Eski sevgilimin fotoğrafında türk bayrağını kırpıp böyle daha güzel demesi üzerine bir soru?

Eski sevgilim ırakta yaşayan birisiydi türk vatandaşıydı tabi ama ailesi oraya yerleşmiş bizde onunla İstanbul'da tanıştık gezip görmeye gelmişti ve birgün İstanbul'a geldiğinde birlikte beykozda otağtepe parkı vardır meşhur bilen bilir orada fotoğrafını çektim köprü manzaralı ve farkettim ki türk bayrağını kırpıp instagrama fotoğrafı o şekilde koymuş bunun üzerine bayrağı neden kırptın diye sordum böyle daha güzel bayrak olmasa daha iyi dedi bende bayrağımı vatanımı çok seven birisiyim kendisinden çok soğudum çünkü bana her seferinde türkiye adaletsiz güzel bir ülke bu ülke için askerlik yapmam diyip duruyordu ileride sorun olacağını düşündüğümden kendisini hayatımdan çıkardım benim ailem böyle bir insanı kabul etmezdi muhtemelen teröristleri haklı gören birisiydi kendince bu görüşlerden kaynaklı ayrılmak doğru bir hareket oldugunu düşünüyorum kendimce, sizin düşünceleriniz neler?

Eski sevgilimin fotoğrafında türk bayrağını kırpıp böyle daha güzel demesi üzerine bir soru?
Cevapla