Arkadaşlar sevgilim le 1 yıllık ilişkimiz var ve devamlı bir ilişki şimdiye kadar hiç ayrılmadık ben 2 yıl mezuna kaldıgım ıcın sınava hazırlanıyorum oda üniversitede guzel bölum okuyor ortak bi arkadaşımız tanıştırdı farklı şehirlerdeyiz haftada bir 2 haftada bir görüşüyoruz kendisı arabayla geliyor ben ilişkimizin başlarında gecen yıl daha hiç gerçekte goruşmeden once ona şöyle dedim ben ders çalışıyorum ya haftada 1 ya da haftada 2 görüşelim dedim oda ağladı sonrasında falan neyse gerçekte görüştükten sonra böyle bir şey demedim normalde gunluk en az 4 5 saat telefonl konuşuyoruz şimdide o bana dediki bu hafta sınav haftasıydı ben sınavlarım çok düşük sınıfta bile kalabilirim hem seninde ders çalışman lazım tıp için ben ilerde eşim doktor demeyi çok isterim haftada 1 kez konuşalım sadece o da istiyorsan bütün gün konuşalım dedi bende bitirdim ilişkiyi bana gitme falan demedı hakkını helal etmıyorsan ne dıyim dedi helal etmıyorum demiştim.
Güncellemeler
+1 yıl
Ben dediğimde daha gerçekte bile görüşmemiştik watsap uzerınden mesajlaşıp arıyorduj birbirimizi ilk o tanışma döneminde
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer