4 aydır aynı ortamdayiz (ben kız o erkek) kendisi grubun her keşke anlaşan birisi ama şimdiye kadar öyle bir konuşmamız olmamıştı kendisinin de 5 aylık bir ilişkisi vardı ve sanırım 20 gün falan gibi önce bitmiş ben ona asla farklı yani bir şey hiss etmək gibi bakmadım hiç bir zaman fakat son 3 gündür benimle Baya ilgili saatlarle konuşuyoruz ama konu o getiriyor durmadan ve çok ilgili güzel davranıyor sanırım flört gibi ama sorun benim ona bir şey hissetmemem fakat onun ilgisini gördükçe ona aşık olmak istiyorum bunu nasıl yapa bilirim yani gerçekten çok iyi biri kırmak istemiyorum kendisini
Ama aklımda olan soru ilişkisi bittikden sonra benimle böyle ilgilenmesi falan nasıl oldu ne zaman hoşlandı böyle
Sorum ona karşı nasıl ola bilirim ona nasıl bir şeyler hiss edə bilirim ne yapmam lazım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer