Sen yemek yapmayı bilmediğinde o neden aç kalıyor acaba yani merak etmiştir soru sormak için konuşmak için muhabbete devam ettirmek için sorulmuş bir şey olabilir yani samimiyete dayalı olarak sorulmuş olabilir ciddiyetini zaman gösterir
Sanki çok emrivaki konuşuyor gibi geldi bana ama konuşmanın devamı ilişki yoluna adım adım ilerliyor gibi görünüyor diyebiliriz. Size tavsiyem bir ilişkiye adım atmadan önce karşınızdaki kişiyi iyi tanıyın derim yoksa üzülen taraf siz olursunuz.
niye bu kadar sorun etmişki yemek yapmanı sabır ya sanki eve aşçı alıyo. kavgayla biter kardeşim bu ilişki bence. inşallah mutlu olursun kavgayla bitmez ne diyim