Yeni evliyiz ama herkesin "çocuğa yazık olmuş, daha iyilerine layık" dediklerini duydum. Kendimi nasıl toparlarım?

Düğünde bile bir bana bir kocama bakıp yüzlerini kıvırıyorlardı. Bana destek olmaları gerekirken yani hani bu kızın ne annesi var ne babası onu yalnız hissettirmeyelim demek yerine yaptıkları yüreğimi burktu. Düğün boyunca yüzüm hep asıktı. Sürekli kocamla ilgileniyorlardı kendimi yapayalnız hissettim sadece kocam üşüyorum diye üstüme hırkasını attı.
1 hafta sonra evime beni ziyaret etmeye gelenler de yüzüme gülüp arkamdan konuşmuşlar. Hatta kaynanam "Bizde istemiyorduk lakin oğlum beğenmiş çok ısrar etti bir şey yapamadık"demiş.
Bu yaşadıklarımdan sonra sürekli aynaya bakmaya başladım ağlıyorum. Kocama bile Ben çirkin miyim beni neden hayatina aldin dedim bana bu da nerden cikti sen kalbi güzel ve bu guzelliği yüzüne yansimis melek gibi bir kizsin gelecekteki cocuklarimiza iyi bir anne bana da iyi bir eş olabileceğine inandiğim icin sana asik olduğum icin evlendim. Öyle güzel konuştu ki kendimi kuş gibi hissettim o gece benim için en iyi en huzurlu geceydi çok mutlu oldum.
Yeni evliyiz ama herkesin çocuğa yazık olmuş, daha iyilerine layık dediklerini duydum. Kendimi nasıl toparlarım?
Yeni evliyiz ama herkesin "çocuğa yazık olmuş, daha iyilerine layık" dediklerini duydum. Kendimi nasıl toparlarım?
Cevapla