Çok iyi biri fakat ona karşı bir şey hissedemiyorum?

4 aydır aynı ortamdayiz (ben kız o erkek) kendisi grubun her keşke anlaşan birisi ama şimdiye kadar öyle bir konuşmamız olmamıştı kendisinin de 5 aylık bir ilişkisi vardı ve sanırım 20 gün falan gibi önce bitmiş ben ona asla farklı yani bir şey hiss etmək gibi bakmadım hiç bir zaman fakat son 3 gündür benimle Baya ilgili saatlarle konuşuyoruz ama konu o getiriyor durmadan ve çok ilgili güzel davranıyor sanırım flört gibi ama sorun benim ona bir şey hissetmemem fakat onun ilgisini gördükçe ona aşık olmak istiyorum bunu nasıl yapa bilirim yani gerçekten çok iyi biri kırmak istemiyorum kendisini

Ama aklımda olan soru ilişkisi bittikden sonra benimle böyle ilgilenmesi falan nasıl oldu ne zaman hoşlandı böyle

Sorum ona karşı nasıl ola bilirim ona nasıl bir şeyler hiss edə bilirim ne yapmam lazım.

Çok iyi biri fakat ona karşı bir şey hissedemiyorum?
Cevapla