- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılBeni çağırırsa giderim tabi ki direk, ama ben ilk buluşmada çağırmazdım. çünkü kadın ve erkeğin güveni farklı oluyor. ama herkes dikkat etmeli yani insanı yıllarca tanıyamıyorsunuz maalesef güven olmuyor kaldı ki bu zamanda kimseye güvenilmiyor. açık alanlarda kafe gibi yerlerde buluşmak daha güzel bence. ama tabi ki kişinin kendi tercihine göre değişiyor
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılElbette hayır tanışma demek sosyal medya ile sınırlı değildir. Reelde de tanışmak olur ilk buluşma. O yüzden ne davet ederim, ne giderim. Sonuçta tanışmada neler yapılırsa, yemek, sinema gezme bişeyler içme filan napcaz eve gidip yahu.
00 Yorumla
kızlar buluşmaya kafe harici kimse bir yere gitmesin. hatta yalnız gitmeyin yanınızda bir arkadaşınız olsun. sizin aracılığınızla genç kızlara da mesaj verdim. adamı tanımıyorsun komşu filan olsa güvenirsin
08 Yorumla- +1 yıl
aynen gülüm çok haklısın kimin ne olduğu belli değil bu hayat birine guvenebilmek için fazla acımasız çünkü... yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏
- +1 yıl
bende teşekkür ederim geçen haftalarda @Trilogy588 nickim vardı kapattim size yorum yapıyordum
- +1 yıl
Öyle mi çok teşekkür ederim onur duyarım 🙏 eline emeğine sağlık gülüm sağlık olsun bak şimdide burdan konuşuyoruz başka yorumlarda görüşmek dileğiyle iyi akşamlar 🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
- +1 yıl
buradaki sıcak kalpli, en iyi insanlardan birisiniz ilk gördüğümde bile anlamıştım.🍀🧿🌹
- +1 yıl
Yaa gerçekten çok teşekkür ederim ne mutlu bana ozaman böyle düşünmene çok sevindim tekrar teşekkür ederim 🙏🙏🙏
- +1 yıl
Canim benim ben seni bir soruda etiketmek istedim fakat olmadı nedense etket yapamadım
- +1 yıl
Abazan Erkekler yapıyor onun için etiket kapalı
- +1 yıl
Benim için acarmisin sonra yine kapat
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
57Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Hayır tabi ki 😂 yavaşşş yerler yaşşş kayıp düşerim mazaallah 3. buluşmadan sonra olur o da Allah'ın hakkı 3'tür diye jfjfjf
03 Yorumla- +1 yıl
Sen gitme mustiii 🤣 mazallah böbreğini filan Çalarlar böbrek iyi para ediyor , o parayla da peynir , sucuk kaşar filan alırlar onlarda pahalı çünkü artık 😂😂
- +1 yıl
🤣🤣 oda olur oda pahalı çünkü 🤣🤣 ah ah eskiden ev araba alınırdı 🤣 şimdi telefon anca alınıyor 🤣 duygulandım lann kıyamam bana 🤣
- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılEvet gittim... Evine gittim. Tanıyorum sandım. Ortaokul arkadaşım sandım. Değilmiş. Hatun beni mahalleden tanırmış ama tanışmamışız. Ben de bir daha buluşmadım. Eşime anlattım iyi böbreklerini çalmadı dedi 😊
110 Yorumla- +1 yıl
Gerçekten öyle dikkat etmek gerekiyor kinseye güven olmuyor bu devirde
- +1 yıl
:) hatunlarda hızlı
- +1 yıl
@barmen1515 ya sınıf arkadaşım sandım. Facebookta bi tanıdığımın gönderilerine yorum yazarken gördüm. Aa dedim ben bunu tanıyorum.. Sınıf arkadaşım.. Meğer değilmiş. Ben o samimiyetle sohbet ettim. Al çocukları gel dedi. Gittim sohbet güzel ikramlar güzel... İlerleyen saatte aaaa değilmiş sınıf arkadaşım! 🤣 Neyse durdum az daha, sonra aldım çocukları eve geldim işte böyle saçma sapan bi hikaye 🤣
- +1 yıl
:)) alla alla senın gıbı özguven lazım herkese
- +1 yıl
@barmen1515 hahaha di mii 🤣 iki çocuk annesi kadın ya ne olacak.. Hem sınıf arkadaşım değilmiş ama bir dönem aynı semtte oturmuşuz. Demek göz aşinalığım oradanmış
- +1 yıl
öyle deme kalbı kötu olursa odadan neler cıkar bılemezsın
- +1 yıl
@barmen1515 🙄 olmadı bişey yaa aman bi daha yapmadım zaten
- +1 yıl
cayına ya da yedıgıne bı uyku ılacı sonra nerde uyandım dersin bak :) mıllet fena sımdı
- +1 yıl
@barmen1515 ya tamam da tanıdık geldi işte gözüme.. Yanıldım. Allah korudu
- +1 yıl
aynen sansına gelmıs
- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılSosyal medyadan değil de ilk date sonrası evine gitmiştim biraz elleştik ötesi olmadı başıma bir şey de gelmedi tabii yaşım küçüktü cahil cesaretiydi biraz
13 Yorumla- +1 yıl
Biraz elleştinizmi ilahi güldürsün gece gece 🤣
- +1 yıl
ne kadar biraz 😁😁
- +1 yıl
kac yasında gıttın kı
+1 yılBir erkek olarak cevaplıyorum.. evine davet ediyosa ya böbreklerimi alacaktır, ya da ….. 😀 gitmemeyi tercih ederim..
09 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle çok haklısın temkinli davranmak herzaman iyidir bu devirde kimin ne olduğu belli değil çünkü bu hayat birine guvenebilmek için fazla acımasız ... yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏🙏
- +1 yıl
Çok çok fazla acımasız 🙏🙏
- +1 yıl
Aynen öyle 🙋🙋🙋
- +1 yıl
Karizmatik beyefendi ben sizi bı soruda etiketlemek istedim ama olmuyor neden
- +1 yıl
🤔 nedem olmadıki hangi soru hemen geliyim
- +1 yıl
Ayarlardan kapalıymış :) yeniden denermisin çiçeğim 🤗
- +1 yıl
İnan ki okadar çok denedimki seni etiket yapmayı çok istiyordum
- +1 yıl
tamam şimdi deniyorum tekrar teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
🙏🙏
+1 yılMerhaba hayırlı geceler ben Facebook'tan bir kadınla tanışmıştım ve kadın Yalova ve ben o kadınla bir hafta sonra buluştuk ve pansiyona gittik yani isteyince oluyor Ben giderim bir sakınca görmem
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılGüven oluşmasa buluşmaz insanlar zaten ama yine de ilk 3-5 buluşma dışarıda gerçekleşmeli, sonrasında güven derinleşmişse evde buluşmaya sıcak bakabilirim.
00 Yorumla
+1 yılHerkesin evine gitmem herkesi de evime almam bu zamanda kimseye guven kalmamış her kesten her şeyy bekleyin derim
05 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle bu konuda olması gerekende bence bu çünkü her tanıdığın insan eve sokulmaz
- +1 yıl
Yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏
- +1 yıl
Rica ederim 🙏
- +1 yıl
🙋🙋🖐️
- +1 yıl
🌺👋🏻
Aşk İlişkileri konusunda 858 cevap paylaştı. hayır gitmem. dışarıda vakit geçirmeden, hal ve hareketlerini tartmadan, ondan etkilendiğimi anlamadan, ona güvenmeden bunu yapmak yanlış geliyor
00 Yorumla
+1 yılcanıma susamadım sen bıle olsaydın gıtmezdım :d
14 Yorumla- +1 yıl
Ben ne alaka 😂😂
- +1 yıl
öyle abla korkuyorum senden Ç:D
- +1 yıl
Korkma leynn 🤣 korkunun ecele faydası yok derler 🤣
- +1 yıl
böbregım saglam ıyı para eder :d
+1 yıl- kotü emellerine alet etmeyecekse giderim.
05 Yorumla- +1 yıl
Onu bilemeyiz ki genç adam her şey olabilir 😂 oraya giderseniz böbreklerinizi alıp satabilirler 😂böbrek pahalı parasıyla da gidip peynir, sucuk , kaşar filan alırlar onlarda pahalı artık çünkü 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Yok daha neler.
- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
Bu devir birine guvenebilmek için fazla acımasız çünkü
- +1 yıl
Bilmem.
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Ben giderim. Kaybedeceğim bişey yok. Keza kazanacağım da bişey yok.
010 Yorumla- +1 yıl
Nasıl kaybedeceğin bir şey yok ya öldürseler
böbreklerini alsalasalar böbrek pahalı 😂 adamlar onu satıp peynir , sucuk , kaşar filan alsalar çünkü onlarda çok pahalı artık 😂😂😂 - +1 yıl
🤣🤣 kendi malın gibi yersin oh miss
- +1 yıl
🤣🤣 aynen öyle fakirliğin gözü kör olsun bee🤣🤣
- +1 yıl
Hayırlısı olsun hakkımızda diyelim
- +1 yıl
Boş ver konuyu siyasete baglamayalim eğlenmek için burdayiz çünkü
- +1 yıl
Konuyu siyasete baglarsak işin içinden çıkamayız
+1 yılOhooo hep cok uzaklar denk geliyor bana ya 😅😅
04 Yorumla- +1 yıl
Noldu 🤣🤣
- +1 yıl
İste sorun orada bisey olmadi 😅😅
- +1 yıl
Sen ne olmasını istiyordun peki 🤣
- +1 yıl
Cooook seyler 😅😅
- Aşk İlişkileri konusunda 424 cevap paylaştı.
+1 yıl🤔 kritik bir soru.. sanırım gitmezdim.. gerekçesi ise karşımdaki kişiyi iyice tanımak istememdir.. ne olur ne olmaz, dünya hali 😁
00 Yorumla
+1 yılSosyal medya ruh hastası dolu. Aman dikkat, sman dikkat.
05 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle çok haklısınız kimin ne olduğu belli değil
- +1 yıl
Evet maalesef öyle.
- +1 yıl
Görüşüne saygı duyarım yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏
- +1 yıl
Rica ederim. Ben de teşekkür ederim.
- +1 yıl
🤗🤗🤗
dışarıda cafe vs bitmiş neden ev gidilmex tabiii
00 Yorumla
+1 yılYokk.. ben genelde ewe atarım... çamaşırları yıkasın diye🙄🙄🙄😍☺️☺️
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 537 cevap paylaştı. Ya ben biraz cekingenim
Ama çağırıp ısrar ederse giderim00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılEvet giderim evime getiriyorum çünkü yanlız tek yaşıyorum
00 Yorumla Böbrekleri elden çıkartmanın başka yolları da vardır bence 🤣🤣
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 725 cevap paylaştı.
+1 yılHayır gitmem enerjim tutar ise daha sonra gidebilirim ama aradan baya zaman geçmesi lazım
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 18,3b cevap paylaştı. Bir erkek olarak bu güzel düşüncelere neden olabilir ama yine de gitmem.
00 YorumlaBen evliydi yaklaşık bi 3 ay normal konuştuk evine çağırdı kocası işteydi valla ne yalan soyleyim gittim ve hala konuşuyorum görüşüyorum 😂
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılGitmem valla böbreğimi alıp kendine iPhone 14 falan alacak belki de nerden bilcem
07 Yorumla- +1 yıl
Yani her şey olabilir sana bir tuzak ta kurulmuş olabilir 🤣
- +1 yıl
Evet evet zaman kötü belki de böbreğim ile peynir falan da alabilir malum onlar da telefon parası oldu yani 😄
- +1 yıl
😂😂 deterjan , çay şekerde alabilir onlarda çok pahalı
- +1 yıl
Doğru doğru evet ucuza gidecek böbrek eskiden araba ev falan alınırdı 😄😄
- +1 yıl
😂😂 aynen eskiden böbrek satınca milyar ediyor du şimdi anca market alışverişi yaptırır 😂😂
- +1 yıl
Oyuzden kimsenin evine gitmeyin şeker çikolata verirlerse sakın almayın 😂😂
- +1 yıl
😄😄😄 🤘🤘🤘🤘👽👽👽👽
Canıma susamadım 😇
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılCinsellik amaçlı görüşeceğim için evde buluşuruz zaten
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. belli bir süre olmadan güven oluşmadan gitmem
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 29,3b cevap paylaştı.
+1 yılevet ama herkesin değil yani o güveni almam lazım.
