Çok güzel giden bir ilişkim var ama geçmişte bir halt yedim. Anlatmalı mıyım?

Selam arkadaşlar, benim çok güzel giden bir ilişkim var ve erkek arkadaşımı çok seviyorum yakın zamanda evleneceğiz geçmiş dönemlerde bir halt yedim ve ona konuyu anlatmak istemediğim için üstünü kapattım sizce anlatmalı mıyım dürüst olursam beni kesin terkeder🥺🥺
Güncellemeler
+1 yıl
Not: konu hakkında sadece yorumlarınızı merak etmiştim fikir belirten herkese teşekkür ederim. Dünyada herkes çok namuslu bir ben namussuzmuşum gibi linçlediğiniz için de teşekkür ederim. Neyse sevgi benim neyime zaten bir köşede öleyim ben dünya bir pislikten temizlenir.
Çok güzel giden bir ilişkim var ama geçmişte bir halt yedim. Anlatmalı mıyım?
Cevapla