Sevgilimle 2 gündür konusmuyoruz o bana kırgın ben ona kırgınım. ama bence ben haklıyım siz ne düşünürsünüz?

sevgilim normalde romantik bir erkek değil pel güzel sözler şiirler falan söylemez. Ama sevdiği acıklı duygusal bir şarkı var alkollüylen falan açıp dinler bu bizim şarkımız olsun dedi ben de hüzünlü neden olsun dedim olsun nolcak demişti. Her neyse bu şarkının bir kısmını whatsapp durumuna yazdıgını gördüm aylar önce ama ben yeni farkettim. Bu ne niye yazdın sen düz adamsın duygusallığa ne gerek var dedim. Basta buna da bıtbıtlanmazsın falan diyip dalgaya aldı. Şüpheli davranıyorsun beni kızdırma diyince neyin şüphesi falan deyip atarlandı özür dilemeden benle konusma sakın dedi. Özür falan dilemiyorum bana dogru düzgün acıklama yapcaksın gibisinden konusrum ama o konusmak istemedi 2 gündüe aynı iş yerinde olmamıza ragmen ne o adım atıyor be de ben. Şimdi benim şüphem bu şarkının bir anısı var mıydı acaba geçmişten ve birine gönderme mi yapıyordu. Bu suçlamaya pek içerledi ama ben geri adım atmak istemiyorum. Siz ne düşünürsünüz bu konuda?

Sevgilimle 2 gündür konusmuyoruz o bana kırgın ben ona kırgınım. ama bence ben haklıyım siz ne düşünürsünüz?
Cevapla