- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılSarılmak insanı mutlu eder, sarıldığımız zaman kalp atışımız hızlanır kendimi daha mutlu ve daha güvende hissederiz. ama tabi ki bu kişiden kişiye göre değişir. bunu çoğu kişi maalesef şehvet duygusu olarak da kullanabiliyor aynı zamanda. bence bu durum kişinin karşı tarafı ne olarak gördüğü ile değişir, arkadaş olabilir veya aşk olabilir ya da sadece seviyor olabilirler. sarılmak her durumda insana değer vermek sevgi vermek veya mutlu olmak demektir. insan sevdiği kişiye sarılmak isterse her zaman yani aslında şefkat göstergesi diyebiliriz bunun için.
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle sarılmak bir sefkat göstergesidir sarildigimiz kişinin kim olduğuna bağlı olarak şehvet duygusuna dönüşür
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Sarıldığın kişiye bağlıdır. Bir çocuğa sariliyorsan şefkat göstergesidir. Anneye babaya sariliyorsan sevgi saygı göstergesidir. Güzel bir kadına sariliyirsan aşk sevgi ve hasret göstergesidir. İlişki yaşadığın bir kadınsa aşk ve özlem göstergesidir. Senin gibi güzel bir hanım olursa artık yükleyeceğim duyguda daha farklı olabilir. Demekki sarılmanın bile yüklenecek duyguları farklı oluyor. Selam ve sevgilerimle
01 Yorumla- +1 yıl
Gayet açıklayıcı ve net olmuş görüşüne saygı duyuyorum yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏🙏
+1 yılYani sarılmaktan sarılmaya fark var şimdi Normalde sarılmak deyimi Aslında karşı tarafa duyduğun sevgiden ileri gelen bir duygusal hareket Ama tabi bunu çoğu kişi şehvet duygusu olarak da kullanabiliyor yani kişiye göre değişebilen bir durum Daha doğrusu kişinin karşı tarafa hangi gözle baktığına göre değişebilen bir durum
00 Yorumla
+1 yılTamamen ana göre değişir
08 Yorumla- +1 yıl
Aa iki gözümün çiçeği yorum yazmış 😂 hoş geldin açık sözlü karizmatik beyefendi 😂
- +1 yıl
Dkdjdhhs hoşbulduk
- +1 yıl
Yorumuna gelirsek eğer aynen öyledir sarılmak duygusu karşınızdaki insana gore şekillenir bir anneye , ya da çocuğa sarılmak şefkat duyusunu barındırır sevgilinize de şefkat duygusu barındırır fakat karşınızdaki insanin yaklaşımına bağlı olarak şehvet duygusuna dönüşür.. genel olarak sarılmak kadınlar için şefkat duygusunu erkekler içinde şehvet duygusunu uyandırır... yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏🙏 eline emeğine sağlık karizmatik beyefendi 🤗
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim uzun yazınız için 😊 hepsine katılıyorum demek istediğim de buydu zaten
- +1 yıl
🙋🙋🙋
- +1 yıl
Teşekkürler renkli insan
- +1 yıl
Rica ederim nedemek karizmatik beyefendi 🤗
- +1 yıl
:))
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Şevkattir elbette sevdiğin insana sarılmak şevkattir başka ne olsun
15 Yorumla- +1 yıl
Aa iki gözümün çiçeği yorum yazmış 🤣 hoş geldin sayin fenomen beyefendi 😂
- +1 yıl
Yorumunuza gelirsek sayin fenomen beyefendi 😂 o birazda niyetinize bağlı sarılmak şefkat duygusu ile başlayıp şehvet duygusuna da dönüşebilir karşınızdaki insanin yaklaşımına bağlı bir durumdur 🤗
- +1 yıl
Görüşüne saygı duyuyorum yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏🙏
- +1 yıl
Ozaman düşünmenizi istirham edicimmm 😂 fenomen beyefendi 🤣🤣
oyle bir elektriktir ki, sarildiginizda hersey silinir yeryuzunden. sadece o an vardır, sonsuz bir huzur kaplar havayi; tutku, istek ya da sehvet degil. ask dahi olsa yasanan her sarilma da boyle olacak diye birsey soz konusu degildir. 10 senelik birlikte oldugunuza dokunmaz gelmezken icinizden,10 dakikayken karsinizdakini tanidiginiz sure oda sicakliginda kimyasal reaksiyona giriverirsiniz.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 753 cevap paylaştı.
+1 yılSarılmayı ben şefkat göstergesi için kullanıyorum eğer üzgünse ve kötüyse şefkat amaçlı kullanırım karşı tarafta şehvete dönüşürmü orasını bilemem 😂😂 cinsellikte te sarılma var o ten uyumları tenlerin değmesi gibi açıkçası sarılmanın çok amacı ve anlamı var ve sarıldığın şekle kişiye ortama göre değişir ortaya böyle bir tez çıkıyor
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle çok haklısın sarılmak karşınızdaki kişinin kim olduğuna bağlı olarak şekil alır ama genel olarak olaya bakarsak kadınlar için sarılmak bir şefkat göstergesidir erkekler erkekler için ise şehvet göstergesidir 🤗... yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏
+1 yılİçinde bulunulan koşullara bağlı olarak değişir. Üzerinde kıyafet yoksa şehvettendir.
116 Yorumla- +1 yıl
Senin profilinde ki resim gibi olursa insanda sefkatten çok şehvet duygusunu uyandırır seksi şeyyy 😂😂😂
- +1 yıl
😂
- +1 yıl
Gülmeee 😂 bak sana karşı yükseldimm şu an 😂😂
- +1 yıl
Al işte ne şefkat kaldı ne bir şey 🤣🤣
- +1 yıl
Yapacak bir şey yok 😂 yükselesin varmış demek ki 😂
- +1 yıl
Valla seni görmeden önce yoktu 😂🤣 seni öyle üstsüz görünce 😂 şehvet duygularım kabardı yürüyen cazibe seni 🤣🤣 i
- +1 yıl
Hey allam ya djdjsldm
- +1 yıl
😂😂 kendimi tacizci gibi hissettim şu an 😂
- +1 yıl
Korkma ilk defa başıma gelmiyor. Alıştım artık 😂
- +1 yıl
😂😂 ama benim ilk defa başıma geliyor 😂
- +1 yıl
Ben niye korkucam sen benden kork 😂 sen böyle konuşmaya devam edersen duvara yaslarım seni 😂🤣
- +1 yıl
Ben o bildiğin erkeklerden değilim 😏
- +1 yıl
😂😂 hımm evlenmeden olmaz diyorsun yani 😂
- +1 yıl
Sen şey dersin vücuduma sahip olabilirsin ama ruhuma asla 😂
- +1 yıl
Vücuduma giden yol güvende hissettirmekten geçer. 😏
- +1 yıl
Vuu laflara bak sen 😂 sende az hınzır değilsin hee hınzır şeyyy seni 🤣
Aşk İlişkileri konusunda 453 cevap paylaştı. Ben sevdiğim insanlara sarılırım. Sevgi göstergesidir. Şehvet olursa eller başka yerlere kayıyor 😉
11 Yorumla- +1 yıl
Sarılmak karşımızdaki insana göre şekil değiştirir ama genelde kadınlar için sarılmak şefkat erkekler için ise şehvet göstergesidir 🤗... yorumun için çok teşekkür ederim 🙏
- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılSarılmanın yerini hiçbir şey almıyor, öpmekten ve öpülmekten daha tılsımlı şey sarılmak.
Bence her ikisi de, insan bazen şefkat duyduğu için de sarılır, yaralı kişi de kendi geçmiş yaralarını görür ve sarılarak terapi verir ona, bazen de şehvetten. Cinsellikte sarılmak ise duygusal yoğunluk varsa, insan tüm duyularıyla sevişiyorsa şefkatte vardır tabi ki ve şehvetten vardır, ortaya karışık yani ve bazen sarılmakla başlar cinsellik, yani sarılmak sekse zemin hazırlar00 Yorumla
+1 yılSarılmakta sevmek gibidir. Özünde safi sevgi olan eylemler. Ama bunlara da türlü şeyler ekleyip rengini değiştirdiler. Bugün küçücük bir çocuğa sarılıp sevsen hemen dikkatli bakışlar sana yönelir. Artık herkesin, her şeyi yanlış anladığı bir dönemdeyiz. O yüzden her şeyi şerre yormak zorundayız ¢
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılHangi amaçla sarıldığına göre değişir. Örneğin küçük bir çocuğa şefkatle sarılırken çekici bulduğumuz bireylere şehvetle sarılıyor olabiliriz.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılsarılmak sanki tüm derdi tasayı silecekmiş gibi gelir bana. buna o kadar çok ihtiyacım var ki. sadece sarılmak ve o anda kalmak.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 424 cevap paylaştı.
+1 yılsarıldığım kadına göre değişir.. iyi bir arkadaşsa bu kadın şefkat.. sevgilimse kesinlikle şehvet 😈
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,2b cevap paylaştı.
+1 yılŞefkat bence ama nerde ne şekilde sarıldığına bağlı
10 Yorumla Sarıldığın kişiye göre değişir. annene, babana, kardeşine, arkadaşına sarılırsan sevgi göstergesidir.
Sevgiline sarılırsan sarılış şekline göre sevgi veya şehvet olabilir.01 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru. Sarildigimiz kişiye göre bu duygu farklilik gösterir... yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Tabiki insanin en cok ihtiyaci oldugu seydir sarilmak ama kualo gibi degil😂😂😂 ozledigine sevdigine kiymet verdigine...
06 Yorumla- +1 yıl
Kuala gibi sarılmayan da ne bileyim 🤣🤣
- +1 yıl
Ya her gördüğüne zaten niye sarılsin ki 🤣
- +1 yıl
Tm peki bir anlasmaya vardık sonunda 😂😂
Bir çocuğa sarılsam sefkattir sana sarilirsam kesinlikle şehvet göstergesi olur. Çünkü seni görünce bile insan yerinde duramiyor 😘😂
04 Yorumla- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 🤣 ağzına kimyon sürerim senin 😂
- +1 yıl
Yorumun için çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 saygı duyarım ✋
+1 yılEvde sarılmak ve dışarıda sarılmak farklıdır ve bu Sarıldığın Kişiye göre değişir
03 Yorumla- +1 yıl
Peki aradaki fark nedir sizce
- +1 yıl
Yani şehvet duyarak sarılmak o kadını ya da erkeği yatağa atmak istediğini gösterir şefkatle sarılmak ise her türlü yanındayım diye teselli etmek içindir
- +1 yıl
🤗🤗🤗
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılŞefkat olarak sarılıp anlık duygu değişimiyle şehvet olabilir reis🤣
03 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle reiss tam nokta atışı yaptın ama genel olarak olaya bakacak olursak sarılmak kadınlarda şefkat erkeklerde ise şehvet duygusunu uyandırır... yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏🙏
- +1 yıl
Ya kadını erkeğimi var reis insanız hepimiz🤣
- +1 yıl
Yavru ceylanım tabiki öyle erkeğin de sarılmaya ihtiyacı var ben genel bakış açısı olarak söyledim
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılKime sarıldığına bağlı karşi cinse genelde şehvet dir gerçek olan budur
08 Yorumla- +1 yıl
Genelde kadınlarda şefkat göstergesidir erkeklerde ise şehvet
- +1 yıl
Aynen doğru söze ne söylenir şehvet de şefkat den doğar
- +1 yıl
🙋🙋🙋
- +1 yıl
Ney oluyor
- +1 yıl
Ne ne oluyor gülüm
- +1 yıl
Teşekkür ederim güldürduysem
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim yorumun için eline emeğine sağlık 🙏
- +1 yıl
Ne demek her zaman kutsal görevimiz dir
Sarılmak değil
Kibarlağınla tavırlarınla seni seviyorum demeden temas olmadan sevdiğini hissettirmek mesele00 YorumlaO anki durum ve kişiye göre değişir. Bazı durumlarda şefkat ve sevgi göstergesi. Kimisinde de şehvet, tutku ve arzunun göstergesi olabilir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılŞehvet ve şefkat birbirinden ayrılmaz kavramlar değil midir?
