Askerden gelmiş eski sevgilim yine eskisi gibi olmamızı istiyor , ama ben değil şimdi ne yapacam?

Asker bi erkek arkadaşim vardı askerdeyken tanişmiştk onunla evine geldiğinde izinde
Sonra yine gitti telefonu vardı ama çok konuşamadk sonra birgün birden bire kayip oldu aradm aradm cvp yok yazdm birsürü yine cvp yok bende sinirlendim heryerden engelledim
Şimdi gelmiş diyor telefonları aldılar falan elimde olmayan şeyler yüzünden ulaşamadm...
Seni çok seviyorum bi şans ver diyor
Ama ben artk ona hiçbir şey hissetmiyorum üzüluyorum vicdanm rahat değil ve başka birinden hoşlaniyorum ya ben ne yapaym yardm edin?
Güncellemeler
+1 yıl
Askerliği bitmiş şu an zaten 20gündür Bayadırda bana ulaşmaya çalışiyorumuş
Askerden gelmiş eski sevgilim yine eskisi gibi olmamızı istiyor , ama ben değil şimdi ne yapacam?
Cevapla