00 Yorumla
+1 yılamac a baglı sohbette +18 konular dolasıyosa eve gıdersen basına gelecek bellı ama uslu sohbet varsa sıkıntı olmaz
00 Yorumla
+1 yılNe sosyal medyası yüz yüze tanıdığım birinin daha evine gitmem ev bir insanın özeldir
00 Yorumla
+1 yılgıttım bıle :d
11 Yorumla- +1 yıl
Nasıl cesaret ettin peki
+1 yılOlur mu öyle şey
20 Yorumla
+1 yılgittiğim oldu
06 Yorumla- +1 yıl
Nasıl cesaret ettiniz peki çünkü karşınızdaki kişinin ne oldugu kim olduğu belli olmuyor bu devirde
- +1 yıl
bende aptal cesareti var muhabbeti sardı gittim bana gelen de oldu insanlara güven veriyorum ilginç bir şekilde
- +1 yıl
Saygı duyarım ama riskli biraz Allah muhafaza böbreklerini alıp satabilirler böbrek pahalı 😂 adamlar o parayla peynir , sucuk, kaşar filan alırlar onlarda pahalı artık çünkü 🤣🤣😂
- +1 yıl
yolda yürürken rastgele birisi gelip samuray kılıcıyla da deşebiliyor çok takılmamak lazım
- +1 yıl
Tm peki sen öyle diyorsan öyle dir saygı duyarım ✋ yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏
- +1 yıl
rica ederim ne demek
Kız deme öyle şeyler 😂
03 Yorumla- +1 yıl
tamam pikiii 😄
- +1 yıl
😄😄 yeseler yine iyi birde bobreklerini çalıp satarlar böbrek pahalı adamlar o parayla gidip peynir , sucuk , kaşar filan alırlar onlarda artık çok pahalı çünkü 🤣😂
Gizli Üye(36-45)+1 yılBı kere gitdim yemek yedik sonra cinsellik yaşadık
08 Yorumla- +1 yıl
Ee giderken hiç cekinmedinmi nasil güvenip gittin ki
Cevap sahibi+1 yılHiç cekinmedim
Cevap sahibi+1 yılSende davet edersen sanada misafir olurum
- +1 yıl
Yani saygı duyarım tabiki de bir riskli bir durum çünkü hayat birisine guvenebilmek için fazla acımasız kimin ne olduğu belli değil... yorumun için çok teşekkür ederim 🙏
Cevap sahibi+1 yılTabikide burada haklısın ama tedbirimi almadan gitmem
- +1 yıl
Aynen öyle 👍👍
- +1 yıl
Tedbir derken nasıl bir tedbir aldığını sormadan geçemiycem
Cevap sahibi+1 yılBı arkadaşla giderim o kapıda arabada bekler ben içeri girince tehlike yok derim
Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Güven oluşturma gidilir yoksa gifilmez
02 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle çünkü bu hayat birine guvenebilmek için fazla acımasız 🤗 temkinli olmakta herzaman fayda vardır... yorumun için çok teşekkür ederim 🙏
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılGiderim ne olcak
01 Yorumla- +1 yıl
Hayır gitme reis 😂 bu devirde kimseye güven olmuyor Allah muhafaza ya böbreği çalsalar böbrek pahalı adamlar o parayla gidip peynir sucuk kaşar filan alsalar çünkü onlarda çok pahalı artık 😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
+1 yılSosyal medyadan tanıştığım birisi ile buluşmam
01 Yorumla- +1 yıl
Biliyorum 😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 678 cevap paylaştı.
+1 yılÇikolata şeker verecem derse gitmem
05 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 bı biskrem versem 😂
- +1 yıl
İstersen 2 tane ver yine gelmem 😂
- +1 yıl
🤣🤣 tm peki öyle olsun yorumun için çok teşekkür ederim eren 🙏🙏
- +1 yıl
Ne demek herzaman bizde bu güzel sorun için size teşekkür ederiz
- +1 yıl
Rica ederim 🙋🙋🙋
+1 yılYeterince uzun süre konuşmuşsak giderim.
00 Yorumla
+1 yılHerhalde cinsellik için gidilir ❗️
00 Yorumla
+1 yılTabiki 😉 neden oĺmasın
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Gittim. Gelen de oldu. Bi korkum yok
00 Yorumla
+1 yılEvli ya da dul ise giderim sevişmek için
00 Yorumla
+1 yılBen gitmem, kadın seri katil çıkabilir!
00 Yorumla
+1 yılGiderim neden tanıstıysak o şekilde giderim zaten
00 Yorumla
+1 yılGüzelliğine bağlı
00 Yorumlagiderim gittiğim oldu ama daha çok bana geliyorlar
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 304 cevap paylaştı.
+1 yılNasıl biri olduğuna bağlı
01 Yorumla- +1 yıl
sohbette bellı eder ztn kendını
+1 yılGuven duymaya bağli...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,2b cevap paylaştı.
+1 yılBöbreğimi seviyorum
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 977 cevap paylaştı.
