Sevgilimin askerlikte son 20 günü 2 gün bende kalacak herkes bir şey yaşanır fazla ileri gidilmese bile illaki yaşanır diyor?

çocukluktan süregelen bir ilişkimiz var ve ben istemedikçe birşeylere yeltenmeyeceğini biliyorum en fazla öper diyorum ama sizin bu konudaki düşünceleriniz neler

Sevgilimin askerlikte son 20 günü 2 gün bende kalacak herkes bir şey yaşanır fazla ileri gidilmese bile illaki yaşanır diyor?
Cevapla