01 Yorumla- +1 yıl
Değildir ikisi birbirinden çok farklı kavramlardır mesela çocuğuna , annene , kardeşine şefkat gistergesi olarak sarilırsınız sevgilinize ise şefkat duygusu ile başlayıp karşınızdaki insanin yaklaşımına bağlı şehvete dönüşür
Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı. Ya bırak şimdi müdür sarılmayı falanda, keki beğendimi senin eleman :D :D
020 Yorumla- +1 yıl
😂😂 beğendi hayvan herif 🤣 senin elinden zehir olsa yine yerim sen yeterki gülen yüzünü asma dedi 😂🤣
- +1 yıl
Benim sevgilim yokki bıraksa bu soruları mizah amaçlı soruyorum birlikte gülüp eğlenelim diye 🤗
- +1 yıl
😂😂😂 eğlenmek için burdayiz çünkü öyle degilmi birde bak güncellemeye ne yazmıştım doğaçlama takılın her şey makarasına bunu anlamaman senin dikkatsiz oluşundan kaynaklanıyor
- +1 yıl
Az mantıklı olsana sence bu sorunun mizah olduğu belli degilmi ıslak kek öyle mi olur ya da gerçekten sevgiline böyle bir kek getirebilirmisin bak herkes soruyu mizah amaçlı sorulduğunu biliyor ve ona mizahi bir yorum yapmışlar 🤣
- +1 yıl
Valla mizah yaptıysan ben buna üzülmem sevinirim çünkü aptal bir insana hayatta tahammülüm yoktur
- +1 yıl
Aramızda ne geçti laa 🤣🤣 bu geçenlerden benim haberim var mı peki 😂 hınzır şeyyy seni 🤣
- +1 yıl
Öyle diyorsunda ne mal insanlar var iki lafı biraraya getiremeyen ya da espriyi sorgulayan insanlar var. Sende öyle bir yazdinki dedim anlamamis sanırım diyip aciklama gereği hissettim 😂 iyi yapmışmıyım 😂😂
- +1 yıl
Hı hııı bende öyle düşünüyorum 🤣
- +1 yıl
Neyi. Kaynatırız 😂😂
- +1 yıl
Bilmem belkide 😊😊😊
+1 yılagzından cıkardıgın havanın duman cıkarması gıbı yavas uflersen duman hızlı uflersen hava cıkar sarılmak da oyle amacın neyse odur
10 Yorumla
+1 yılŞefkattir kesinlikle.
Yoksa ne aileme ne kedime şehvet duyduğum yoktu. 😂
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 316 cevap paylaştı. Aslinda o bütün duygularin en masumudur. Bana çok huzur veriyor
00 YorumlaŞanslıymış senin gibi düşünen sevgilisi var 😊
00 YorumlaKime sarıldığına göre değişir bu ayrıca sarılmaktan sarılmaya da fark var yani
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılİkisi de olabilir duruma göre değişir niyet meselesi
00 Yorumla
+1 yılerkek için değişmez yoğun olarak sarıldıktan sonra şehvete döner
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 649 cevap paylaştı.
