yapılmaz sevdiğini biliyor demekki kullanmaya çalışıyor hep seni
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 814 cevap paylaştı.
+1 yılSiz nerede hata yapıyorsunuz acaba🤔 Mıknatıs gibi bu adamları nerden bulup çekiyorsunuz üstünüze aklım almıyor
00 Yorumla
+1 yılİnsanlara degilde ben 4 yil nisanli kalabilen insana guvenmem genellikle bence seni sevseydi seni alirdi sen istesends istemesense
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılE git sende.
Ama adam gibi, insan gibi.
Hanımefendi gibi.
“Hanım” lığın hakkın vererek git.
Önüne bak.00 Yorumla Kadınlar sevdikleri adam karşısında kendine hiç acımıyor.
10 Yorumla
+1 yılAy nasıl ailen bile şans vermeni istedi şaşılası. Ondan bi cacık olmaz sana yazık olur kaç uzaklaş
10 Yorumla
+1 yılBöyle biriyle tekrar başlaman hata kendi düşen ağlamaz 😒
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 941 cevap paylaştı.
+1 yılBiliyorum senin için zor olacak ama yol yakınken ayrıl bence
10 Yorumla k. bakmada yasadiklarini haketmişsin bu sekilde saglikli iliski olmazdi cocuk seni yine aldatirdi
10 Yorumla4 yıl nişan mı olur? Nişan en fazla 6 ay sürer.
11 Yorumla- +1 yıl
ya da 1 yıl
+1 yılSeni bırakıp başka kadına gittiği yetmiyor bir de ablasıyla mi uğraşacaksın
00 Yorumla
+1 yılİti seven, pirelerine katlanır. Vermiştir muhakkak ipuçları.
00 YorumlaEvlenmeden böyle bir şey olduğu için çok şanslısın, unut onu, şans verme, üzülmede, yoluna devam et.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkekler elbette zamanla eski sevgilisini özleyebilir ve ona dönebilir. Umudunuzu yitirmeden erkeğinize güzelliğinizi gösterin bence. Belki affedilirsiniz. Erkek, ufak tefek kaçamak yapar
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 484 cevap paylaştı.
+1 yılSende başka birini tak koluna bak nasıl it gibi dönüyor
00 Yorumla - Devamını Gör (150)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer