Birini boşlukta olduğum için mi seviyorum yoksa gerçekten hoşlandığım için mi nasıl anlarım?

Ya da yoklukta olduğum için mi nasıl anlayabilirim 😀
Birini boşlukta olduğum için mi seviyorum yoksa gerçekten hoşlandığım için mi nasıl anlarım?
Cevapla