Bi erkek bir kadınının onun peşinde koşmasına daha mı sadık olur?

Herkesin düşünce yapısı farklı olduğu gibi herkes farklı düşünebiliyor, ben çoğunluk ne diyor diye merak ediyorum.
Erkek bi kadını peşinden koşturursa o kadına daha mı sadık olur?
Yoksa peşinden koştuğuna mı sadık olur.
Güncellemeler
+1 yıl
Çünkü çok arkadaşım var, benim babam annemin peşinden çok koştu diyor, ablam enişten peşimden çok koştu diyor, sanki bunu bir başarı ya da güzel birşeymiş gibi söyleyip kendi egolarını okşuyorlar mesela, tabi ki bi erkeğin bir kadını değerli hissettirmesi çok özel, mesela benim şu an ki sevgilimin kalbini kırdım, kadın halimle ona onu sevdiğimi kanıtlıyorum, tekrar barışmak istiyorum ve belli ediyorum, bu kötü bir şey mi benden soğur mu
Bi erkek bir kadınının onun peşinde koşmasına daha mı sadık olur?
Cevapla