Eşimden yeni ayrıldım ve boşluğa düştüm, kendimi toparlamak için ne yapmalıyım?

Eşimden ayrılalı 2 ay oldu fakat çok uzun süreli bir ilişki olduğu için hayatımda kocaman bir boşluk oluştu bütün geçmişim yok oldu sanki. Kendimi çabuk toparladığımı düşünüyorum fakat gece çöktükçe her şey daha da zorlaşıyor. Kafa dağıtmaya bir şekilde yanlız olmayıp düşünmemeye ihtiyacım var sizce ne önerirsiniz?

Eşimden yeni ayrıldım ve boşluğa düştüm, kendimi toparlamak için ne yapmalıyım?
Cevapla