Düğünde bile bir bana bir kocama bakıp yüzlerini kıvırıyorlardı. Bana destek olmaları gerekirken yani hani bu kızın ne annesi var ne babası onu yalnız hissettirmeyelim demek yerine yaptıkları yüreğimi burktu. Düğün boyunca yüzüm hep asıktı. Sürekli kocamla ilgileniyorlardı kendimi yapayalnız hissettim sadece kocam üşüyorum diye üstüme hırkasını attı. 1 hafta sonra evime beni ziyaret etmeye gelenler de yüzüme gülüp arkamdan konuşmuşlar. Hatta kaynanam "Bizde istemiyorduk lakin oğlum beğenmiş çok ısrar etti bir şey yapamadık"demiş. Bu yaşadıklarımdan sonra sürekli aynaya bakmaya başladım ağlıyorum. Kocama bile Ben çirkin miyim beni neden hayatina aldin dedim bana bu da nerden cikti sen kalbi güzel ve bu guzelliği yüzüne yansimis melek gibi bir kizsin gelecekteki cocuklarimiza iyi bir anne bana da iyi bir eş olabileceğine inandiğim icin sana asik olduğum icin evlendim. Öyle güzel konuştu ki kendimi kuş gibi hissettim o gece benim için en iyi en huzurlu geceydi çok mutlu oldum.
Yeni evliyiz ama herkesin "çocuğa yazık olmuş, daha iyilerine layık" dediklerini duydum. Kendimi nasıl toparlarım?
boş ver kardeşim, sen gerçekten güzel ve erdemli birisin. Yanında sana destek veren bir kocan olduğu için çok şanslısın, onun desteğiyle beraber siz yuvanıza öyle bir kalkan örün ki pis düşünceli insanlara karşı, sonra gör bak her şey nasıl güzel oluyor. İnsan konuşur, konuştuğu derdi de kendinedir. Siz konuşulanlara karşı kendinizi muhafaza edin yeter. Allah her zaman sizinledir, mutluluğunuzu daim etsin inşallah
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
az çok televizyonda haberlerde ve çevremizden kötü evlilikler saygısızca yollarını ayıran çiftler ve gelin kaynana arasındaki gerilim dolu rekabetleri görüyor ve duyuyoruz evlilik demek bu hayatdaki sorumluluğunun daha çok artması demek kaynanan bu durumda annesi babası yok ben bu kızı evladım olarak benimseyeyim ve annesinin az da olsa yokluğunu unutturayim destek olayım bir şey olduğunda anne olarak beni görsün ki ilk bana gelsin demesi ve düşünmesi gerekiyor lakin senin elinde olmayan eksiklerini kötüye yormuş ve ezmek için bir fırsat olarak görmüş bu durumda kendini ezdirmemelisin ancak dikkatimi çeken şey ise eşinin güzel bir şekilde konuşarak derdine karşılık olarak seni rahatlatmaya çalışmasi eşinden yana şanslısın güçlü bir ilişkiniz var ise aranıza 3. Kişileri sokmaz ve kendi yuvanizdaki huzuru bozmamaya yönelik davranırsınız ki doğru olan yapmanız gereken budur aksi takdirde kayınvalideniz yüzünden sorunlar yaşayabilirsiniz çünkü o eşinin annesi, kendisi ne olursa olsun annesine bir yerden sonra laf söyletmek istemeyebilir ki bu evlat olarak verdiği normal doğal bir tepki olur. Allah sabır versin insanları takmamaya çalış onlar o çirkin kalpleri ile senin gibi guzellikleri göremez ler. seni seven olduğun gibi sevmeli ve saymali!
