• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sosyal medyadan tanıştığınız kadın ya da erkek ile ilk buluşmada evine gider misin ve neden?

r_engarenkyollar
r_engarenkyollar Takip Et
Master Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
112
Yapay Zekaya Sor
Sosyal medyadan tanıştığınız kadın ya da erkek ile ilk buluşmada evine gider misin ve neden?
Cevapla
Sosyal Medya Soruları Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
13 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.

    Beni çağırırsa giderim tabi ki direk, ama ben ilk buluşmada çağırmazdım. çünkü kadın ve erkeğin güveni farklı oluyor. ama herkes dikkat etmeli yani insanı yıllarca tanıyamıyorsunuz maalesef güven olmuyor kaldı ki bu zamanda kimseye güvenilmiyor. açık alanlarda kafe gibi yerlerde buluşmak daha güzel bence. ama tabi ki kişinin kendi tercihine göre değişiyor

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • aynadakiajan
    aynadakiajan Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 51%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    Elbette hayır tanışma demek sosyal medya ile sınırlı değildir. Reelde de tanışmak olur ilk buluşma. O yüzden ne davet ederim, ne giderim. Sonuçta tanışmada neler yapılırsa, yemek, sinema gezme bişeyler içme filan napcaz eve gidip yahu.

    0
    0 Yorumla
  • KLARA_777
    KLARA_777 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    kızlar buluşmaya kafe harici kimse bir yere gitmesin. hatta yalnız gitmeyin yanınızda bir arkadaşınız olsun. sizin aracılığınızla genç kızlara da mesaj verdim. adamı tanımıyorsun komşu filan olsa güvenirsin

    0
    8 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      aynen gülüm çok haklısın kimin ne olduğu belli değil bu hayat birine guvenebilmek için fazla acımasız çünkü... yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏

    • KLARA_777
      KLARA_777
      +1 yıl

      bende teşekkür ederim geçen haftalarda @Trilogy588 nickim vardı kapattim size yorum yapıyordum

    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Öyle mi çok teşekkür ederim onur duyarım 🙏 eline emeğine sağlık gülüm sağlık olsun bak şimdide burdan konuşuyoruz başka yorumlarda görüşmek dileğiyle iyi akşamlar 🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹

    • KLARA_777
      KLARA_777
      +1 yıl

      buradaki sıcak kalpli, en iyi insanlardan birisiniz ilk gördüğümde bile anlamıştım.🍀🧿🌹

    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yaa gerçekten çok teşekkür ederim ne mutlu bana ozaman böyle düşünmene çok sevindim tekrar teşekkür ederim 🙏🙏🙏

    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Canim benim ben seni bir soruda etiketmek istedim fakat olmadı nedense etket yapamadım

    • KLARA_777
      KLARA_777
      +1 yıl

      Abazan Erkekler yapıyor onun için etiket kapalı

    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Benim için acarmisin sonra yine kapat

AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

15

Cevap

57

Cevap

  • MustiEmre u
    MustiEmre Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    Hayır tabi ki 😂 yavaşşş yerler yaşşş kayıp düşerim mazaallah 3. buluşmadan sonra olur o da Allah'ın hakkı 3'tür diye jfjfjf

    0
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Sen gitme mustiii 🤣 mazallah böbreğini filan Çalarlar böbrek iyi para ediyor , o parayla da peynir , sucuk kaşar filan alırlar onlarda pahalı çünkü artık 😂😂

      Yorumla
    • MustiEmre u
      MustiEmre
      +1 yıl

      Bence iPhone alırlar jfjfjf 😅😅

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🤣🤣 oda olur oda pahalı çünkü 🤣🤣 ah ah eskiden ev araba alınırdı 🤣 şimdi telefon anca alınıyor 🤣 duygulandım lann kıyamam bana 🤣

      Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.

    Evet gittim... Evine gittim. Tanıyorum sandım. Ortaokul arkadaşım sandım. Değilmiş. Hatun beni mahalleden tanırmış ama tanışmamışız. Ben de bir daha buluşmadım. Eşime anlattım iyi böbreklerini çalmadı dedi 😊

    1
    10 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Gerçekten öyle dikkat etmek gerekiyor kinseye güven olmuyor bu devirde

      Yorumla
    • barmen1515
      barmen1515
      +1 yıl

      :) hatunlarda hızlı

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      @barmen1515 ya sınıf arkadaşım sandım. Facebookta bi tanıdığımın gönderilerine yorum yazarken gördüm. Aa dedim ben bunu tanıyorum.. Sınıf arkadaşım.. Meğer değilmiş. Ben o samimiyetle sohbet ettim. Al çocukları gel dedi. Gittim sohbet güzel ikramlar güzel... İlerleyen saatte aaaa değilmiş sınıf arkadaşım! 🤣 Neyse durdum az daha, sonra aldım çocukları eve geldim işte böyle saçma sapan bi hikaye 🤣

      Yorumla
    • barmen1515
      barmen1515
      +1 yıl

      :)) alla alla senın gıbı özguven lazım herkese

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      @barmen1515 hahaha di mii 🤣 iki çocuk annesi kadın ya ne olacak.. Hem sınıf arkadaşım değilmiş ama bir dönem aynı semtte oturmuşuz. Demek göz aşinalığım oradanmış

      Yorumla
    • barmen1515
      barmen1515
      +1 yıl

      öyle deme kalbı kötu olursa odadan neler cıkar bılemezsın

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      @barmen1515 🙄 olmadı bişey yaa aman bi daha yapmadım zaten

      Yorumla
    • barmen1515
      barmen1515
      +1 yıl

      cayına ya da yedıgıne bı uyku ılacı sonra nerde uyandım dersin bak :) mıllet fena sımdı

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      @barmen1515 ya tamam da tanıdık geldi işte gözüme.. Yanıldım. Allah korudu

      Yorumla
    • barmen1515
      barmen1515
      +1 yıl

      aynen sansına gelmıs

      Yorumla
  • püskevitçay
    püskevitçay Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 63%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Sosyal medyadan değil de ilk date sonrası evine gitmiştim biraz elleştik ötesi olmadı başıma bir şey de gelmedi tabii yaşım küçüktü cahil cesaretiydi biraz

    1
    3 Yorumla
    • nickimiyeee
      nickimiyeee
      +1 yıl

      Biraz elleştinizmi ilahi güldürsün gece gece 🤣

      Yorumla
    • aresvsares
      aresvsares
      +1 yıl

      ne kadar biraz 😁😁

      Yorumla
    • barmen1515
      barmen1515
      +1 yıl

      kac yasında gıttın kı

      Yorumla
  • bunickonsekizharfli
    bunickonsekizharfli Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir erkek olarak cevaplıyorum.. evine davet ediyosa ya böbreklerimi alacaktır, ya da ….. 😀 gitmemeyi tercih ederim..

    0
    9 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle çok haklısın temkinli davranmak herzaman iyidir bu devirde kimin ne olduğu belli değil çünkü bu hayat birine guvenebilmek için fazla acımasız ... yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏🙏

      Yorumla
    • bunickonsekizharfli
      bunickonsekizharfli
      +1 yıl

      Çok çok fazla acımasız 🙏🙏

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle 🙋🙋🙋

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Karizmatik beyefendi ben sizi bı soruda etiketlemek istedim ama olmuyor neden

      Yorumla
    • bunickonsekizharfli
      bunickonsekizharfli
      +1 yıl

      🤔 nedem olmadıki hangi soru hemen geliyim

      Yorumla
    • bunickonsekizharfli
      bunickonsekizharfli
      +1 yıl

      Ayarlardan kapalıymış :) yeniden denermisin çiçeğim 🤗

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      İnan ki okadar çok denedimki seni etiket yapmayı çok istiyordum

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      tamam şimdi deniyorum tekrar teşekkür ederim 🙏

      Yorumla
    • bunickonsekizharfli
      bunickonsekizharfli
      +1 yıl

      🙏🙏

      Yorumla
  • AKBEY___52
    AKBEY___52 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 47 , eic 98%
    +1 yıl

    Merhaba hayırlı geceler ben Facebook'tan bir kadınla tanışmıştım ve kadın Yalova ve ben o kadınla bir hafta sonra buluştuk ve pansiyona gittik yani isteyince oluyor Ben giderim bir sakınca görmem

    0
    0 Yorumla
  • SwordOfDemocles
    SwordOfDemocles Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Güven oluşmasa buluşmaz insanlar zaten ama yine de ilk 3-5 buluşma dışarıda gerçekleşmeli, sonrasında güven derinleşmişse evde buluşmaya sıcak bakabilirim.

    0
    0 Yorumla
  • metropoltilkisi
    metropoltilkisi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Herkesin evine gitmem herkesi de evime almam bu zamanda kimseye guven kalmamış her kesten her şeyy bekleyin derim

    0
    5 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle bu konuda olması gerekende bence bu çünkü her tanıdığın insan eve sokulmaz

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏

      Yorumla
    • metropoltilkisi
      metropoltilkisi
      +1 yıl

      Rica ederim 🙏

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🙋🙋🖐️

      Yorumla
    • metropoltilkisi
      metropoltilkisi
      +1 yıl

      🌺👋🏻

      Yorumla
  • PastiLL
    PastiLL Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 60%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 858 cevap paylaştı.

    hayır gitmem. dışarıda vakit geçirmeden, hal ve hareketlerini tartmadan, ondan etkilendiğimi anlamadan, ona güvenmeden bunu yapmak yanlış geliyor

    0
    0 Yorumla
  • istedigiyerdeyım
    istedigiyerdeyım Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 71%
    +1 yıl

    canıma susamadım sen bıle olsaydın gıtmezdım :d

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ben ne alaka 😂😂

    • istedigiyerdeyım
      istedigiyerdeyım
      +1 yıl

      öyle abla korkuyorum senden Ç:D

    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Korkma leynn 🤣 korkunun ecele faydası yok derler 🤣

    • istedigiyerdeyım
      istedigiyerdeyım
      +1 yıl

      böbregım saglam ıyı para eder :d

  • SymrnaCity
    SymrnaCity Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 97%
    +1 yıl
    • kotü emellerine alet etmeyecekse giderim.
    0
    5 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Onu bilemeyiz ki genç adam her şey olabilir 😂 oraya giderseniz böbreklerinizi alıp satabilirler 😂böbrek pahalı parasıyla da gidip peynir, sucuk , kaşar filan alırlar onlarda pahalı artık çünkü 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • SymrnaCity
      SymrnaCity
      +1 yıl

      Yok daha neler.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bu devir birine guvenebilmek için fazla acımasız çünkü

      Yorumla
    • SymrnaCity
      SymrnaCity
      +1 yıl

      Bilmem.

      Yorumla
  • Epoch
    Epoch Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 52%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Ben giderim. Kaybedeceğim bişey yok. Keza kazanacağım da bişey yok.

    0
    10 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Nasıl kaybedeceğin bir şey yok ya öldürseler
      böbreklerini alsalasalar böbrek pahalı 😂 adamlar onu satıp peynir , sucuk , kaşar filan alsalar çünkü onlarda çok pahalı artık 😂😂😂

      Yorumla
    • Epoch
      Epoch
      +1 yıl

      Evet onlar pahalı. Ya öldürmelerine ne gerek var. Güzel Bi sucuklu peynirli masa kursunlar şikayetçi olursam namertim.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🤣🤣 kendi malın gibi yersin oh miss

      Yorumla
    • Epoch
      Epoch
      +1 yıl

      Ülkece düştüğümüz hale bak. Eskiden kangal sucuk falan alıp pişiriyodum. Şimdi markette hangi reyonda satıldığını bile unuttum.
      Temizlik ürünlerinin o civardaydı sanırım...

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🤣🤣 aynen öyle fakirliğin gözü kör olsun bee🤣🤣

      Yorumla
    • Epoch
      Epoch
      +1 yıl

      Olsun olsun. Uçak gemimiz var. Şimdi dünyaya hesap sorma zamanı. Bak gör 2023 te sucuk ağacımız bile olacak.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Hayırlısı olsun hakkımızda diyelim

      Yorumla
    • Epoch
      Epoch
      +1 yıl

      Eveet, işte. Ülkemizin bugünlere gelmesindeki yegane etken cümle.

      HAYIRLISI OLSUN...

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Boş ver konuyu siyasete baglamayalim eğlenmek için burdayiz çünkü

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Konuyu siyasete baglarsak işin içinden çıkamayız

      Yorumla
  • Kidemlierkekk
    Kidemlierkekk Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 94%
    +1 yıl

    Ohooo hep cok uzaklar denk geliyor bana ya 😅😅

    0
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Noldu 🤣🤣

      Yorumla
    • Kidemlierkekk
      Kidemlierkekk
      +1 yıl

      İste sorun orada bisey olmadi 😅😅

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Sen ne olmasını istiyordun peki 🤣

      Yorumla
    • Kidemlierkekk
      Kidemlierkekk
      +1 yıl

      Cooook seyler 😅😅

      Yorumla
  • aresvsares
    aresvsares Takip Et
    Bilge Yaş: 48 , eic 95%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 424 cevap paylaştı.

    🤔 kritik bir soru.. sanırım gitmezdim.. gerekçesi ise karşımdaki kişiyi iyice tanımak istememdir.. ne olur ne olmaz, dünya hali 😁

    0
    0 Yorumla
  • Yorgun-Anarşist
    Yorgun-Anarşist Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44 , eic 100%
    +1 yıl

    Sosyal medya ruh hastası dolu. Aman dikkat, sman dikkat.

    0
    5 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle çok haklısınız kimin ne olduğu belli değil

      Yorumla
    • Yorgun-Anarşist
      Yorgun-Anarşist
      +1 yıl

      Evet maalesef öyle.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Görüşüne saygı duyarım yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏

      Yorumla
    • Yorgun-Anarşist
      Yorgun-Anarşist
      +1 yıl

      Rica ederim. Ben de teşekkür ederim.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🤗🤗🤗

      Yorumla
  • maşuka222
    maşuka222 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    dışarıda cafe vs bitmiş neden ev gidilmex tabiii

    0
    0 Yorumla
  • freeman0734
    freeman0734 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 48 , eic 89%
    +1 yıl

    Yokk.. ben genelde ewe atarım... çamaşırları yıkasın diye🙄🙄🙄😍☺️☺️

    0
    0 Yorumla
  • Mahmut82
    Mahmut82 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44 , eic 80%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 537 cevap paylaştı.

    Ya ben biraz cekingenim
    Ama çağırıp ısrar ederse giderim

    0
    0 Yorumla
  • İST34MLT44
    İST34MLT44 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Evet giderim evime getiriyorum çünkü yanlız tek yaşıyorum

    0
    0 Yorumla
  • IşıLLL34
    IşıLLL34 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 35%
    +1 yıl

    Böbrekleri elden çıkartmanın başka yolları da vardır bence 🤣🤣

    0
    0 Yorumla
  • Ekselanshazretleri
    Ekselanshazretleri Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 95%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 725 cevap paylaştı.

    Hayır gitmem enerjim tutar ise daha sonra gidebilirim ama aradan baya zaman geçmesi lazım

    0
    0 Yorumla
  • novel
    novel Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 18,3b cevap paylaştı.

    Bir erkek olarak bu güzel düşüncelere neden olabilir ama yine de gitmem.

    0
    0 Yorumla
  • NNARKOZZ
    NNARKOZZ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben evliydi yaklaşık bi 3 ay normal konuştuk evine çağırdı kocası işteydi valla ne yalan soyleyim gittim ve hala konuşuyorum görüşüyorum 😂

    0
    0 Yorumla
  • 1907yusuFB
    1907yusuFB Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Gitmem valla böbreğimi alıp kendine iPhone 14 falan alacak belki de nerden bilcem

    0
    7 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yani her şey olabilir sana bir tuzak ta kurulmuş olabilir 🤣

      Yorumla
    • 1907yusuFB
      1907yusuFB
      +1 yıl

      Evet evet zaman kötü belki de böbreğim ile peynir falan da alabilir malum onlar da telefon parası oldu yani 😄

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      😂😂 deterjan , çay şekerde alabilir onlarda çok pahalı

      Yorumla
    • 1907yusuFB
      1907yusuFB
      +1 yıl

      Doğru doğru evet ucuza gidecek böbrek eskiden araba ev falan alınırdı 😄😄

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      😂😂 aynen eskiden böbrek satınca milyar ediyor du şimdi anca market alışverişi yaptırır 😂😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Oyuzden kimsenin evine gitmeyin şeker çikolata verirlerse sakın almayın 😂😂

      Yorumla
    • 1907yusuFB
      1907yusuFB
      +1 yıl

      😄😄😄 🤘🤘🤘🤘👽👽👽👽

      Yorumla
  • Pikauv
    Pikauv Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 30
    +1 yıl

    Canıma susamadım 😇

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Cinsellik amaçlı görüşeceğim için evde buluşuruz zaten

    0
    0 Yorumla
  • renas63
    renas63 Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    belli bir süre olmadan güven oluşmadan gitmem

    0
    0 Yorumla
  • scorpion026
    scorpion026 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 29,3b cevap paylaştı.

    evet ama herkesin değil yani o güveni almam lazım.

    0
    0 Yorumla
  • barmen1515
    barmen1515 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    amac a baglı sohbette +18 konular dolasıyosa eve gıdersen basına gelecek bellı ama uslu sohbet varsa sıkıntı olmaz

    0
    0 Yorumla
  • bblablablaa
    bblablablaa Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    Ne sosyal medyası yüz yüze tanıdığım birinin daha evine gitmem ev bir insanın özeldir

    0
    0 Yorumla
  • gonullyarasıı
    gonullyarasıı Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 79%
    +1 yıl

    gıttım bıle :d

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Nasıl cesaret ettin peki

  • Ereshkigal90
    Ereshkigal90 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Olur mu öyle şey

    2
    0 Yorumla
  • cirkinkizlarbacimdir
    cirkinkizlarbacimdir Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    gittiğim oldu

    0
    6 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Nasıl cesaret ettiniz peki çünkü karşınızdaki kişinin ne oldugu kim olduğu belli olmuyor bu devirde

      Yorumla
    • cirkinkizlarbacimdir
      cirkinkizlarbacimdir
      +1 yıl

      bende aptal cesareti var muhabbeti sardı gittim bana gelen de oldu insanlara güven veriyorum ilginç bir şekilde

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Saygı duyarım ama riskli biraz Allah muhafaza böbreklerini alıp satabilirler böbrek pahalı 😂 adamlar o parayla peynir , sucuk, kaşar filan alırlar onlarda pahalı artık çünkü 🤣🤣😂

      Yorumla
    • cirkinkizlarbacimdir
      cirkinkizlarbacimdir
      +1 yıl

      yolda yürürken rastgele birisi gelip samuray kılıcıyla da deşebiliyor çok takılmamak lazım

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Tm peki sen öyle diyorsan öyle dir saygı duyarım ✋ yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏

      Yorumla
    • cirkinkizlarbacimdir
      cirkinkizlarbacimdir
      +1 yıl

      rica ederim ne demek

      Yorumla
  • bigemm
    bigemm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Kız deme öyle şeyler 😂

    0
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      tamam pikiii 😄

      Yorumla
    • bigemm
      bigemm
      +1 yıl

      Adamı yerler bu devirde 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      😄😄 yeseler yine iyi birde bobreklerini çalıp satarlar böbrek pahalı adamlar o parayla gidip peynir , sucuk , kaşar filan alırlar onlarda artık çok pahalı çünkü 🤣😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bı kere gitdim yemek yedik sonra cinsellik yaşadık

    0
    8 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ee giderken hiç cekinmedinmi nasil güvenip gittin ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hiç cekinmedim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sende davet edersen sanada misafir olurum

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yani saygı duyarım tabiki de bir riskli bir durum çünkü hayat birisine guvenebilmek için fazla acımasız kimin ne olduğu belli değil... yorumun için çok teşekkür ederim 🙏

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tabikide burada haklısın ama tedbirimi almadan gitmem

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle 👍👍

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Tedbir derken nasıl bir tedbir aldığını sormadan geçemiycem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bı arkadaşla giderim o kapıda arabada bekler ben içeri girince tehlike yok derim

      Yorumla
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı.

    Güven oluşturma gidilir yoksa gifilmez

    0
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle çünkü bu hayat birine guvenebilmek için fazla acımasız 🤗 temkinli olmakta herzaman fayda vardır... yorumun için çok teşekkür ederim 🙏

      Yorumla
    • Hadiiyani
      Hadiiyani
      +1 yıl

      Rica ederim srkadasim

      Yorumla
  • Yerin7katdibi
    Yerin7katdibi Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 94%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    Giderim ne olcak

    0
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Hayır gitme reis 😂 bu devirde kimseye güven olmuyor Allah muhafaza ya böbreği çalsalar böbrek pahalı adamlar o parayla gidip peynir sucuk kaşar filan alsalar çünkü onlarda çok pahalı artık 😂😂

      Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.

    Sosyal medyadan tanıştığım birisi ile buluşmam

    0
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Biliyorum 😂😂

      Yorumla
  • ERENBAYSAL
    ERENBAYSAL Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 678 cevap paylaştı.

    Çikolata şeker verecem derse gitmem

    0
    5 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🤣🤣 bı biskrem versem 😂

      Yorumla
    • ERENBAYSAL
      ERENBAYSAL
      +1 yıl

      İstersen 2 tane ver yine gelmem 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🤣🤣 tm peki öyle olsun yorumun için çok teşekkür ederim eren 🙏🙏

      Yorumla
    • ERENBAYSAL
      ERENBAYSAL
      +1 yıl

      Ne demek herzaman bizde bu güzel sorun için size teşekkür ederiz

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Rica ederim 🙋🙋🙋

      Yorumla
  • carsngirls
    carsngirls Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Yeterince uzun süre konuşmuşsak giderim.

    0
    0 Yorumla
  • SevmekGuzel007
    SevmekGuzel007 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Herhalde cinsellik için gidilir ❗️

    0
    0 Yorumla
  • atesbeylikduzu
    atesbeylikduzu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44 , eic 90%
    +1 yıl

    Tabiki 😉 neden oĺmasın

    0
    0 Yorumla
  • Greyx
    Greyx Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Gittim. Gelen de oldu. Bi korkum yok

    0
    0 Yorumla
  • sedatgöktaş
    sedatgöktaş Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Evli ya da dul ise giderim sevişmek için

    0
    0 Yorumla
  • Aydın____91
    Aydın____91 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben gitmem, kadın seri katil çıkabilir!

    0
    0 Yorumla
  • 54arslan54
    54arslan54 Takip Et
    Bilge Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Giderim neden tanıstıysak o şekilde giderim zaten

    0
    0 Yorumla
  • lonewolf_3406
    lonewolf_3406 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 97%
    +1 yıl

    Güzelliğine bağlı

    0
    0 Yorumla
  • RockNYeah
    RockNYeah Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    giderim gittiğim oldu ama daha çok bana geliyorlar

    0
    0 Yorumla
  • handecan07
    handecan07 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 304 cevap paylaştı.

    Nasıl biri olduğuna bağlı

    0
    1 Yorumla
    • barmen1515
      barmen1515
      +1 yıl

      sohbette bellı eder ztn kendını

      Yorumla
  • Ghostmale01
    Ghostmale01 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 99%
    +1 yıl

    Guven duymaya bağli...

    0
    0 Yorumla
  • Ash_Ketchum
    Ash_Ketchum Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 94%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,2b cevap paylaştı.

    Böbreğimi seviyorum

    0
    0 Yorumla
  • centilmen0007
    centilmen0007 Takip Et
    Guru Yaş: 45
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 977 cevap paylaştı.

    Ev seviyorum giderim 😄

    0
    0 Yorumla
  • EjderyamNerde
    EjderyamNerde Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Yok ya gitmem ev mev ters

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    İlk buluşmadan değil sonradan belki

    0
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yani en mantıklısı o çünkü

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      huyunu suyunu görelim kafasında neler dönüyor öğrenelim sonra eve gidip dizi izleriz ;)

      Yorumla
  • Don_Kişot_
    Don_Kişot_ Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    10 sene önce gidiyordum

    0
    0 Yorumla
  • nickimiyeee
    nickimiyeee Takip Et
    Bilge Yaş: 46
    +1 yıl

    Planlarım arasında var 🤣🤣🤣

    0
    26 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Peki neden giderdin onu tam tanımıyorsun sana bir tuzak da kurulmuş vss de olabilir nasıl güvenip gitmeyi düşünüyorsun

      Yorumla
    • nickimiyeee
      nickimiyeee
      +1 yıl

      Öncelikle adrenalini seviyorum ikincisi kendime güveniyorum

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bence riskli bir durum

      Yorumla
    • nickimiyeee
      nickimiyeee
      +1 yıl

      :) evet

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Sonra gazozuna ilaç atarlar senin 😂 Nuri Alço temsili 🤣 seni ben bile kurtaramam

      Yorumla
    • nickimiyeee
      nickimiyeee
      +1 yıl

      Dimi bulmuşlar yumurta gibi adamı yaparlar valla 🤣🤣

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yumurta gibi adamı 😂 bulunca ne yapacaklarını şaşırırlar 🤣🤣

      Yorumla
    • nickimiyeee
      nickimiyeee
      +1 yıl

      Napıcaklar kırıp yiyecekler😅

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Sadece yeseler sorun yok 🤣🤣 zaten sende oraya yedirmeye gitmişsin sonuçta 😂

      Yorumla
    • nickimiyeee
      nickimiyeee
      +1 yıl

      Napıcaklar ya başka 😅

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Öldürebilirler , böbreklerini alabilirler , kadın evli çıkıp kocası gelebelir , seni uyutup çıplak resimlerini çekip şantaj yapabilirler daha sayiyim mi

      Yorumla
    • nickimiyeee
      nickimiyeee
      +1 yıl

      Felaket tellalı :)) demekki sen öyle yapıyorsun 🤪

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      😂😂😂 öyle birine mi benziyorum

      Yorumla
    • nickimiyeee
      nickimiyeee
      +1 yıl

      Yumurta düşmanı seniii 🤣🤣 boşuna hiçbir erkek cezasız kalmamalı demiyorsun 😁

      Yorumla
    • nickimiyeee
      nickimiyeee
      +1 yıl

      Şimdi ben çok korkti tırsti gitmiyorum heçbiyere 😅

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🤣🤣 aynen öyle diyorum bütün erkekler evlenmeli hiç bir erkek cezasız kalmamalı 😂🤣

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Sana biii biskrem versem 😂😂

      Yorumla
    • nickimiyeee
      nickimiyeee
      +1 yıl

      Çok beklersin şeytana pabucunu ters giydiren erkekler var bu dünyada 🤪

      Yorumla
    • nickimiyeee
      nickimiyeee
      +1 yıl

      Ba ba ba bisikirem vererek bişe tehdit ediyo 🤣

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🤣🤣 seni kandırıp eve Atıcam 🤣

