Bir kızı kendimize nasıl bağlarız? kızlar ve erkekler herkes kendi açısından düşünsün?

bir kızı kendimize nasıl bağlarız. yani ona nasıl yaklaşmalı ve sonunda bağlansın bize. nasıl davranmalı çokmu yumuşak olunmalı çokmu sert maço olunmalı. falna fisan buyrun yorum ve düşünceleriniz...
Bir kızı kendimize nasıl bağlarız? kızlar ve erkekler herkes kendi açısından düşünsün?
Cevapla