Flörtümle bi konu hakkında tartışırken bak kardeşim diye söze başladı?

Aslında daha çok sevgili gibiyiz ama hani bi seni seviyorumlar falan olmadı.

Dün de ciddi bir şekilde bir konu hakkında tartışıyorduk. Birden lafa bak kardeşim diye girdi. Sonra da bak ne kadar gerildiysem kardeşim falan dedim dedi. Sonra bana kullandığı hitapları erkek arkadaşlarına kullandığını da fark ettim.

Sizce bana ilgisi kalmadı mı :(

Flörtümle bi konu hakkında tartışırken bak kardeşim diye söze başladı?
Cevapla