- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılBunu söylemek zorunda değilsin.
İlişkiler geçmiş değil anı yaşamak kişilerin birbirine bağlı olduğu zamanlarda olan saygı daha önemlidır bu sebeple geçmişe değilde mutlu olduğunuz insanın yanında yaşayın ve geçmişi kurcalamayın çünkü geçmiş yalnızca acıtır00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yılHayır. Kesinlikle anlatma. Geçmiş geçmişte kalmıştır. Senden öncesi onu ilgilendirmez Fazla dürüstlük onu kaybetmene sebep olur. Ben hep dürüstlüğümden kaybettim. Sen sakın yapma. Erkekler kadınlar kadar hiç dürüst değiller. Yediği haltları hiç anlatmazlar. Linç atan yorumlarada kulaklarını tıka.
00 Yorumla
Eski konuları deşmemek lazım ama çok yüz kızartıcı bir şeyse ve eşinizin başkaları tarafından öğrenme ihtimali varsa siz bilirsiniz dinen de uygun olan eski günahları tekrar gündeme getirmemektir diye düşünüyorum.
14 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılDürüst ol, ilişki içinde sır olmaz, gerçeği bilmeden yaşadığı her gün aldatılmış bir erkek olarak yaşayacak ve bunu sadece sen bileceksin. Sırf seni terketmesin diye bunu ona yapmaya hakkın var mı?
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılKadınlar yaşadıkları cinsel ilişkiyi azaltarak anlatır ama erkekler kat kat fazla anlatır. Burada olduğu gibi sonra bir erkek çok zor partner bulabilir ama bir kız ilk önüne gelen erkegi çok rahat yatağa atar. Sonra bütün erkekler aldatır olur 😅😂🤣🤣🤣
Eğer her şeyi tam olarak anlatmazsan bir yalan üzerine evlilik kurarsan zaten bir süre sonra yıkılacaktır o evlilik 👍 tövbe ettiysen pişman olduysan ve bir daha asla tekrar etmeyecekse bile erkek arkadaşın bilmeli çünkü ılerleyen süreçte seninle birlikte olan erkeklerden biriyle yolu kesişse ve o zaman evli ve çocuklu olsanız boşanmak daha mı güzel olur? En güzeli yavaş yavaş anlatman ona göre hareket etmen sağlam temeller üzerine bir evlilik kurman 👍
010 Yorumla- +1 yıl
nerden anlıcak ki imkanı yok
- +1 yıl
@zİstilacıTürİnsan Gerçeklerin eninde sonunda ortaya çıkmak gibi bir huyu vardır. En güzeli yol yakınken doğruları söylemek 👍 ilerde evli ve çocuklu halde gerçekler ortaya çıkınca her şey çok daha kötü olur. Yalanlar üzerine evlilik yapıp yuva kurulur mu?
- +1 yıl
yalan kolay kolay anlaşılmaz helede aklının ucundan geçmiyorsa
- +1 yıl
@zİstilacıTürİnsan Yanılıyorsun ikincisi bir kişiyle birlikte olduğunu zaten söylemiş, erkek arkadaşı artık bunu düşünecek 👍
- +1 yıl
ve sadece anlattığı kadarını biliyor
- +1 yıl
@zİstilacıTürİnsan Yani artık şüphe edecek 👍 çünkü beden dili diye bir şey var. Yalan söyleyen kişiyi ele veriyor.
- +1 yıl
bazıları usta yalancı herkesin yalanı anlaşılsaydı ohooo
- +1 yıl
@zİstilacıTürİnsan Belkide bazıları usta yalancı olduğu gibi karşılarındaki kişiler geçmişi takmıyor 👍
- +1 yıl
yorumlara bakınca büyük oran takıyor
- +1 yıl
Aksine bende zar önemli değil diyeri büyük oran olarak görüyorum 😅😂🤣🤣🤣
Söyle en azından çocuğun başı yanmasın boşuna kanmayın rolleri yemeyin diyorum da boşa bir kulaktan giriyor diğerinden çıkıyor nefsine hakim olmayı bilmeliydin ne kadar dini bütün birisin bilmem ama burası fani baki dünya da bu günahın affedilmesi yok biliyorsundur umarım kendimden örnek vereyim 6 yıllık ciddi ilişkim oldu ama en yakın fiziksel münasebetimiz el ele tutuşma ve sarılma oldu sadece sonuç ne oldu dersen aldattı pişman oldu 3 yıl (hergün yalvardı) sonra evlendi düğün davetiyesini yolladı daha sonra doğan erkek çocuğuna ismimi verdi yani kısaca nefs başka bir şey sorumluluk sahibi insanda
#Hükümdar16 Yorumla- +1 yıl
Adam olmanin cezasını çekmek bunun tam tanımı.
Helal olsun.
Tepkisiz kalamadim kusura bakmayin - +1 yıl
aldattıysa çokta sevmemiş
- +1 yıl
Bir kısım kişilikler yaptığının hata olduğunu 10 sene sonra anlayıp kapınızı dayaniyor o zaman ne yapmak lazım.
- +1 yıl
İki çocukla beraber
- +1 yıl
hata anlama değil takıntılı o, bir insanın unutma süresi 3 ay ile 6 ay max 1 yıl olur 1 yılı geçiyorsa bu normal sayılmaz takıntı olarak adlandırılır
- +1 yıl
İyide benim hayatımın içine afedersiniz edip tekrr nasıl gelebiliyor bir insan bu kadar yussuz olabilir mi
Gizli Üye(25-29)+1 yılBir şey sorabilir miyim benzer bi olay yaşadım bi kız arkadaşım dedi ki geçmişim kötü olsa yinede okur muydun benle bende saf gibi sen öyle hata yapmazsın dedim ben öğreneceğimi öğrnedim dedi niye sordun diye ısrar ettiö anlamadımda o an bu kıza da kaymışlardır di mi 33 yaşındaydı
010 Yorumla- +1 yıl
yani 33 yaşında nr bekliyordun ki en güzel yılları gitsin mi her kadınla yatan bi erkek için saklamak saçmalık
Cevap sahibi+1 yıl@zİstilacıTürİnsan ben yatmadım kimse ile
- +1 yıl
nerden bilelim
Cevap sahibi+1 yıl@zİstilacıTürİnsan nasıl kanıtlayabilirim ki daha önce bi kzıın elini bile tutmadım
- +1 yıl
işte emin olamadığı bişi için niye kendini saklasın ki
Cevap sahibi+1 yıl@zİstilacıTürİnsan emin değilse gidip başkasının altına mı yatması lazım hanım hanıl gözüküye birde kltk
- +1 yıl
hee oldu yıllarca kendini bi nasılsın erkeğe saklasın sonra erkek değerini bile bilmesin bi süre sonra da ayrılır ya da boşanır pisi pisine güzel yılları gitmiş olur alacağı zevkte azalır
- +1 yıl
hiç gerek yok bunlara ya
- +1 yıl
,😂😂😂
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu konularda konusup hic yasamadim dediysen yalancı durumuna dusersin, ama konusmadiniz ve ilerde anladi o zaman bu konuyu hic konusmadik sen sorsaydin ben anlatirdim diyebilirsin,
İliskin devam edecekse eger tabi ki zamani gelince kendi gözleriyle gorecek. Ama evlenmeden once gorurse sıkıntı degil, en fazla terk ediliirsin ve kimse bisey bilmez, ama evlenip te görürse ve bunu kabul etmezse iste o zaman tum ailen akrabaların vs herkes ogrenir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılBence söylemeniz lazım ilişkilerde gizli saklı yalan dolan olmasını sevmiyorum. Şuana kadar neden sakladığınızı da sebepleriyle birlikte belirtin bence olumlu davranacaktır. Sonucu da umarım istediğiniz gibi olur. 🌸
00 Yorumla bunu anlayabilecek bir erkek ise anlat en iyi sen bilirsin karakterini sonuçta bundan rahatsız olur daha sonra başa kalkar bir tavır mdanise. hiç bahsetme derim. Zaten bunu anlamayak insan ilede evlenme
00 YorumlaOndan önceki şeyi anlatmaya gerek yok. Ha sorarsa söylersin. Hiç kimse temiz değil. Ki olaya da temiz veya değil diyerekte bakmamak lazım. Olabilir sonuçta boyle şeyler doğal
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Valla yediğin b0ku anlatamayacak kadar cesaretsizsen niye yapıyorsun bide niye sevgili yapıyorsun
01 Yorumla
Soran+1 yılNiye bu kadar acımasızsınız ki? Yaptığımla gurur duymuyorum savunmuyorum da...
Söylemene gerek olmayan ve anlamayacağı bir yolu var ama burdan söylememden rahatsız olacaksan eğer mesaj at yazayım
00 Yorumlaİşte biz kadınları genelde neden kullanıp bir köşeye koyuyoruz bunu bir kadın olarak haklı çıkarmış oldun teşekkür ederim :D
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl4 kişiyle yatıp kendini temiz gösteren kadınlar çok fena ya. Bir de erkeklere laf ederler. Dürüst olsana. Diyemeyeceğin m şeyi neden yapıyorsun
019 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim yorumunuz için haklısınız
Cevap sahibi+1 yılRica ederim. Sorum şu 5. İlişkisi olan kadın cinsel yönden kriteri yüksek olduğu için zor mu tatmin olur
Soran+1 yılKriteri yüksek?
Cevap sahibi+1 yılSonuçta öncesinde 4 erkekle yatmissin. Cinsel yönden daha iyiyse onlar sonucu tatmin edebilir mi
Soran+1 yılAlakasız tatmin olma konusunda bişey diyemem çünkü onlar alkollüyken olmuş şeyler hatırlamıyorum bile detaylı
Cevap sahibi+1 yılHepsi alkollü mu birer kere mi oldu
Soran+1 yılEvet 🥺
Cevap sahibi+1 yılİnandırıcı gelmedi.
Soran+1 yılNişanlım beni terketti başka bir kız için ailesi hep beni suçladı benim aldattığımı söyledi herkese aileme bile bende o dönemde alkole başvurdum iyi geliyordu herşeyi boşverdim hayatıma girenler oldu sonrasında ama yediremedim işte ben aldatan taraf hiç olmadım ne diyim
- +1 yıl
erkeklerde önüne gelenle yatmasa böyle olmaz hâlâ genelevlere giden erkekle varken bunu demeniz o kadar komik ki
Cevap sahibi+1 yıl@zİstilacıTürİnsan banane diğer erkeklerden bu olayı niye cinsiyete indirdin. Binlerce eskort kadın yüzünden seni de onlarla bir tutsam iyi olur mu.
- +1 yıl
oraya kimler düşürüyor onu da öğren bakalım
Cevap sahibi+1 yıl@zİstilacıTürİnsan genel ev demiyorum eskort diyorum. Eskidendi oraya düşmek şimdikilerin çoğu lüks hayat için kolay yol tercih edip bu yolu seciyolar. Bu sitede bile sanaldan yapıp oara alarak kendine lüks biseyler alanlar var
- +1 yıl
oraya düşünce kurtulmak kolay sanıyon herhalde sen ayrıca o dediğin de yasadışı genelevler yasal oluyor
- +1 yıl
git hayatlarını izle her şey ordan tozpembe görünüyor herhalde sana
Cevap sahibi+1 yıl@zİstilacıTürİnsan genelev diye bir şey kalmadı sen eskide kalmışsın artık eskortluk var. Üniversitede bile denk geldim kız lüks çanta kıyafet almak için parasıyla yapıyordu
- +1 yıl
sonra da doğru hapse
- +1 yıl
kalmamış mış hee ayn
Cevap sahibi+1 yıl@zİstilacıTürİnsan ne diyorsun
- Aşk İlişkileri konusunda 512 cevap paylaştı.
+1 yılBir bakir erkek olarak kesinlikle kabul edlecdk bir şey değil! Haksızlık olurdu.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 440 cevap paylaştı. Dürüstlük. En azından onla ya da onsuz kafanı yastığa koyduğunda rahat olursun.
00 Yorumla
+1 yılOrtalığı hiç karıştırma şimdi böyle devam et.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBunu en iyi sen bilirsin? Eğer ki sen sen olduğun sevmişse, o konu hakkında ne düşündüğünü sor!
Nasıl olsa bir gün öğrenecek ve canım yerine düşürülmesi bence onu daha da fazla rahatsı eder!01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılİyi kötü herkes başından bir şeyler geçirmiştir, o kadar üstünde durma demek istiyorum!