+1 yılSarılmak şehvet değildir be o kadarda düşmedik canıım 😛
00 Yorumla
+1 yılSarılmak benim için sevgi şefkat göstergesidir
10 YorumlaYengen için şefkat benim için şehvet galiba 🤔
01 Yorumla- +1 yıl
😂😂 aynen öyle kadınlar için şefkat göstergesidir gerçekten... yorumun için çok teşekkür ederim 🙏
- Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
+1 yılŞefkat ve ihtiyaç bence
01 Yorumla- +1 yıl
Bu durum sarildigimiz kişiye göre şekil alır örneğin bir anneye , çocuğa sarılmak şefkat göstergesidir bir sevgiliye sarılmak da bir şefkat göstergesidir ama karşınızdaki kişinin yaklaşımina göre şefkat duygusu şehvete dönüşür... ama genel olarak olaya bakarsak kadınlar için şefkat erkekler için ise şehvet göstergesidir... yorumun için çok teşekkür Gökhancığım eline emeğine sağlık 🙏🙏🙏
Aşk İlişkileri konusunda 420 cevap paylaştı. O an hissedilen ne düşünceler ne? :)
00 Yorumla
+1 yılsarılmak şefkat ve güven göstergesidir
00 YorumlaŞevkat der susarım.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılŞefkat
00 Yorumla
+1 yılSırtımızı sıvazlasın diye😒sünettir.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılTürk erkeği değdirmek için sarılır
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. İkiside duruma göre degisir
00 Yorumla
+1 yılikiside işin içinde sanirimm
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 814 cevap paylaştı.
+1 yılSarılmadan önceki sohbete baglı sanırım :)
00 Yorumla
+1 yıldokunmak iyi hissettiriyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılŞefkat huzur sevgi göstergesi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 29,3b cevap paylaştı.
+1 yılDuruma bağlı.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 9b cevap paylaştı. Nasıl sarıldığına bağlı
00 Yorumlaİhtiyaç duyulan zamana kişiye göre. Değişiyor bu
00 Yorumla
+1 yılEnerji dengelenir
00 Yorumla
+1 yılSefkat bazen
00 Yorumlabazen şefkat bazen şehvet bazende boş :)
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 537 cevap paylaştı. Sevgi ihtiyaci
00 Yorumla
+1 yılDuygusal ihtiyaç
10 Yorumla
+1 yılİkisi bir arada
10 Yorumla
+1 yılYerine göre
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılTamamen duygusal 🤭
012 Yorumla- +1 yıl
Bir akrep erkeğinin şefkatle sarilmasina pek kimse inanmaz sanırımm 😂😂
Cevap sahibi+1 yılBencede 😂😂😂
- +1 yıl
😂😂 çünkü neden sen bir akrep erkegisin tutkunun. şehvetin seksin , aşkın temsilisin 😂 sayın akrep beyefendi 😂
Cevap sahibi+1 yılOnu demeyeydin iyidi 🤭🤭🤭🙈
- +1 yıl
olur mu hic asıl onu demezsem ayıp etmis olurum 😂 çünkü sizi siz yapan en büyük özelliğiniz bu öyle degilmi ve yaptığınız işinde hakkını fazlasıyla veriyorsunuz seksi şeyyy seni 🤣 yiğidi öldür hakkını yeme demişler 🤣
Cevap sahibi+1 yılFazlasıyla kelimesi bile az kalır inan bana 😂
Cevap sahibi+1 yılSenin burcun ne
- +1 yıl
Birde varya akrep erkeği gerçekten güzel sever tutkulu sever sahiplenir korur samimiyeti sever sen ona bir adım atarsan on sana yüz adım atar verici ve çok merhametli bir burçtur ama ihanet edersen de gözünün yaşına bakmaz hisleri çok kuvvetlidir bir insanın samimiyetsuzligini 1000 km den hisseder suphecidir bir insanın yalan söylediğini hissederse onu çözmeden olayın pesini bırakmaz çünkü uyuyamaz çabuk patlar cok tezcanli ve fevri hareket eder alttan alınmasi idare edilmesi gereken bir erkektir onun huyuna suyuna da gidersen sana cenneti yaşatır çünkü akrepler gerçekten temiz ve güzel severler
Cevap sahibi+1 yılBu kadar şeyi nerden biliyosun sen bakim
- +1 yıl
Aa iki gözümün çiçeği yorum yazmış 🤣😂
- +1 yıl
Astrolojiyi seviyorum birde çevremde isyerimde akrep olan erkekler var ordan biliyorum
- +1 yıl
Ben yengeç burcuyum 🤗
+1 yılEvet
01 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 kısa ve öz
+1 yıl* için
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer