İstemeden osurdum diye eşim küstü?

Televizyon izliyorduk ben uzanmış bir şekilde. O da oturdu yanımda. Tam kalkıp tuvalette gidecekken gaz kaçtı. İstemeden osurdum ve buna kızıyor. Hemen yanımdan kalkıp odaya geçti ve 3 gündür konuşmuyor benimle. Suratını asıyor sürekli. Ama istemeden oldu anlatıyorum ama anlamıyor sanki o gaz yapmıyor. Özür diledim ama değişen bir şey yok. Sizce ne yapmalıyım? Osurmak o kadar iğrenç bir şey mi yani? İnsanın halı değil mi? Eşler nasıl olmalı bu konuda?
İstemeden osurdum diye eşim küstü?
Cevapla