Güncellemeler
+1 yıl
Askerliği bitmiş şu an zaten 20gündür Bayadırda bana ulaşmaya çalışiyorumuş
Üzülme bence hoşlanmıyorsan ayrıl ilerde daha fazla üzülürsün ilişkinde sürekli kavga olunca bence önüne bak ama doğru söylüyorda olabilir çocuk çünki askerde telefon yasak zor almış olabilir telefonu üzülüyorsan seviyorsundur vidanın rahatta değilse bence hala seviyorsun ama güvenmiyorsun onun için güvenin olmadığı bir ilşkide yapamazsın
Cevap
3Cevap
Adam askerdeymis , oyle kyk yurdu degil orasi aldilar mi bitti tamam.
Bence vicdanin hictr rahat olmasin zaten , sen dua et ah etmemis olsun
Oooo yokluktan gelmiş
Terk edecen
Detayli dinleyebilsem net bir sey diyebilirdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?