      Yorumla
    • nickimiyeee
      nickimiyeee
      +1 yıl

      Titanyum kaplama donum var 😎

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      İstersen birde elektirikli tel örgü tak dokununca elektik akimina kapılıyım 🤣🤣

      Yorumla
    • nickimiyeee
      nickimiyeee
      +1 yıl

      Yok tadı olmaz mücadele etmek lazım :)

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Neyin mucadelesini vericek 🤣 sende az hınzır değilsin hee 😂 hınzır şeyyy seni 🤣🤣

      Yorumla
    • nickimiyeee
      nickimiyeee
      +1 yıl

      🤣🤣 tövbe ben masum bir pandayım 😁

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bak bunu söylemen gözlerimi yaşarttı doğrusu 😂 yavru ceylanım 🤣

      Yorumla
  • calpsize
    calpsize Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Gençlikte gittim 🙈

    0
    0 Yorumla
  • Aytaçblue
    Aytaçblue Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 94%
    +1 yıl

    Hayır sanmıyorum

    0
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      En mantıklısı çünkü bu hayat birine guvenebilmek için fazla acımasız temkinli olmakta herzaman fayda vardır kimin ne olduğu belli değil çünkü

      Yorumla
    • Aytaçblue
      Aytaçblue
      +1 yıl

      Çok iyi tanımak lazım zerre kadar şüphe kalmamalı insanın içinde

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle çok haklısınız

      Yorumla
  • Aslan03460
    Aslan03460 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ilk buluşmada ne çağırırım nede giderim

    0
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      En mantıklısı o zaten hayat birisine guvenebilmek için fazla acımasız çünkü kimin ne olduğu belli değil... yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏

      Yorumla
    • Aslan03460
      Aslan03460
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • Sҽɾƙαɳ
    Sҽɾƙαɳ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Gitmem bu ne samimiyet :)

    0
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Serkan bu nasıl girişti beni korkuttun 🤣 beni dövüceksin sandım 😂 tamam sakin ol 🤣 o güveni hissetmedigin bir yere gitmek yanlış ve riskli olur zaten... yorumun için çok teşekkür ederim hızlı ve öfkeli beyefendi 😂😂

      Yorumla
    • Sҽɾƙαɳ
      Sҽɾƙαɳ
      +1 yıl

      Yorumun beni sakinleştirdi :)

      Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Eve gitmem

    0
    5 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Gitme bencede 😂 zaten karizmatik bir adamsın kapanın elinde kalırsin seksi şeyyy seni 🤣

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yorumun için çok teşekkür ederim karizmatik beyefendi 🙏🙏

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Böbreeemi çalarlar falan hahah

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Gerçekten çalarlar , öldürebilirler , uyutup çıplak resimlerini çekip şantaj yapabilirler , vss kadın evli çıkar kocası basar vss bu hayat birine guvenebilmek için fazla acımasız çünkü sana bir şey olursa üzülürüm 😂😂 duygulandım lann kıyamam bize 😂🤣

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Eskiden böbreğini satınca ev araba alabiliyordun şimdi anca beyaz peynir ve sucuk kaşar filan alabiliyorsun onlar çok pahalandi çünkü 😂😂😂

      Yorumla
  • Devamını Gör (12)
Devamını Gör(57)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sosyal medyadan tanıştığınız kadın ya da erkek ile ilk buluşmada evine gider misin ve neden?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İlk buluşmada flörtünüzün evine gider misiniz? 168 cevap verildi
Sosyal medyada tanıştığınız kişinin evine gider misiniz? 37 cevap verildi
Sosyal medyada tanıştığın kişiyle bir gün sonra evine gider misin? 4 cevap verildi
Sosyal medyadan tanıştığınız kişiyle ilk buluşma nerede olmalı, neden? 11 cevap verildi
İlk buluşmada karşı cinsin evine gider misiniz? 67 cevap verildi
İlk buluşmada flörtün evine gidilir mi? 95 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