Yorumlarınıza çok ihtiyacım var 1 yıllık ilişkim için çok onemli?

Arkadaşlar sevgilim le 1 yıllık ilişkimiz var ve devamlı bir ilişki şimdiye kadar hiç ayrılmadık ben 2 yıl mezuna kaldıgım ıcın sınava hazırlanıyorum oda üniversitede guzel bölum okuyor ortak bi arkadaşımız tanıştırdı farklı şehirlerdeyiz haftada bir 2 haftada bir görüşüyoruz kendisı arabayla geliyor ben ilişkimizin başlarında gecen yıl daha hiç gerçekte goruşmeden once ona şöyle dedim ben ders çalışıyorum ya haftada 1 ya da haftada 2 görüşelim dedim oda ağladı sonrasında falan neyse gerçekte görüştükten sonra böyle bir şey demedim normalde gunluk en az 4 5 saat telefonl konuşuyoruz şimdide o bana dediki bu hafta sınav haftasıydı ben sınavlarım çok düşük sınıfta bile kalabilirim hem seninde ders çalışman lazım tıp için ben ilerde eşim doktor demeyi çok isterim haftada 1 kez konuşalım sadece o da istiyorsan bütün gün konuşalım dedi bende bitirdim ilişkiyi bana gitme falan demedı hakkını helal etmıyorsan ne dıyim dedi helal etmıyorum demiştim.
Güncellemeler
+1 yıl
Ben dediğimde daha gerçekte bile görüşmemiştik watsap uzerınden mesajlaşıp arıyorduj birbirimizi ilk o tanışma döneminde
Yorumlarınıza çok ihtiyacım var 1 yıllık ilişkim için çok onemli?
Cevapla