Arkadaşlar kiz kardeşimle konuştuğumuz bir konuyu gitmiş kocasina anlatmiş?

Kiz kardeşimin kocasinin abisiyle aralari kötü ve o adam benide bozmuştu. Kiz kardeşim onun hakkınd abrişey anlatti bende anlattim beni bozduğunu ve eşimin sustuğunu sirf kiz kardeşimin özel günü diye ama görse döwmek ister gibisinden. Neyse gitmiş kocasina anlatmış. Kocasida benim kocama senin abinle sorununmu oldu gibi soru sormuş. Eşimde ilk 1. Hata senin anlatman 2. Hata. Kiz kardeşinin kocasina anöatmasi dedi. Sonra olaylar uzadi ben alindim birlerde sahiplenici konuş dedim. Sonra eşim ağkatti beni sen sebep oldun gidip anlatmasaysin kapanmiş konuyu böyle olmazdi dedi. Neyse sanane onun abisinden falan yapti ağlatti beni üzerime çok geldi. Ama insan hatun sen anlatmişsin birşeyler kiz kardeşinde gidip yetiştirmiş Buda geldi bana hesap sorar givi sordu diye bilirdi. Veya tatli dil ile anlatmasana boş ver karişma dese daha iyi olurdu. Haksizmiyim. Eşim hep böyle beni savunmaz korumaz başka kişiler sanki daha önemli. Ama evde tüm işleri yapar herşeye yardım eder beni çok sevdiğini söyler ama böyle olaylarda sanki değişik biri oluyor anlam veremiyorum kirildim çok af edemiyorum acaba narsist bi kişiliği mi var?
Arkadaşlar kiz kardeşimle konuştuğumuz bir konuyu gitmiş kocasina anlatmiş?
Cevapla