Karşı cins ile nasıl iletişim kurulur tavsiyeler?

Çok sessizim nasıl konuşacağımı bilemiyorum şu ana kadar ne arkadaşım ne ortamım birşeyim oldu. Sosyal ortamlara çok uzağım adapte olamıyorum. Biri ile konuşmak istiyorum artık hayatım boyunca ne biriyle arkadaşlık ettim ne bir 2lişkim oldu.

Hiç konuşmadığım için daha çok garipseniyorum milletin bana gelip konuşmasını bekledim.

Şimdi sosyal ilişkilerde ne olur ne biter nasıl iletişim kurulur, hiç bilmiyorum. Şu an psikolojik tedavi alıyorum. o yüzden kendimi geliştirmem lazım. Tekrar söylüyorum. Şu an konuşupta arkadaşlık ettiğim bir kimse yok. Kendi hayatımı sıfırdan yaratacağım gibi bir şey olacak.

Karşı cins ile nasıl iletişim kurulur tavsiyeler?
Cevapla