Önceden tanışmışlar ve muhtemelen sürekli devam eden bir iletişimleri yok. Kız hayatında hiç iltifat duymadığı için değil ondan iltifat duymak istemediği için böyle tepki vermiştir. Bir kız olarak aslında seninde bunu çok kolay anlaman gerekir
Teşekkür ettikten sonra daha fazla yazıp yürüyecekti. Teşekkür ettikten sonra tersleseydi şu an Teşekkür edip iltifatı alırken iyi tabi diye eleştirecektiniz 😊
Ne alakası var, banada vücud konusunda iltifat edenler oluyor ben konuşmak istemiyorsam, çok teşekkürler sende yaparsın falnfilan iyi akşamlar diyip geçiyorum, zaten karşı taraf mesajı alır ne diyorsun nasil cevap 😂😂