Saçmalıyorsun, çok güzelsin, dupdurusun. Bunu söyleyenler sizi çekemeyenlerdir. Eşin çok yakışıklı bir adam ve çoğu kişinin gözü var onda, istedikleri kişinin sana ait olması onların haset duygusunu kabartmış, sana karşı hasetlenmişler. Onlar seninle ilgilense ne olur, ilgilenmese ne olur. Sevdiğin adam seninle ilgileniyor mu, seni seviyor mu? Mühim olan da bu değil midir? Sen, sevdiğin adamla aynı evde yaşıyorsun diğerleriyle değil. O yüzden hiç önemseme tatlım. Onları önemseme ki etkisiz hale gelsinler. Yuvanızda iki kuruşluk kişilerin adı dahi geçmesin. Duymazdan gel, görmezden gel, hatta öylesine değil sahiden de önemseme, kaliteli kişiler olsalar böyle aşağılıkça yorum yapmazlar, sen niye kalitesiz kişileri kafana takacaksın ki? Avam kişiler, boş ver tatlım. Kayınvaliden ise seni savunmalıydı, demek ki onun da kişiliği oturmamış,"bu kayınvalidemin düşüncesi, onu bağlar, ben kendimden şüpheye düşmem"diye düşün ve kendinden şüphe duyma. Çok güzelsin ve seni seven, el üstünde tutan bir erkeğin var. Kimseyle polemiğe girme, aldırma. Sevdiğin adamı doya doya seviliyor, öp, doya doya sevil onun tarafından, gerisi boş. Sevdiğin adamla nefis bir kahvaltı yap dışarda, gez onunla, diğerleri tırı vırı
Kardeşim deli misin divane misin yahu? Gayet güzel bir kızsın iyi yürekli birine de benziyorsun. Emin ol başka bir aileye denk gelseydin bunları asla duymazdın. En manyağına denk gelmişsin sanırım, onların ne düşündüğü seninle değil onlarla alâkalı. Bırak konuşsunlar işte. İt ürür kervan yürür.
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
23
Cevap
47
Cevap
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Kıskançlığından öyle demişlerdir emin ol. Kaynanalar özellikle hem oğullarını evlendiriyorlar hem de dedikodu yapıyorlar ulan aldığın da senin soyadını taşıyor artık, kime neyin dedikodusunu yapıyorsunuz kendi soyadının dedikodusunu mu? O zaman hiç evlendirme. Ben senin yerinde olsam bende yüzlerine gülerim geçerim ama kendimi de ezdirmem çok çağırma gelmesinler sende çok gitme boş ver alıştırma hadlerini bilsinler terbiyesizler emin ol çocukta olunca aynı şekilde devam edersen hasretleri bağrında kalır yaptıklarının sonucunu yalnız kalınca anlamış olurlar keşke yapmasaydık derler bırak senden özür dileyecek duruma gelsinler sen sağla bunu annen baban yok diye sana eziyet edemezler kendi çocuğuna niye kimse öyle demiyor gıcık oldum bak şimdi. Sen kocana iyice alıştır kendini onun yanında da kaynanangile iyi davran boş ver saman altından su yürüt biraz öyleleri daha kıymetli kötülük yapmada biraz işini bil
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Canim benim öncelikle bende cok kisa bir vakit sonra evlenicem ve gercekten cok cok guzelsin ve inan onu söyleyenler hasetten söylemis. Kayinvalidenin sözu hic hos degil ona soguklugnu hissettirmelisin ki merak etsin sorsun utansin sana karsi yaptigni. Bunu basarmanin yoluda duygularinla degil aklinla hareket ederek. Resmi davranicaksin araya herzaman bir mesafe birak sana size karisma ve bidaha seni uzemesin. Diger akrabalarada öyle dimdik dur samimi ol ama dozunda, resmiyeti koru herzaman mantiginla hareket et kazanan sen olursun. Kaynanaylada öyle fazla görusme arama sorma fazla. Esinle iyi ol siz mutlu olun
Yazını okuduğumda ilk tepkim "ben onu diyenlerin ağzına s... çayım" oldu. Bu kenef ağızlılar yüzünden biten bir çok evlilik var. Umarım zaman eşin ile seni yıpratmaz. Öyle bir hisse kapılırsanız da mutlaka çift terapisine başvurun, onlar yıpratmaktan vazgeçmeyecek sizin de sağlam bir duvarınız olsun onlara karşı...
Çok güzelllsinn. Takılma öyle insanlara çekememişler belli. Ciddiye almaya bile gerek yok. Ama bence kocana da söylee herkes haddini bilerek konuşsun. Öyle direkt gelin kaynana kavgası gibi değilde genede söyle kocana sakince. O da annesini uyarır mı artık naparsaa.
Şu aralar Evli adam fantazisi yaygın Kadınların arasında Nedendir Anlamakda zorlanıyorum. Erkek evlenince baya bir kıymete biliyor. Zannımca direk diğer kadınlarda göz koymuşlar. Bile isteye senin canını sıkıyorlar. Alın buyrun işte çoğu zaman bu fanteziye ses çıkarmadıklarını görüyorum bu platfromda hatta işi şakaya alan hemcinsinin yorumlarınıda görüyorum Yarın öbür gün hedef sizin Kocanız Kızlar benden söylemesi
Gayette güzelsin ama ne yazık ki günümüzdeki insanlar iğrenç çirkefliklerini hep devam ettiriyorlar. Eşin seni sevmiş evlenmişsiniz gerisinin önemi yok. Kırıldığını vs tabi konuş eşine dök içini daha iyi hissedeceksindir eminim ki. O da zaten güzelce cevap vermiş sana. İnsanları umursama :)
Birincisi resimdeki sensen çok güzelsin kanka. Beni görsen evde kalmamın sebebini anlarsın o derece çirkinim. 2. si ne kadar güzel işte, cismini Değil kalbini seven bir adam bulmuşsun. 3. sü o sălaklar aynaya baksın. 4. sü milleti takacak kadar uzun bir ömrümüz yok. 5. si allahım sana geliyorum, bu insanlar neden gøt gibi bir adam görseler bile yakışıklı buluyorlar anlamıyorum. Kocan yakışıklı olmasada İnan bana herkes kocanın çirkini olmaz derlerdi 😊 2 yüzlü bu insanlar. boş ver
Elalem neder diye yasamicaksin bu hayati o bunu dedi bu bunu dedi diye onların agizina bakmicaksin seviyorsanız birbirinizi yolunuza bakcaksiniz çünkü elalem en ufak bisey de bile bi kulp bulurlar işe girersin işte başarısız olmanı isterler evlenirsin evlilikte ayrilmani isterler mutlu olursun mutluluğunu istemezler araba alırsın kaza yapmanı isterler yani hep senin kötülüğünü isterler onun için bak kendi yoluna kulaklarını kapat görme duyma allah gönlüne göre versin insallah
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Buna cevabım kocaman harfler ile "SİKTİR ET" olacak. O insanlar kafaya takıp da kendini üzeceğin kadar önemli ve değerli mi sence? Buna kocanın anne-babası-kardeşleri de dahil. Neden böyle insanları önemseyip de kendinizi üzesin ki?
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Takma kimseyi gereksiz insanların düşüncelerini umursarsan daha çok başın ağrır dikkate bile alma onları senin hakkında öyle şeyler söyleyen ve düşünen insanlarla muhattap bile olma bence kendi kaplerinin kötülükleri ayrıca sizde çirkin falan değilsiniz gayette güzelsiniz bence sizi çekemiyorlar zaten güzelliğinde pek bir önemi yok 5 10 yıl sonra güzellikten eser bile kalmayacak karakteriniz güzel olsun 🥰🥰
Valla çok güzelsin insanlar çoğu şeytan ruhlu bedenlenmişlwrdir onlara kendini beğendirmek zorunda değilsin sen eşinle mutlu olmaya bak o seni seviyorsa dışarı da ki dış kapının mandallarına 💩 yemek düşer.
Sen bakma aldırma öyle dengesizleri önemli olan birbirinizi sevmeniz siz birbirinizi uyumlu Görüyorsaniz kimin ne dediği önemsiz boş cahil olan IQ seviyesi düşük olan boş konuşur işte üzme kendini
Milletin her dediğini dinleyip yön veriyor olsak milletin istediği hayatı yaşamış oluruz onları boş ver kendi istediğini yap ve sen mutluysa zaten gerisi önemli değil
kendi kendine kuruntu yapıyorsun. hiç bakma onlara. aynısını erkeklere de yapıyorlar, kıza gidip sen daha iyisine layıksın diyorlar. bu hep yaşanan bir şey. düşünme bile böyle şeyleri
resimde ki sen isen eğer güzelsin ama cinselliğin ile eşini tatmin et
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bu cahil zihniyetin demek istediği senin çirkin olduğun değil ailenin olmaması. Sen bunlara kulak asma. Kendini yıpratmaya değecek insanlar değil hiçbiri, kaynanan da buna dahil.
senin hakkında öyle konusanlar tamam pardon. çok güzel bi kızsın. kocan sana aşık ve sende ona aşıksın ikiniz mutlu olup birbirinizin yanında olduktan sonra baskalarına da tamam düşer
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kocan haklı bence ne güzel cemalin var hep mutlu olun 🙂
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
güzel kızsın, bo*k yesinler o laf edenlerin seni ezmesine asla izin verme eşinle de paylaş bunu
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Eşinle mutlu musun mutlusun sen mesele üzülecek yer arıyorsun
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Yeni evliyiz ama herkesin "çocuğa yazık olmuş, daha iyilerine layık" dediklerini duydum. Kendimi nasıl toparlarım?