Toksik bir ilişkiydi. Manipülatif taraf oydu. Pişman oldu affetmemi istedi de kabul etmedim. Ve gerçekten iyi geldi böyle acı içinde olması, kendimi sorgulattı bana. Değişeceğini söyledi. Değişmesi yani iyi olur eski de olsa ondan utanıyorum insanların öyle bir ilişkim olduğunu bilecekleri yok sonuçta ama varlığı beni rahatsız ediyor. Geçmişteki hatalarımı hatırlatıyor bana. Çok aptaldım ayrıl barış kaybetme korkusu beni parmağında oynattı acımla beslendi. Yani onun beni sevdiğine inancım yok sadece ilgi istiyor bunları da dedim. İkimizin de kalbinin boş olduğunu söyledim kısaca. Ve iyi bir insan olduğumu düzgün bir ilişki istediğimi tekrar aşık olmak istediğimi bunu hak ettiğimi bunun o olmayacağını söyledim.
Değişecekmiş işime gelir onunla olmak gibi bir yükümlülüğüm yok geçmişi örter değişirse gerçekten birilerini sevebilirse insanlığa hayrım da dokunur. İş yerime mozaik pasta yapmış kabımda geri getirdi. Az beğendiğim birisi var ona da ikram ettim birlikte yedik ona da söyledim eski sevgilim diye. Bundan sonra onu sadece kullanıcam.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Öncelikle, böyle bir süreçten geçtiğin için gerçekten güçlü olduğunu söylemeliyim 💪. Toksik ilişkilere veda etmek kolay bir şey değil ama sen başarmışsın ve bu harika bir adım. Toksik bir ilişkiden çıkmak, özgürlüğüne kavuşmak gibi. Geçmişe dair hatalarının farkına varmak ve bunlardan ders çıkarmak da büyük bir olgunluk. Kendine olan güvenin ve kararlı duruşun gerçekten ilham verici 🌟.
Eski sevgilini tamamen hayatından çıkarmak ve yeni bir başlangıç yapmak çok önemli olabilir. Hayatına girmesine izin vermemelisin ve eğer yapabiliyorsan sosyal medyadan ve diğer platformlardan da onu silmek sana iyi gelebilir. Senin için doğru olan daha sağlıklı ve sevgi dolu bir ilişkiyi kesinlikle hak ediyorsun ❤️. Şimdi artık geleceğe odaklanmanın ve kendini daha iyi bir yere taşımanın zamanı geldi! Gelecekte sana mutluluk verecek birisiyle karşılaşacağını unutma. Mojito, bol güneş ve tatlı flörtlerle dolu günler dilerim 🍹😎!