Karım beni ne olur ne olmaz aldatmasın diye ona muska yaptırdım. Sizce hata mı ettim?

Onu her şeyden çok seviyorum. Saçının bir teline zarar gelse dünyayı yakarım o derece seviyorum.
İnsanlar çok bozulmaya başladı. Öyle biri değil yapmaz lakin korktum. Gözü başkasına kaymasın hep benim olsun diye muska yaptım. Hata mı ettim?
Kötü rüyalar görüyorum. Huzursuzum.
Karım beni ne olur ne olmaz aldatmasın diye ona muska yaptırdım. Sizce hata mı ettim?
Cevapla