Hellöğğ gece kuşları ben yine uyku öncesi magazin haberleri okuyup sizlere bi sormak istedim siz Allah'ın vip kulu Şeyma Subaşı, gibi eski eşinizin ya da sevgilinizin yeni sevgilisi veya eşiyle olan fotoğrafını beğenir misiniz layklarınızı atar mısınız hi ben asla ya sizler? Birdahaki magazin sorularımda görüşmek dileğiyle #Melevole 😅
Konu dışı olacak, kusura bakma ama partner ne demek? İsim olarak bir araba modeline verilen kelime min imasına, karşılığın da çok daha güzel kelimelerimiz varken, neden bu kadar çok manâ da kullanılıyor anlamıyorum. Aşık, sevgili, eş, dost, yar, yaren, sevdicek, yavuklu, sözlü, nişanlı, hanım, ortak, yardımcı, hayat arkadaşı gibi zengin ve güzel kelimelerin, yabancı bir araba modeli nin ismine kurban edilmesi, bence büyük haksızlık. Size bir kastım yok, sitede genel olarak, ısrarla bu kelimenin kullanılmasını, merak ediyorum, kelimelerimiz bizim olmaz ise, düşüncelerimiz de bizim olamaz..!
Şeyma Subaşı ve Acun Ilıcalı'nın birbirlerini takip etmeleri çok olağan.. Çünkü ortak bir kümeleri var, oda Melisa, kızları.. Hayat boyu iletişim halinde olmalılar, bundan sebeb.. Arada çocuk olmasaydı birbirlerini takipten çıkarmaları gerekirdi, benim şahsi düşüncem böyle. İlginç olan da şudur ki; Acun Ilıcalı'nın yeni sevgilisi ne kadar da çok benziyor Şeyma Subaşı'na.. Genelde böyle oluyor, yeni sevgili eski sevgiliye benziyor.. Şeyma Subaşı'nın hayatında da başka bir insan var ve evlenecek, belki bunun rahatlığıyla beğendi ama yine de gereksiz geldi bana da.. Ben olsam layk atmazdım eski sevgilimin/eski eşimin sevgilisiyle ya da eşiyle olan resmine
Ben hayatımda zaten bunlar kadar geniş insan görmedim bunlara göre ne ki bunlar hatta yan yana dururken bile cinsellik yaşarlar grup yaparlar o derece geniş insanlar ama ben kesinlikle böyle bir şeyi kabul etmezdim zaten benim hayatımdan çıkan bir insanla ne ben ne de hayatımdan çıkan insan bir daha muhatap olmaz ki
İnsanca ayrildiysam mutluysan o da mutlu olsun isterim benden ayrıldı ya da ben ondan ayrıldım diye niye düşman olayım. Hem Acun gibi baba mi var? Kızının babası çokta ilgili daha napsin adam
allahın ben dışında sevdiği kulu şeyma hanım mısırlıyla iyi geçiniyorum ama dünya hali nolur nolmaz diyerek acuna iş atıyor eğer ayrılırsam boşta kalmıyım diyor
Malum eski sevgililer genelde engellenir fakat ortak arkadaşlarımız nispet olsun diye gözüme sokmuşlardı nişan resmini ben de beğenmek zorunda kalmıştım sinir bozucu bir durum malesef
Çok medeniyim beğenirim. KS de eski sevgilimin yeni sevgilisi, soruma gelip, çok seviyoruz aşığız diye görüş atmış. Ben onu beğenmiş kadınım 😂 Beğenirim bir fotosunu da ne olacak.
Ana Sayfa > Magazin > Anketler > Şeyma Subaşı, eski eşi Acun'un sevgilisiyle resmini beğendi! Siz eski partnerinizin sevgilisiyle resmini beğenir misiniz?