Geçmiş geçmişte kaldı bitti gitti sen önüne bak hiçbişeyde anlatma mutluluğunu bozmana deymez
011 Yorumla- +1 yıl
Bu nasıl mantık ya geçmiş geçmişte kaldı diyon ona bakarsan her şey bir gün geçmişte kalacak her türlü kötülüğü yapalım ilerde geçmişte kaldı deriz zaten demi
- +1 yıl
Ne alaka ya başka yere çekme yaptığın için pişman olup tövbe etmen gerekir demek yerine neler diyon ayrıca ne olursa olsun dürüst olmak gerekir hele ki böyle bi konuda o erkeğin yerinde olsaydın sana yapılmasını ister miydin
- +1 yıl
4 kişiyle yaparken düşünmedi mi? 1 olsa hata da 4 bilemedim
- +1 yıl
Her şeyde şeytanı suçlamamak lazım
- +1 yıl
Bilmiyorum ya kızlara güvenim kalmadı iyi temiz kız kalmadı gibi
- +1 yıl
Yok ya üniversitede de gördüm kızlara sevgi değer batıyor iyilik yaramıyor nerde kötü erkek varsa etrafı kız dolu iyiler kendi halindekiler yalnız kızlar onlara bakmıyo
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılanlatma.. önceden olmuş şeylerin hepsini bilmek zorunda değil 🤷♂️
025 Yorumla
Soran+1 yılAnlattım ama bazı detayları atlayarak 🥺
Cevap sahibi+1 yılyeter okadar ozaman 🤷♂️
Soran+1 yılOrtaya çıkarsa 🥺
Cevap sahibi+1 yılçıkmaz heralde.. senden başka bilen yoksa.. çünkü sır olmaktan çıkar.. bu kadar detayı kim vereblirki ona..
Soran+1 yılBende aptal şansı var önüne düşer o adamlardan biri
Cevap sahibi+1 yılbiri... derken. çoğul konuşup beni korkutma😀 düşmez düşmez..
Soran+1 yıl4 kişi ama hepsi uzun süreli iliskilerimdi
Cevap sahibi+1 yıl🤷♂️ anlatma.. hele 1 olsa neyse..4 yaw..😒
Soran+1 yıl1 dedim zaten ona 😔🥺
Cevap sahibi+1 yıle tamam.. baska anlatma.. kaşınma durup dururken..🤷♂️
Soran+1 yılPeki😔🥺
Cevap sahibi+1 yılanlatırsan bırakır.. net.. o yüzden böyle devam et.. unut gitsin bu varsayımları falan .
Soran+1 yılNapim köpekler gibi pişmanım ilk anlattığımda 4 desem yollu der kaçardı arkadaşım var bir tane keşke ölsen çok iğrenç birisin diyip durdu psikolojimi çok bozdu kimse seni hayatına almaz niye evlensinler seninle diye 😔😔
Cevap sahibi+1 yılarkadaşından destek beklerken moralini bozmuş.. takma valla bak.. arkadaşınada her bkunu anlatma🤷♂️görüş istedin, samimiyetimle görüşümü yazdım.. unut.. at kafandan bu düşünceleri
Cevap sahibi+1 yılüstelik evliliğin tanımını biliyomu bu arkadasın , önce onu öğrensin..
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim Allah razı olsun ben napıcağımı bilemediğim için sormak istedim aklıma burası geldi
Cevap sahibi+1 yılolumsuz düşünceleri lafandan at. o arkadasına ıyuz oldum, mesafe koy, ilişkini anlatma.. öbür işide unut.. yoluna bak
Soran+1 yılO kadar laf söyledi ki içime oturdu her önüne gelenle birlikte mi oldun diye aslında öyle bişey olmadı hepsi farklı iliskimdi canım yaptım affedemiyorum kendimi bu konuda🥺
Soran+1 yılCanım kelimesi klavyeden bu arada en sevmediğim kelime kusura bakma öyle yazmış
Soran+1 yılcanım yaptım yazmıştım
Soran+1 yılSlklık
Cevap sahibi+1 yılolsun sorun yok👍😊 sana mutluluklar..🙏
Soran+1 yılTeşekkür ederim darısı başınıza sizde çok mutlu olun🙏
Cevap sahibi+1 yıltşk😊💐💐💐
Cevap sahibi+1 yıltakma kafana yaw, bi burasımı kaldı, bakma herkese 🤷♂️
yalan üstüne inşa edilen her şey birgün muhakkak yıkılır
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBana anlatabilirsin ilk ona gore anlat ya da anlatma derim
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAnlatma o sana her yediği haltı anlatıyor mu sanki ne bu terkedilme merakınız
00 Yorumla
+1 yılKarşındakine gerçekten değer veriyorsan ve saygı duyuyorsan anlatmalısın. Ya da bencil düşünüp anlatamayı da tercih edebilirsin.
08 Yorumla- +1 yıl
niye anlatsın geçmiş geçmişte kalmış anlatınca bişi mi değişiyor
- +1 yıl
Karşıdaki tamamen dürüst olmuşsa anlatılmalı yani saygıdır bu illa bi şey değişmesi için değil. Zaten taraftar gerçekten birbirine değer veriyorsa sorun olmayacaktır.
- +1 yıl
değer verse bile bu bir sorun yaratır kaldı ki ondan önce olan bişi onu ilgilendirmez
- +1 yıl
Ben ilgilendirir demedim ki zaten. Karşılıklı nezaket çerçevesinde bi taraf anlattıysa diğerinin de anlatması doğru olur dedim. Bunu duyunca sevdiği veya verdiği değer değişiyorsa diyecek bir şey yok.
- +1 yıl
doğru dediğini nerden bilcek ki
- +1 yıl
Doğru demek ne alaka anlamadım?
- +1 yıl
bişi söyledi ama yalansa
- +1 yıl
Ya arkadaşım kimsenin ne dediğini yüzde yüz bilme şansın yok. Karşılıklı saygı güven samimiyet varsa inanmak gerekir. Sonsuza dek böyle şüpheyle yaşamazsın yalan mı değil mi. Ya inanmayı seçersin ya da seçmezsin.
+1 yılKız bu dünyada serefsiz
04 Yorumla- +1 yıl
Bu dünyada şerefsizlik yapmasan şerefsizlik yaparlar sana kandır gitsin
Soran+1 yılYok iyi biri ya onu kaybetmek istemiyorum o bana karşı hep dürüst oldu
- +1 yıl
Bırakır diyorsan mecbur kandirc
- +1 yıl
Birakicagina eminsen kandirmak zorundasin hic bisey olmaz adin sanin farkli olcak evlenince nerden bulcaklar kandir gitsin
- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılAnlat
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılHata mutlak olur o da bilsin tabi ki
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBiz temiz halimizle uzun iliskimiz olmuyor Nasi yapiyonuz taktik ver
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAyrıca mi erkekleri her boku yiyor sokacak delik arıyor yapmazsa geberiyor da sen ne ddiye utanıyon ya Alla alla. Bu halinle kabul etmeyeninapcan. He oğlan kendini sakladiysa bilemem
Anlatma. Geçmişinden ona neymiş. Sorarsa söyle ama
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı. Anlat kurtulsun senden. Baştan bitmiş ilişki
00 Yorumla
+1 yılgeçmişi karıştırma olan olmuş
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Anlat tabi Başkasın dan duymasın
00 Yorumla
+1 yılBilmeli kadın olduğunu
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSesini çıkarma kapat konuyu
00 Yorumla
+1 yılYahu herkes benim gibi artık diktir
116 Yorumla- +1 yıl
Niye kandirsin
- +1 yıl
Kandırmasa o kandirilicak
Soran+1 yılOnu söyledim önemli olmadığını söyledi 🥺 sorun ben sadece bir kişiyle oldu onuda çok hatırlamıyorum dedim
- +1 yıl
Ya niye anlattin
Soran+1 yılEn başından söyledim ama bana hep sen çok temiz birisin dediği için 4 kişiyle birlikte oldum diyemedim🥺
- +1 yıl
Oha ben bile o kadar kişiyle olmadım lan
Soran+1 yılAbartın ya 10 sene boyunca oluşan bir olay🥺
- +1 yıl
Yaş kaç bacım
Soran+1 yıl35🥺
- +1 yıl
Sen bu yasa kadar hiç evlenmedinmi
Soran+1 yılYok terkettiler hep 😔
Soran+1 yılcanım ne alaka? Çalışıyorum müşavirlik ofisim var.
- +1 yıl
He iyi o zaman en azından işin gücün var akillisin valla aferin
+1 yılsöyleme canım tam olarak ne yaptın ki
00 Yorumla
+1 yılŞaşırtın bi kere de
00 Yorumla
+1 yılAnlatmalısın bence
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 395 cevap paylaştı. Anlatma
00 Yorumla
+1 yılÇok ağır derken ne yaşadın
00 YorumlaBilmeli bence
00 Yorumla
+1 yılsoyle mi bisi yaptiniz
00 Yorumla
+1 yıl🤣🤣🤣🤣🤣 o sondaki emojiler ne öyle
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİlkin değil mi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.
+1 yılvermeseydin
00 Yorumla
+1 yılAnlatma 🥺😔
02 Yorumla
Soran+1 yıl🥺🥺 terkedeceğinden eminim
- +1 yıl
Evet onu kaybetme 😔🥺🥺
Anlatma
00 Yorumla
+1 yılGerek yok
00 YorumlaAnlat bence
00 Yorumla
+1 yılanlat
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer