Uzun oldu ama bu ilişki için tavsiyeye ihtiyacım var?

Merhaba konuştuğum bir çocuk vardı gayet iyiydik sonra aramızda ufak bir tartışma yaşandı düzeltmek için çabaladım ki düzeliyor gibiydi de. Ama arkadaşları bu tartışmayı aramızı bozmak için kullandı. Sürekli aklına girmeye çalışıyorlar benimle konuşmaması için zaten asosyal bir çocuk o da bana istemiyorum dedi bu yüzden ama davranışlar istemiyormuş gibi değil. Sürekli karşılaşıyoruz, bakışıyoruz, her gördüğünde ufak laflarda atıyor gülüyor falan. Sizce ne yapmaya çalışıyor olabilir ve ona ne zaman yazmalıyım arkadaşları gittikten sonra mı yoksa sınavları bittikten sonra mı?
Uzun oldu ama bu ilişki için tavsiyeye ihtiyacım var?
Cevapla