Gittiğimiz psikologla duygusal bağ kurmamız hatta bir miktar hoşlantı duymamız normal mi?

Düzenli olarak psikoloğa gidiyorum ve karşımda oturan bu hanımefendi beni tüm dertlerimden kurtaran, bana daha güzel bir hayat sunan, bakış açımı değiştiren bir figür olarak öne çıkıyor.

Simsiyah lüleli saçları, esmer teni, kusursuz ses tonu ve güzelliği de ister istemez beni etkiliyor.

Bu şartlar altından kendisinde böyle etkileniyor olmam kötü veya olağandışı bir durum mu dostlar?

Gittiğimiz psikologla duygusal bağ kurmamız hatta bir miktar hoşlantı duymamız normal mi?
Cevapla