Bazı zamanlar hislerimizi neden dökmek isteriz?

Bazı zamanlar oluyor ki burada, gizli üye görünümünde bütün içsel durumumuzu, fantezilerimizi, açmazlarımızı, en derinliklerimizdeki saklı kalmış karanlık noktalarımızı ortaya döküyoruz. Bunu yapmamızdaki sebepler nelerdir? Herkesin kendine has değişik sebepleri olduğu kesin. Kendimize bile anlatmaya bazen cesaret edemediğimiz konuları neden buradan paylaşmak isteyelim?

Bazı zamanlar hislerimizi neden dökmek isteriz?
Cevapla