Bir erkek bir kadından bu mesajı aldığında nasıl hissederdi sizce?

Güzel bir geceydi ve keyif aldım bazı anlardan. Gerçekçi olmak gerekirse hissettiklerinden daha fazlasını hissedemedim ne yazık ki. Kendine iyi bak.

Güncellemeler
+1 yıl
Bu mesajı sırf bana karşı düşüncesiz, nezaketsiz ve saygısız olduğu için attım. Cinsel haz duymadığım için vs değil. Ona göre yazarsanız sevinirim
Bir erkek bir kadından bu mesajı aldığında nasıl hissederdi sizce?
Cevapla