Hislerimizi belli ederken flörtöz mü olmalıyız, ağırdan alan mı?

begendigim bi cocuk var diyelim hoslaniyorum. yapi olarak begendigim kisiye asla bakmam hic belli etmemek icin. Ama hicbir sey olmuyor aramizda. Sizce bakmali miyim? ya da yanlis anlasilmadan ona karsi hislerim oldugunu nasil belli edebilirim? Bakip flortoz biri gibi yanlis anlasilmak istemiyorum.

Hislerimizi belli ederken flörtöz mü olmalıyız, ağırdan alan mı?
Cevapla