Bilemiyorum zira ilk aşkım babam değil.. Hiçbir zaman babam gibi birini aramadım. Aksine ona benzeyen biri olursa kaçardım o ortamdan. Şunu biliyorum bir kadın baba eksikliği yaşadığı zaman kendisine sahip çıkabilecek baba figürünü aradığı Adama aşık olabiliyor.
Evet kesinlikle katılıyorum. Ne kadar çok istemediğini söylese de aradığı odur insanların. Bir kadın babasına hiç bir şekilde benzemeyen bir erkeğe aşık olmaz. Mutlaka belli benzerlikleri bilinçaltında fark etmeden de olsa arar. Erkek için de durum aynıdır.
Hayır tabi ki. ben kesinlikle bırakın anneyi her hangi bir akrabama ya da daha önce tanıdığım birine benzeyen birini istemezdim. sadece ve sadece kendime benzeyen yani çok fazla ortak noktamın olduğu ve karakterimin çok benzediği kişiye aşık olurdum
olabiletesi oldukça yüksektir. Toplumda kız çocuklarıyla anne erkek çocuklarıyla baba ilgilenir diye düşünülür aslında bu büyük bir yanılgı ve hatadır. kız çocuğu babadan erkek çocuğu ise anneden daha çok ilgi alır ve büyür. Bu durum kaçınılmaz olarak yetiştirme dediğimiz olduğuda ki tüm öğretiler karşı tarafa yani çocuğa geçmiş olur.
Hayır bence biraz eski kafalı bir düşünce tarzı Herkesin karakteri farklı annelerimiz babalarımız eski insanlar oldukları için bizim gibi düşünmezler Ama karakter olarak iyi bir insan olarak eğer ki mutlu bir ailede yetiştiysek o şekilde isteriz
Tanınmış duygu, tanınmış hisler çeker insanı bu yüzden erkekler eşlerinin hep annelerine benzer huyları oldugunu söylerler kadınlarda babalarının huyunun eşiyle aynı oldugunu aslında bu alışagelmiş beynimizin bir kenarında tanıdık olan şeylerdir bu yüzden benzer özellikliklerde ister istemez cekiyor çünkü senin ruhun o enerjiyle tanışmış o enerji güven verir. Alışagelmişin dışına çıkan çok nadir galiba gecmis ve gelecek karşılaştırması yapılınca
Yani genelde artık günümüzde kız çocukları babalarına mı düşkün annelerine mi düşkün bunu net bir şekilde bilemediğimiz için ya bu tercihten tercihe de değişir herkes için aynı olduğunu söylemek çok fazla mümkün değil Bir de genel itibariyle erkek çocukları mesela babaları annelerine şiddet uyguluyor kötü kelime kullanıyor vesaire şeyler yapıyorsa erkek çocukları tam tersini yapabilir mesela ben öyle yapardım.
Ama düşkünlük konusuna gelecek olursak anneme düşkünlüğüm daha fazladır
Evet genellikle öyle. Babamla aram iyi değil ama geçmişteki 2 ilişkimedee bakiyorum da ikiside babam gibi esmer tenli, babama benzeyen erkeklermis. Karakterleri, huyları bile benziyor. Ben sonradan farkına vardim
Bilinçli bir şekilde aramaz bence.. Ama benzer taraflarını görünce hoşnut olabilir kesinlikle. Daha çok içine siner insanın. Tanıdık bir his uyandırır çünkü.
Galiba evet. Özellikle babasıyla benim gibi derin bir iletişimi bağı olan bir kadın babasıyla benzer davranışlara sahip birine daha rahat çekiliyor bende öyle oldu
Hayır hiç alakası olduğunu düşünmüyorum iyi bir ailede iyi bir babaya veya iyi bir anneye sahip olmayan bir sürü insan var herkes annesi veya babası gibi bir eş bir arkadaş bir dost istemez kendine.
Aslında aramaz ama araştırmalar, insanlar genel olarak tanıdık gelen duygulara yonelirler, aile de tanıdık olan duygu şiddet ise her ne kadar sevmiyor bile olsa kendisine şiddet gösterme uygulama potansiyeli olan kisi çekici geliyor imiş sebebide bu duyguyu biliyor olması imiş.
Annemla aram çok iyi olduğu için annem gibi güvenilir, sadık, değer veren, sağlığımı düşünen, bana saygısı olup da çıkarsız seven bir kız profili olursa o kızı anında alırdım. : D
Şu an öyle olmaması için çalışıyorum ve öyle olmadığını düşünüyorum ama kesin sonuç olarak öyle olacak neyse annem gibi kadınlardan zarar gelmez en azından.
Böyle bir yaşam tarzı içerisindeyiz kızlar babalarına erkekler annelerine düşkün olurlar eşlerininde onlar gibi olmasını isterler ama maalesef bu şekilde olmuyor :))