Eski sevgilimi sileceğim ama savaştan çıktım ganimetleri toplamayayım mı?

Toksik bir ilişkiydi. Manipülatif taraf oydu. Pişman oldu affetmemi istedi de kabul etmedim. Ve gerçekten iyi geldi böyle acı içinde olması, kendimi sorgulattı bana. Değişeceğini söyledi. Değişmesi yani iyi olur eski de olsa ondan utanıyorum insanların öyle bir ilişkim olduğunu bilecekleri yok sonuçta ama varlığı beni rahatsız ediyor. Geçmişteki hatalarımı hatırlatıyor bana. Çok aptaldım ayrıl barış kaybetme korkusu beni parmağında oynattı acımla beslendi. Yani onun beni sevdiğine inancım yok sadece ilgi istiyor bunları da dedim. İkimizin de kalbinin boş olduğunu söyledim kısaca. Ve iyi bir insan olduğumu düzgün bir ilişki istediğimi tekrar aşık olmak istediğimi bunu hak ettiğimi bunun o olmayacağını söyledim.

Değişecekmiş işime gelir onunla olmak gibi bir yükümlülüğüm yok geçmişi örter değişirse gerçekten birilerini sevebilirse insanlığa hayrım da dokunur. İş yerime mozaik pasta yapmış kabımda geri getirdi. Az beğendiğim birisi var ona da ikram ettim birlikte yedik ona da söyledim eski sevgilim diye. Bundan sonra onu sadece kullanıcam.

Eski sevgilimi sileceğim ama savaştan çıktım ganimetleri toplamayayım mı?
Cevapla