Bi kardeş yazmış sevgilim sakalını kestik sonra soğudum ondan normal mi? aşıktım ona diye?

Burada böyle bi soruya denk geldim kendi fikrimle beraber sizinde cevaplarınıza merakım uyandı.. AŞK nedir. Muhtemelen 20 kişiyi çevirip sorsak 20 cevapta farklı olacak ama neden hepsinin adı aşk? Aşk mı basit, biz mi aşk ı basitleştiriyoruz.. ben tanımlama yapacak olsam” kendin için kendinden geçip hayatını onun için feda etmenin adıdır aşk.. kuralı aşkın kendinin koyduğu ve bu kuralın herkes için aynı olduğu; sana kural hakkı tanımayandır aşk.. örnek verecek olursak ben aşkım için ölmem gerekiyorsa ölürüm, diğeride aşkı için ölmesi gerekiyorda ölemiyorsa aşık değildir; aşk seçenek sunmaz uyman gereken bellidir uyarsın.. göz ile değil kalp ile sever insan ki; aşk ondan başka baktığın her şeye kör olmaktır.. yaşadığın bi dünya vardır yediğin içtiğin hayatını sürdürdüğün; o dünya yı alıp bir çift göze sığdırıp, dünyayı o gözlerin içinde yaşamaktır. Sanmak ile aşk olur mu? Ya peki sen aşk ı ne sanıyorsun
Bi kardeş yazmış sevgilim sakalını kestik sonra soğudum ondan normal mi? aşıktım ona diye?
Cevapla