Ne kaybedebilirim ki?

Arkadaşlar hoşlandığım biri var 7 yaş büyük benden ve ikimizde üni son siniftayiz aynı siniftayiz hatta. Sürekli o da hoşlanıyor mu hayatında biri var mı yaş konusu sorun olur mu diye düşünmekten 1 buçuk ay heba oldu. Önümüzdeki hafta söylemek istiyorum ama mesaj atarak. Ne kaybedebilirim ki değil mi? Bunu basitlik olarak gören erkekler utansın bence bir kız da duygularını söyleyebilir. En fazla ben böyle bir şey hissetmiyorum dicek büyük ihtimalle xjdhxh
Ne kaybedebilirim ki?
Cevapla