Gözlerinin içinden kendini alamayan erkek hakkında görüşleriniz?

Merhaba Arkadaşlar. Bugün biriyle tanıştık. Daha öncede birkaç yerde görüp tanışmıştık. Cafede oturup çay içtik. Fakat gözleriyle gözlerimin içine öyle bakıyor ki bir ara neden sürekli bakıyorsun dedim. Güzele bakmak sevap ondan dedi. Yani açık ve net biriydi. Gözleriyle bana bakarken gözlerini açıyordu sürekli hiç ayırmadı gözlerini gözlerimden. Bir de kendi tel nosunu verdi. İstediğin zaman ara dedi. Görüşleriniz arkadaşlar sizce güvenilir mi?

Gözlerinin içinden kendini alamayan erkek hakkında görüşleriniz?
Cevapla