30 yaşına yaklaşmış bir kadının evlenmemiş olmasına neden bazıları acınası bişey gibi bakıyor?

Evlenmek istiyorum ya da cevremdeki arkadaşlar da. Ama ne benim begendigim var ne karşıma geçip teklif eden. Bazen moralim bozuluyor begenilmiyor muyum acaba diye. Evlenmek duygusal şeyler yaşamak ben de istiyorum ama kısmet olmadı. Özellikle bir genç kız için üzücü bir şey

30 yaşına yaklaşmış bir kadının evlenmemiş olmasına neden bazıları acınası bişey gibi bakıyor?
Cevapla