+1 yılEv seviyorum giderim 😄
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılYok ya gitmem ev mev ters
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİlk buluşmadan değil sonradan belki
03 Yorumla- +1 yıl
Yani en mantıklısı o çünkü
- +1 yıl
Yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏
Cevap sahibi+1 yılhuyunu suyunu görelim kafasında neler dönüyor öğrenelim sonra eve gidip dizi izleriz ;)
+1 yıl10 sene önce gidiyordum
00 Yorumla
+1 yılPlanlarım arasında var 🤣🤣🤣
026 Yorumla- +1 yıl
Peki neden giderdin onu tam tanımıyorsun sana bir tuzak da kurulmuş vss de olabilir nasıl güvenip gitmeyi düşünüyorsun
- +1 yıl
Öncelikle adrenalini seviyorum ikincisi kendime güveniyorum
- +1 yıl
Bence riskli bir durum
- +1 yıl
:) evet
- +1 yıl
Sonra gazozuna ilaç atarlar senin 😂 Nuri Alço temsili 🤣 seni ben bile kurtaramam
- +1 yıl
Dimi bulmuşlar yumurta gibi adamı yaparlar valla 🤣🤣
- +1 yıl
Yumurta gibi adamı 😂 bulunca ne yapacaklarını şaşırırlar 🤣🤣
- +1 yıl
Napıcaklar kırıp yiyecekler😅
- +1 yıl
Sadece yeseler sorun yok 🤣🤣 zaten sende oraya yedirmeye gitmişsin sonuçta 😂
- +1 yıl
Napıcaklar ya başka 😅
- +1 yıl
Öldürebilirler , böbreklerini alabilirler , kadın evli çıkıp kocası gelebelir , seni uyutup çıplak resimlerini çekip şantaj yapabilirler daha sayiyim mi
- +1 yıl
Felaket tellalı :)) demekki sen öyle yapıyorsun 🤪
- +1 yıl
😂😂😂 öyle birine mi benziyorum
- +1 yıl
Yumurta düşmanı seniii 🤣🤣 boşuna hiçbir erkek cezasız kalmamalı demiyorsun 😁
- +1 yıl
Şimdi ben çok korkti tırsti gitmiyorum heçbiyere 😅
- +1 yıl
🤣🤣 aynen öyle diyorum bütün erkekler evlenmeli hiç bir erkek cezasız kalmamalı 😂🤣
- +1 yıl
Sana biii biskrem versem 😂😂
- +1 yıl
Çok beklersin şeytana pabucunu ters giydiren erkekler var bu dünyada 🤪
- +1 yıl
Ba ba ba bisikirem vererek bişe tehdit ediyo 🤣
- +1 yıl
🤣🤣 seni kandırıp eve Atıcam 🤣
- +1 yıl
Titanyum kaplama donum var 😎
- +1 yıl
İstersen birde elektirikli tel örgü tak dokununca elektik akimina kapılıyım 🤣🤣
- +1 yıl
Yok tadı olmaz mücadele etmek lazım :)
- +1 yıl
Neyin mucadelesini vericek 🤣 sende az hınzır değilsin hee 😂 hınzır şeyyy seni 🤣🤣
- +1 yıl
🤣🤣 tövbe ben masum bir pandayım 😁
- +1 yıl
Bak bunu söylemen gözlerimi yaşarttı doğrusu 😂 yavru ceylanım 🤣
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Gençlikte gittim 🙈
00 YorumlaHayır sanmıyorum
03 Yorumla- +1 yıl
En mantıklısı çünkü bu hayat birine guvenebilmek için fazla acımasız temkinli olmakta herzaman fayda vardır kimin ne olduğu belli değil çünkü
- +1 yıl
Aynen öyle çok haklısınız
+1 yılIlk buluşmada ne çağırırım nede giderim
02 Yorumla- +1 yıl
En mantıklısı o zaten hayat birisine guvenebilmek için fazla acımasız çünkü kimin ne olduğu belli değil... yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏
- +1 yıl
Rica ederim
Gitmem bu ne samimiyet :)
02 Yorumla- +1 yıl
Serkan bu nasıl girişti beni korkuttun 🤣 beni dövüceksin sandım 😂 tamam sakin ol 🤣 o güveni hissetmedigin bir yere gitmek yanlış ve riskli olur zaten... yorumun için çok teşekkür ederim hızlı ve öfkeli beyefendi 😂😂
+1 yılEve gitmem
05 Yorumla- +1 yıl
Gitme bencede 😂 zaten karizmatik bir adamsın kapanın elinde kalırsin seksi şeyyy seni 🤣
- +1 yıl
Yorumun için çok teşekkür ederim karizmatik beyefendi 🙏🙏
- +1 yıl
Böbreeemi çalarlar falan hahah
- +1 yıl
Gerçekten çalarlar , öldürebilirler , uyutup çıplak resimlerini çekip şantaj yapabilirler , vss kadın evli çıkar kocası basar vss bu hayat birine guvenebilmek için fazla acımasız çünkü sana bir şey olursa üzülürüm 😂😂 duygulandım lann kıyamam bize 😂🤣
- +1 yıl
Eskiden böbreğini satınca ev araba alabiliyordun şimdi anca beyaz peynir ve sucuk kaşar filan alabiliyorsun onlar çok pahalandi çünkü 😂😂😂
- Devamını Gör (12)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer