Yalnızlıktan şikayetçiyiz ama neden çift olamıyoruz?

Dikkat ediyorum yalnız insan çok kız olsun erkek olsun kalp kırıklıkları umutların kesilmesi hayallerin yok olması güvenin sarsılması Her neyse bir şekilde insanlar uzaklaşıyor ilişkilerden ama gelgelelim biz de insanız Yalnızlık Allah'a mahsustur

Sevmek sevilmek güzel şeyler gerçekten çift olmak gerekir diye düşünüyorum

Yalnızlıktan şikayetçiyiz ama neden çift olamıyoruz?
Cevapla