Hiçbir kıza yürümeyen (badakizm) den muzdarip olan erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Badakizm: Karşı cinse adım atmayan, ilk adımı bekleyen, kadın psikolojisini erkek bedeninde yaşamak isteyen insan.
Hiçbir kıza yürümeyen (badakizm) den muzdarip olan erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Badakizm: Karşı cinse adım atmayan, ilk adımı bekleyen, kadın psikolojisini erkek bedeninde yaşamak isteyen insan.
Aşık olduğunu iddia eden korkak biri olduğunu düşünürüm. Uzmanlar bile söylüyor; aşık insan eninde sonunda etkileşim kurar çünkü aşk denilen durum vücutta hormonal dengeyi bozduğu için en zeki kişi bile mantıklı düşünüp hareket edemez yani dolayısıyla normalde yapmam dediğiniz imkânsız gibi görünen pek çok şeyi bir bakmışsınız çoktan faaliyete geçirmişsiniz. En korkağı, en çekingeni, en olmayacak kişisi bile bir şeyler yapar mutlaka lütfen bilinçsizce inkâra başlamayın, bu söylediklerimi ben değil uzmanlar dile getiriyor. Bu yüzden bahanelerin arkasına sığınmayı bırakın lütfen komiksiniz. Vakti geldiğinde Cidden aşık olursanız demek istediğimi anlarsınız. Yinede size aşkı değil zamanla tanıyarak oluşan sevgi bağını yaşamanızı tavsiye ederim. En azından ömrünüzde kalıcı birşeyler için emek ve çaba gösterirsiniz, aşk denilen durum gelip geçici ve belli bir ömrü olan gereksiz duygu durum bozukluğu, mantık ihlali teşkil eden hormonal dengesizlikten ibaret.
Cevap
0Cevap
Adam gibi adamdır. Çok iyi arkadaş olunur böyleleriyle. Aseksüel bir arkadaşım vardı. Çok iyi anlasiyorduk. Hiç yilisiklik falan da yok.
Adam gibi adam olduğumu bir daha öğrenmiş oldum :). Teşekkürler.
Türkiyede işi zor
Haklısınız..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?