Sevgilimden ayrıldım ama haklı değil miyim bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben sevgilimden ayrıldım ama gerçekten bir sebebi vardı. Ben sevgilimden biraz büyüğüm ve onu seven bir kız varmış ve benimle konuştu, sen bizim büyüğümüzün kardeşin yaşındaki kişiyle neden çıkıyorsun ki dedi kendimi çok kötü hissettim ona hak verdim o yüzden ayrıldım aslında hiç olmamamız gerekiyormuş ama ayrıldığım için eski sevgilim de şimdi bana kızıyor sürekli mesaj atıyor niye ayrılıyorsun seni seviyorum diye hayır aynı yerde çalışıyoruz onu görmezden de gelemem napmalıyım?

Sevgilimden ayrıldım ama haklı değil miyim bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla